Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Коли відпустка добігає кінця, навіть тим із нас, хто цілком задоволений своєю роботою і навіть службовим становищем, не так просто і одразу налаштуватися на роботу після канікул. На думку психологів, нам необхідно від трьох до десяти днів для адаптації після відпочинку: повернутися до того звичного для нас ритму та графіку з його діловим стилем у спілкуванні. Як нам полегшити початок нового відрізку трудового життя (і бажано з користю)?
Змінити ставлення до роботи
Від того, наскільки цікаво і активно пройшли канікули (відпустка), тим складніше буде переключення на роботу. Багато в чому, на думку психологів, це залежить від того, наскільки ми любимо свою роботу і справу, якій віддаємо більшу частину свого життя. Якщо професійна діяльність приносить задоволення, то закінчення відпустки сприйматиметься як початок наступного цікавого відрізку життя. Якщо ж після відпустки перед виходом на роботу виник внутрішній конфлікт: кинути все і піти – адаптація буде складною. До речі, дуже часто після такого протесту багато хто вирішує звільнитися «в нікуди». Тут дуже підходить порада Конфуція: Робіть те, що любите робити, і у вашому житті не буде жодного робочого дня. Однак таке щастя дається далеко не кожному.
Деякі бізнес-тренери радять: якщо робота так набридла і задоволення від неї ніякого, спробуйте змінити своє ставлення до неї. На запитання «що вона мені дає?», спробуйте знайти хоча б два позитивних моменти. Наприклад, ваше перебування на цьому місці – це накопичення досвіду, який, можливо, стане в нагоді в майбутньому, зароблені гроші, які можна витратити на себе та близьких. А свої обов'язки спробуйте сприймати як процес самоосвіти, пізнання себе та оточуючих.
Вирішити конфлікт
Ще одна причина, через яку не завжди після відпустки хочеться виходити на роботу – це конфлікти в колективі. Вони можуть бути явні або приховані і виникають найчастіше через неясність у розподілі обов'язків. Поступово роздратування накопичується… І щоб раптово не потрапити в епіцентр з'ясування стосунків, бажано не відкладаючи дізнатися про причини невдоволення у колег і обговорити їх відразу. Зробивши крок до прояснення ситуації, конфлікту можна уникнути: перейти від протистояння до пошуку розумного компромісу.
Якщо ж конфлікту не вдалося уникнути, і вам висувають претензії, постарайтеся, висловлену критику, поділити на інформацію та емоції. Останнє краще проігнорувати, а те чим саме незадоволений ваш колега, проаналізувати та спробувати виправити.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?