RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Это важно знать каждому
  5. Як сфокусуватись на роботі і менше відволікатись: дієві поради від автора бестселера «В роботу з головою»

Як сфокусуватись на роботі і менше відволікатись: дієві поради від автора бестселера «В роботу з головою»

24.06.2020 570
Як сфокусуватись на роботі і менше відволікатись: дієві поради від автора бестселера «В роботу з головою»

Як сфокусуватись на роботі і менше відволікатись: дієві поради від автора бестселера «В роботу з головою»

24.06.2020     570

Адепт «цифрового мінімалізму» Кел Ньюпорт пропагує ідею зосередженої праці. Він вважає, що цінність глибокого занурення в роботу значно зросла в нашому інформаційно неспокійному 21-му столітті. І він має рацію – всі ми полюбляємо відволіктися на несуттєве впродовж робочого дня. Як цьому запобігти, щоб працювати в рази ефективніше? Jobs.ua пропонує до вашої уваги «вижимку» з його бестселера «В роботу з головою».

1. Фокус на робочих завданнях – метанавик сучасного світу

Вміння зосередитися на роботі – це воістину метанавик 21-го століття. Коли всі інші перевіряють кожних півгодини соцмережі, ви в цей час добиваєтесь більш значущих результатів.

Як зазначає сам Ньюпорт: «Зсув в бік поверхневої праці, який відбувся в сучасному суспільстві – незалежно від того, вважаєте ви його злом чи благом – відкриває величезні економічні і персональні можливості для тих небагатьох, хто усвідомлює потенціал спротиву цьому тренду і обере глибину».

2. Поділ завдань на фрагменти сфокусованої праці

Важливо навчитися розділяти щоденний обсяг роботи на важливі фрагменти, над якими ви будете працювати по дві-три години, повністю занурюючись в робочий процес. Невеликий перепочинок, перекус і кілька фізичних вправ, щоб розігріти кров у тілі – і знову до роботи.

Спробуйте так попрацювати хоча б місяць – і ви побачите, яких фантастичних результатів можна досягнути!

3. Пам’ятаєм про енергію!

Наш щоденний запас енергії – не безграничний, тому нею потрібно навчитися користуватися. Витрачаючи її впусту на рутину (перегляд новин, скролінг стрічки на фб чи інсті, перегляд відео в ТікТок чи на ютубі), ризикуємо виснажитись настільки, що не зможемо сконцентруватися на дійсно важливих задачах.

Звичайно, мозку потрібно давати відпочивати. Але варто притримуватися залізного принципу: коли працюєте – працюйте, коли відпочиваєте – відпочивайте.

4. Найважливіші завдання – в пріоритеті

Кел Ньюпорт рекомендує спершу вирішувати найскладніші завдання. Це як в тренажерному залі – спочатку виконуєте базові вправи, які є найважчими, а потім переходите до ізольованих вправ, бо втомлені м’язи наприкінці тренування не осилять ту вагу, з якою легкістю впораються на початку тренування.

Автор рекомендує вести облік годин, проведених в поглибленій роботі над цими завданнями. Поставити перед собою важливий результат – і прагнути до нього під час своїх сеансів зосередженої роботи.

5. Обмеження часу, проведеного в світовій мережі

Кел Ньюпорт радить не користуватися інтернетом попри заздалегідь обумовлені інтернет-сесії. Якщо перевищувати ліміт часу, проведеного в мережі, це значно знизить здатність ефективно концентруватися на поставлених задачах.

Коли наш розум звикає відволікатися в будь-який час, йому вже важко противитися цьому. І навіть коли виникне бажання сильно сконцентруватися на чомусь, це стане справжньою проблемою. Виховання самодисципліни потребує щоденної уваги, але й ваше вміння стовідсотково концентруватися на одному завданні вернеться вам сторицею.

Звичайно, ця книга і поради з неї не є якимось новітнім одкровенням. Але в одному місці зібрані найкорисніші поради, дотримання яких приведе вас до ваших мрій: хочете написати книгу, вивчити іноземну мову чи опанувати якусь з мов програмування? Вміння концентруватися допоможе в найкоротші терміни досягнути поставлених цілей, бо вершини підкоряються не лише сміливим і відважним, а й тим, хто вміє концентруватися на своїй роботі. І отримувати від неї задоволення.

Читайте также

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 Август, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?

↑ Наверх