RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Успешный бизнес
  5. Які помилки на вашому сайті відштовхують клієнтів?

Які помилки на вашому сайті відштовхують клієнтів?

28.07.2025 29
Які помилки на вашому сайті відштовхують клієнтів?

Які помилки на вашому сайті відштовхують клієнтів?

28.07.2025     29

Чи можна підвищити ефективність сайту без додаткових витрат? Легко, якщо виправити типові помилки, що заважають вашому бізнесу продавати послуги чи товари в інтернеті. Що цікаво, такі поширені помилки трапляються не лише в новачків — великі гравці теж грішать ними. Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як без фінансових вливань підвищити привабливість вашого бізнесу в мережі.

Відсутність конкретики

«Простота в користуванні», «зручність», «легкість використання» — ці слова і вирази позбавлені конкретики, ними клієнта не привабиш. Наскільки зручніший і простіший у використанні ваш товар в порівнянні з конкурентами? Додайте конкретну інформацію, щоб ваші переваги були зрозумілими для клієнта ще з першої хвилини перебування на сайті.

Відсутність візуалізації

Поміркуємо логічно і прагматично. Навіщо розписувати, приміром, в кілознаках тексту переваги вашої онлайн-школи? Подайте клієнту велику частину довідкової інформації у вигляді привабливого візуалу. В такому разі текст слугуватиме допоміжним інструментом, наче репліки в коміксах, а основна — і найважливіша — інформація буде подана клієнту в найпривабливішому вигляді. Тоді він затримається на сайті значно довше. І, цілком імовірно, захоче замовити послуги чи придбати товар саме у вас, а не в конкурента.

Зайві бар’єри

Вас дратують сайти, які одразу просять лишити заявку, зв’язатися з консультантом, ще й набридливо блимають онлайн-чатом в правому кутку екрана? Клієнт ще не встиг зорієнтуватися на сайті, а його вже «завалили» купою пропозицій. Такі зайві бар’єри дратують користувачів і залишають негативне враження про сайт. А заодно — і про спосіб ведення бізнесу.

Збагніть одну важливу річ: клієнт потребує вирішення своїх задач, і ваш — саме ваш — продукт не є його початковою самоціллю. Перш ніж попросити юзера здійснити якусь дію, дайте натомість якусь цінність. Так у нього з’явиться мотивація затриматися на сайті і виконати додаткові дії — заповнити заявку на сайті, підписатися на розсилку чи зареєструватися.

Про які цінності йдеться? Запропонуйте бета-версію продукту, надайте безкоштовну консультацію чи поділіться корисним контентом. Це найкращий спосіб продемонструвати експертність і викликати довіру.

Засилля інформації про компанію

Користувача цікавлять не так успіхи вашої компанії, як практичний результат, який він отримає від обопільної взаємодії. І цей результат випливає з трьох речей: чи розумієте ви проблему клієнта, чи зможете її вирішити і яким саме чином ви це зробите. А досягнення компанії — додаткова інформація, яку краще помістити на вкладці «Про компанію».

Абстрактна пропозиція

«Надійний партнер вашого бізнесу», «Ми пропонуємо тільки найкраще» — ці абстрактні твердження не допомагають привабити клієнта. А все тому, що такі фрази може написати на своєму сайті кожен. Хороша пропозиція відображає конкретне завдання і спосіб її вирішення. Наприклад: «Створіть свій онлайн-магазин за 30 хв — без програміста і з готовими шаблонами».

Підсумуємо.

Практично кожен сайт можна доопрацювати без фінансових вкладень. Це дасть вам більше заявок, реєстрацій і продажів. А вже будь-які наступні вливання в просування бізнесу збільшать трафік. І кількість клієнтів.

Читайте также


↑ Наверх