Уміння працювати в команді робить вас цінним співробітником. Саме цей фактор є рушійною силою в досягненні успіху колективу, відділу, компанії. Розумний керівник знає це, тому однією з головних вимог до кожного кандидата сьогодні є саме ця навичка. Звичайно, якщо ви письменник чи сторож, то навряд чи вона знадобиться, але у більшості професій залишається ключовою.
Портрет ідеального «командного гравця»
Чи всі добре розуміють, хто він? Зовнішність тут не важлива. Хоча за поставою, жестами, рухами та ходою психологи змогли б побачити потенціал. Але головне у цій справі — внутрішній світ, принципи, бачення світу і себе у ньому. Охарактеризувати командного гравця можна так:
Пізнаєте себе? Можливо, і не кожен пункт притаманний вам, проте навіть кілька з них уже неодмінно буде плюсом.
Якщо ви тільки шукаєте місце працевлаштування, то на співбесіді важливо зробити акцент на вашому умінні працювати в команді. «Швидко знаходжу контакт з кожним співробітником», «Вмію створювати команду з нуля», «Знаю, як правильно ставити завдання, розподіляти обов’язки та проводити контроль» — признавайтеся, хоча б одне формулювання є у вашому резюме. Але як це довести? На ділі набагато важче підтвердити реальність ваших навичок командної праці, ніж написати на папері. Потрібні факти!
У кожній компанії своя специфіка роботи, і шаблонних прикладів придумати неможливо. Щоб ваші твердження звучали переконливо, ми дамо вам декілька підказок. Ретельно проаналізувавши кожну, ви обов’язково знайдете себе в них. І це допоможе навести конкретні приклади з вашого досвіду:
Розповідаючи ваш монолог, слідкуйте за мовою. Не використовуйте «я», краще кажіть «ми» або «наш відділ». Саме це перетворює просте вихваляння здобутками на командну роботу. Проте не забувайте про левову частку самопіару в цій розповіді. Побіжно зробіть уточнення, що у цій заслузі є і ваш особистий вклад.
Лайфхак: обідня перерва — звичайне явище у кожній організації. Проте, придивившись, як він протікає, можна зробити чимало висновків. Згуртований колектив обідає разом. А після закінчення робочого дня може затримуватися на каву. Це ще один показник командного духу. Скористайтесь ним. Достатньо буде просто відмітити, що вас часто запрошують на обіди колеги. Цей тонкий натяк рекрутер неодмінно оцінить.
Для командної праці важливо завжди враховувати думки інших, поважати кожного члена колективу, мати комунікативні навички, уміти слухати, робити це напоказ не для того, щоб вас похвалили, а щиро. Пам’ятайте, люди все бачать. І керівництво обов’язково розпізнає в вас справжнього командного гравця, якщо ви дійсно ним є.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!