Свята позаду, а це значить, час повертатися до робочих буднів. Зробити це не завжди вдається легко і просто, адже святковий настрій тримається ще деякий період, а наслідки від переїдання та збитого режиму не дадуть про себе забути найближчим часом. Саме тому так важливо швидко повернути себе до робочого стану без зайвого стресу та відновити робочі процеси. Jobs.ua радить дотримуватись наступних неважких правил, що допоможуть вам в цьому.
В новорічні свята просто неможливо не спробувати всі можливі салати та класичні блюда. І цілком правильно і зрозуміло бажання дати відвести собі душу. Проте щоб не переїдати надалі, слід засвоїти звичайне правило - не слід готувати більше ніж ви можете з’їсти на свято чи після нього. До речі, якраз після свят краще влаштувати собі розвантажувальні дні. Беріть на обідніх перервах легкі зелені салати та додавайте в свій раціон горіхи та фрукти, що містять багато енергетичних елементів.
Вставати на роботу після святковий період важче за все через збитий режим. Проконтролюйте час підйому та відпочинку, щоб безболісно повернутися на робоче місце після свят. Пам’ятайте про те, що вісім годин цілком достатньо, щоб відновити власні сили.
Не кваптеся хапатися за всі справи відразу і призначати важливі зустрічі, наради та відрядження на перший тиждень після відпочинку. Дай собі час увійти до ритму. Це, як правило, не займає понад тиждень, проте ваша продуктивність і настрій після періоду адаптації будуть набагато кращими. Не варто також «засиджуватися» в офісі допізна.
Швидко повернутися до своїх звичайних робочих справ вам допоможе планування та цілеспрямування на перший день, перший тиждень роботи. Зробіть список тих справ, які потребують швидкого рішення на перший день, перший тиждень. Це допоможе краще орієнтуватися в часі та завданнях, що стоять перед вами.
Якщо ви маєте звичку запізнюватись на роботу чи затримуватись, радимо вам відмовитись від неї, щоб не нашкодити власному здоров’ю та розвантажити себе в цей непростий період. А якщо ви працюєте дистанційно, то краще робити більше перерв на відпочинок.
Коли ви повертаєтесь на робоче місце після довгих свят зовсім не думається про позитивне, тому ми радимо згадати, що саме приваблює вас у вашому покликанні? Позитивний момент у роботі знайти, напевно, вдасться, і навіть не один. Нехай це буде чай із колегами — головне, шукати плюси. Нагадуй собі про це щоразу, коли з’являються думки та небажання йти до офісу.
Якщо ви завжди думали, що сум після вечірки, свята чи урочистостей — це похмілля, то це не зовсім так. Це меланхолія, яка може здаватися дивною, бо об'єктивних причин для чогось подібного у вас немає. Вчені кажуть, що справа в безлічі задоволень, пов'язаних зі святами — від їжі та алкоголю до емоцій та вражень, які випускають нейротрансмітери та активізують рецептори, змушуючи людину почуватися добре. Щодо боротьби з відчуттям суму за святковим настроєм, то для кожного це буде щось своє. Те, що допомагає почуватися щасливішим саме вам: медитація під хорошу музику, кулінарні курси або підписка на щомісячні благодійні внески. Але є й кілька універсальних порад: подумайте про речі, які ви любили на канікулах, і частіше це робіть без приводу.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.