Адепт «цифрового мінімалізму» Кел Ньюпорт пропагує ідею зосередженої праці. Він вважає, що цінність глибокого занурення в роботу значно зросла в нашому інформаційно неспокійному 21-му столітті. І він має рацію – всі ми полюбляємо відволіктися на несуттєве впродовж робочого дня. Як цьому запобігти, щоб працювати в рази ефективніше? Jobs.ua пропонує до вашої уваги «вижимку» з його бестселера «В роботу з головою».
Вміння зосередитися на роботі – це воістину метанавик 21-го століття. Коли всі інші перевіряють кожних півгодини соцмережі, ви в цей час добиваєтесь більш значущих результатів.
Як зазначає сам Ньюпорт: «Зсув в бік поверхневої праці, який відбувся в сучасному суспільстві – незалежно від того, вважаєте ви його злом чи благом – відкриває величезні економічні і персональні можливості для тих небагатьох, хто усвідомлює потенціал спротиву цьому тренду і обере глибину».
Важливо навчитися розділяти щоденний обсяг роботи на важливі фрагменти, над якими ви будете працювати по дві-три години, повністю занурюючись в робочий процес. Невеликий перепочинок, перекус і кілька фізичних вправ, щоб розігріти кров у тілі – і знову до роботи.
Спробуйте так попрацювати хоча б місяць – і ви побачите, яких фантастичних результатів можна досягнути!
Наш щоденний запас енергії – не безграничний, тому нею потрібно навчитися користуватися. Витрачаючи її впусту на рутину (перегляд новин, скролінг стрічки на фб чи інсті, перегляд відео в ТікТок чи на ютубі), ризикуємо виснажитись настільки, що не зможемо сконцентруватися на дійсно важливих задачах.
Звичайно, мозку потрібно давати відпочивати. Але варто притримуватися залізного принципу: коли працюєте – працюйте, коли відпочиваєте – відпочивайте.
Кел Ньюпорт рекомендує спершу вирішувати найскладніші завдання. Це як в тренажерному залі – спочатку виконуєте базові вправи, які є найважчими, а потім переходите до ізольованих вправ, бо втомлені м’язи наприкінці тренування не осилять ту вагу, з якою легкістю впораються на початку тренування.
Автор рекомендує вести облік годин, проведених в поглибленій роботі над цими завданнями. Поставити перед собою важливий результат – і прагнути до нього під час своїх сеансів зосередженої роботи.
Кел Ньюпорт радить не користуватися інтернетом попри заздалегідь обумовлені інтернет-сесії. Якщо перевищувати ліміт часу, проведеного в мережі, це значно знизить здатність ефективно концентруватися на поставлених задачах.
Коли наш розум звикає відволікатися в будь-який час, йому вже важко противитися цьому. І навіть коли виникне бажання сильно сконцентруватися на чомусь, це стане справжньою проблемою. Виховання самодисципліни потребує щоденної уваги, але й ваше вміння стовідсотково концентруватися на одному завданні вернеться вам сторицею.
Звичайно, ця книга і поради з неї не є якимось новітнім одкровенням. Але в одному місці зібрані найкорисніші поради, дотримання яких приведе вас до ваших мрій: хочете написати книгу, вивчити іноземну мову чи опанувати якусь з мов програмування? Вміння концентруватися допоможе в найкоротші терміни досягнути поставлених цілей, бо вершини підкоряються не лише сміливим і відважним, а й тим, хто вміє концентруватися на своїй роботі. І отримувати від неї задоволення.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?