UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Особисті якості на роботі
  5. Як полегшити вихід на роботу після відпустки?

Як полегшити вихід на роботу після відпустки?

8.09.2024 301
Як полегшити вихід на роботу після відпустки?

Як полегшити вихід на роботу після відпустки?

8.09.2024     301

Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

Коли відпустка добігає кінця, навіть тим із нас, хто цілком задоволений своєю роботою і навіть службовим становищем, не так просто і одразу налаштуватися на роботу після канікул. На думку психологів, нам необхідно від трьох до десяти днів для адаптації після відпочинку: повернутися до того звичного для нас ритму та графіку з його діловим стилем у спілкуванні. Як нам полегшити початок нового відрізку трудового життя (і бажано з користю)?

Змінити ставлення до роботи

Від того, наскільки цікаво і активно пройшли канікули (відпустка), тим складніше буде переключення на роботу. Багато в чому, на думку психологів, це залежить від того, наскільки ми любимо свою роботу і справу, якій віддаємо більшу частину свого життя. Якщо професійна діяльність приносить задоволення, то закінчення відпустки сприйматиметься як початок наступного цікавого відрізку життя. Якщо ж після відпустки перед виходом на роботу виник внутрішній конфлікт: кинути все і піти – адаптація буде складною. До речі, дуже часто після такого протесту багато хто вирішує звільнитися «в нікуди». Тут дуже підходить порада Конфуція: Робіть те, що любите робити, і у вашому житті не буде жодного робочого дня. Однак таке щастя дається далеко не кожному.

Деякі бізнес-тренери радять: якщо робота так набридла і задоволення від неї ніякого, спробуйте змінити своє ставлення до неї. На запитання «що вона мені дає?», спробуйте знайти хоча б два позитивних моменти. Наприклад, ваше перебування на цьому місці – це накопичення досвіду, який, можливо, стане в нагоді в майбутньому, зароблені гроші, які можна витратити на себе та близьких. А свої обов'язки спробуйте сприймати як процес самоосвіти, пізнання себе та оточуючих.

Вирішити конфлікт

Ще одна причина, через яку не завжди після відпустки хочеться виходити на роботу – це конфлікти в колективі. Вони можуть бути явні або приховані і виникають найчастіше через неясність у розподілі обов'язків. Поступово роздратування накопичується… І щоб раптово не потрапити в епіцентр з'ясування стосунків, бажано не відкладаючи дізнатися про причини невдоволення у колег і обговорити їх відразу. Зробивши крок до прояснення ситуації, конфлікту можна уникнути: перейти від протистояння до пошуку розумного компромісу.

Якщо ж конфлікту не вдалося уникнути, і вам висувають претензії, постарайтеся, висловлену критику, поділити на інформацію та емоції. Останнє краще проігнорувати, а те чим саме незадоволений ваш колега, проаналізувати та спробувати виправити.

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору