Уміння працювати в команді робить вас цінним співробітником. Саме цей фактор є рушійною силою в досягненні успіху колективу, відділу, компанії. Розумний керівник знає це, тому однією з головних вимог до кожного кандидата сьогодні є саме ця навичка. Звичайно, якщо ви письменник чи сторож, то навряд чи вона знадобиться, але у більшості професій залишається ключовою.
Портрет ідеального «командного гравця»
Чи всі добре розуміють, хто він? Зовнішність тут не важлива. Хоча за поставою, жестами, рухами та ходою психологи змогли б побачити потенціал. Але головне у цій справі — внутрішній світ, принципи, бачення світу і себе у ньому. Охарактеризувати командного гравця можна так:
Пізнаєте себе? Можливо, і не кожен пункт притаманний вам, проте навіть кілька з них уже неодмінно буде плюсом.
Якщо ви тільки шукаєте місце працевлаштування, то на співбесіді важливо зробити акцент на вашому умінні працювати в команді. «Швидко знаходжу контакт з кожним співробітником», «Вмію створювати команду з нуля», «Знаю, як правильно ставити завдання, розподіляти обов’язки та проводити контроль» — признавайтеся, хоча б одне формулювання є у вашому резюме. Але як це довести? На ділі набагато важче підтвердити реальність ваших навичок командної праці, ніж написати на папері. Потрібні факти!
У кожній компанії своя специфіка роботи, і шаблонних прикладів придумати неможливо. Щоб ваші твердження звучали переконливо, ми дамо вам декілька підказок. Ретельно проаналізувавши кожну, ви обов’язково знайдете себе в них. І це допоможе навести конкретні приклади з вашого досвіду:
Розповідаючи ваш монолог, слідкуйте за мовою. Не використовуйте «я», краще кажіть «ми» або «наш відділ». Саме це перетворює просте вихваляння здобутками на командну роботу. Проте не забувайте про левову частку самопіару в цій розповіді. Побіжно зробіть уточнення, що у цій заслузі є і ваш особистий вклад.
Лайфхак: обідня перерва — звичайне явище у кожній організації. Проте, придивившись, як він протікає, можна зробити чимало висновків. Згуртований колектив обідає разом. А після закінчення робочого дня може затримуватися на каву. Це ще один показник командного духу. Скористайтесь ним. Достатньо буде просто відмітити, що вас часто запрошують на обіди колеги. Цей тонкий натяк рекрутер неодмінно оцінить.
Для командної праці важливо завжди враховувати думки інших, поважати кожного члена колективу, мати комунікативні навички, уміти слухати, робити це напоказ не для того, щоб вас похвалили, а щиро. Пам’ятайте, люди все бачать. І керівництво обов’язково розпізнає в вас справжнього командного гравця, якщо ви дійсно ним є.
Перевірка майбутніх працівників на стресостійкість є поширеним явищем, навіть якщо ви вперше про це чуєте. Чому компанії це роблять, як розпізнати стрес-тест на співбесіді і правильно зреагувати на нього, з’ясовував Jobs.ua.
З’ясовуємо разом з Jobs.ua, які бізнес-ідеї можна розвивати в 2025 році з активним використанням ШІ.
На заміну старій філософії work-life balance приходить нова концепція, work-life blend. Розбираємося разом із Jobs.ua, що за новий тренд з’явився в світі праці.
У вашому оточенні є люди, які говорять так швидко і нерозбірливо, що нічого не збагнеш? Але навіть такі люди можуть заговорити чітко і переконливо, якщо скористаються добіркою чудових вправ для дикції, які підготував Jobs.ua.
Ви знали, що один цікавий тест на визначення профпридатності допоміг незвичайному в’язню втекти з в’язниці? Поговоримо про це в статті, а також з’ясуємо, які популярні тести стануть орієнтиром у визначенні ваших сильних сторін і вибору професійної кар’єри.