Чи можна підвищити ефективність сайту без додаткових витрат? Легко, якщо виправити типові помилки, що заважають вашому бізнесу продавати послуги чи товари в інтернеті. Що цікаво, такі поширені помилки трапляються не лише в новачків — великі гравці теж грішать ними. Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як без фінансових вливань підвищити привабливість вашого бізнесу в мережі.
«Простота в користуванні», «зручність», «легкість використання» — ці слова і вирази позбавлені конкретики, ними клієнта не привабиш. Наскільки зручніший і простіший у використанні ваш товар в порівнянні з конкурентами? Додайте конкретну інформацію, щоб ваші переваги були зрозумілими для клієнта ще з першої хвилини перебування на сайті.
Поміркуємо логічно і прагматично. Навіщо розписувати, приміром, в кілознаках тексту переваги вашої онлайн-школи? Подайте клієнту велику частину довідкової інформації у вигляді привабливого візуалу. В такому разі текст слугуватиме допоміжним інструментом, наче репліки в коміксах, а основна — і найважливіша — інформація буде подана клієнту в найпривабливішому вигляді. Тоді він затримається на сайті значно довше. І, цілком імовірно, захоче замовити послуги чи придбати товар саме у вас, а не в конкурента.
Вас дратують сайти, які одразу просять лишити заявку, зв’язатися з консультантом, ще й набридливо блимають онлайн-чатом в правому кутку екрана? Клієнт ще не встиг зорієнтуватися на сайті, а його вже «завалили» купою пропозицій. Такі зайві бар’єри дратують користувачів і залишають негативне враження про сайт. А заодно — і про спосіб ведення бізнесу.
Збагніть одну важливу річ: клієнт потребує вирішення своїх задач, і ваш — саме ваш — продукт не є його початковою самоціллю. Перш ніж попросити юзера здійснити якусь дію, дайте натомість якусь цінність. Так у нього з’явиться мотивація затриматися на сайті і виконати додаткові дії — заповнити заявку на сайті, підписатися на розсилку чи зареєструватися.
Про які цінності йдеться? Запропонуйте бета-версію продукту, надайте безкоштовну консультацію чи поділіться корисним контентом. Це найкращий спосіб продемонструвати експертність і викликати довіру.
Користувача цікавлять не так успіхи вашої компанії, як практичний результат, який він отримає від обопільної взаємодії. І цей результат випливає з трьох речей: чи розумієте ви проблему клієнта, чи зможете її вирішити і яким саме чином ви це зробите. А досягнення компанії — додаткова інформація, яку краще помістити на вкладці «Про компанію».
«Надійний партнер вашого бізнесу», «Ми пропонуємо тільки найкраще» — ці абстрактні твердження не допомагають привабити клієнта. А все тому, що такі фрази може написати на своєму сайті кожен. Хороша пропозиція відображає конкретне завдання і спосіб її вирішення. Наприклад: «Створіть свій онлайн-магазин за 30 хв — без програміста і з готовими шаблонами».
Підсумуємо.
Практично кожен сайт можна доопрацювати без фінансових вкладень. Це дасть вам більше заявок, реєстрацій і продажів. А вже будь-які наступні вливання в просування бізнесу збільшать трафік. І кількість клієнтів.
У цій статті поговоримо на таку важливу тему, як будувати команду мрії.
Дізнайтеся про бадді-систему докладніше разом із порталом працевлаштування Jobs.ua.
Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує зазирнути за ширму «творчого» письма ШІ і з’ясувати, чому справді талановитим письменникам і журналістам нема про що турбуватися.
Ці спеціальності вельми часто плутають. В цій статті розберемося, чим схожі ці професії, а в яких моментах вони суттєво відрізняються.