Свята позаду, а це значить, час повертатися до робочих буднів. Зробити це не завжди вдається легко і просто, адже святковий настрій тримається ще деякий період, а наслідки від переїдання та збитого режиму не дадуть про себе забути найближчим часом. Саме тому так важливо швидко повернути себе до робочого стану без зайвого стресу та відновити робочі процеси. Jobs.ua радить дотримуватись наступних неважких правил, що допоможуть вам в цьому.
В новорічні свята просто неможливо не спробувати всі можливі салати та класичні блюда. І цілком правильно і зрозуміло бажання дати відвести собі душу. Проте щоб не переїдати надалі, слід засвоїти звичайне правило - не слід готувати більше ніж ви можете з’їсти на свято чи після нього. До речі, якраз після свят краще влаштувати собі розвантажувальні дні. Беріть на обідніх перервах легкі зелені салати та додавайте в свій раціон горіхи та фрукти, що містять багато енергетичних елементів.
Вставати на роботу після святковий період важче за все через збитий режим. Проконтролюйте час підйому та відпочинку, щоб безболісно повернутися на робоче місце після свят. Пам’ятайте про те, що вісім годин цілком достатньо, щоб відновити власні сили.
Не кваптеся хапатися за всі справи відразу і призначати важливі зустрічі, наради та відрядження на перший тиждень після відпочинку. Дай собі час увійти до ритму. Це, як правило, не займає понад тиждень, проте ваша продуктивність і настрій після періоду адаптації будуть набагато кращими. Не варто також «засиджуватися» в офісі допізна.
Швидко повернутися до своїх звичайних робочих справ вам допоможе планування та цілеспрямування на перший день, перший тиждень роботи. Зробіть список тих справ, які потребують швидкого рішення на перший день, перший тиждень. Це допоможе краще орієнтуватися в часі та завданнях, що стоять перед вами.
Якщо ви маєте звичку запізнюватись на роботу чи затримуватись, радимо вам відмовитись від неї, щоб не нашкодити власному здоров’ю та розвантажити себе в цей непростий період. А якщо ви працюєте дистанційно, то краще робити більше перерв на відпочинок.
Коли ви повертаєтесь на робоче місце після довгих свят зовсім не думається про позитивне, тому ми радимо згадати, що саме приваблює вас у вашому покликанні? Позитивний момент у роботі знайти, напевно, вдасться, і навіть не один. Нехай це буде чай із колегами — головне, шукати плюси. Нагадуй собі про це щоразу, коли з’являються думки та небажання йти до офісу.
Якщо ви завжди думали, що сум після вечірки, свята чи урочистостей — це похмілля, то це не зовсім так. Це меланхолія, яка може здаватися дивною, бо об'єктивних причин для чогось подібного у вас немає. Вчені кажуть, що справа в безлічі задоволень, пов'язаних зі святами — від їжі та алкоголю до емоцій та вражень, які випускають нейротрансмітери та активізують рецептори, змушуючи людину почуватися добре. Щодо боротьби з відчуттям суму за святковим настроєм, то для кожного це буде щось своє. Те, що допомагає почуватися щасливішим саме вам: медитація під хорошу музику, кулінарні курси або підписка на щомісячні благодійні внески. Але є й кілька універсальних порад: подумайте про речі, які ви любили на канікулах, і частіше це робіть без приводу.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».