RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Собеседование без проблем
  5. Як справити гарне враження на працедавця

Як справити гарне враження на працедавця

29.04.2020 488
Як справити гарне враження на працедавця

Як справити гарне враження на працедавця

29.04.2020     488

Пошук роботи - складний етап у житті людини. Багато шукачів піддаються переживанням, вирушаючи на співбесіду. Чи варто нервувати і як підготуватися до важливої зустрічі, ви дізнаєтеся, якщо прочитаєте статтю до кінця. Перше враження - найважливіше, потрібно постаратися зробити все можливе, щоб його не зіпсувати.

Пунктуальність - це якість, на яку будуть звертати увагу потенційні роботодавці. Якщо здобувач дозволяє собі спізнюватися, це сигналізує про те, що він не звертає уваги на деталі. А це значить, що довіряти йому виконувати відповідальну роботу не можна. Тобто пунктуальність не є рисою його характеру, що дуже погано. Щоб цього не сталося, відшукайте місце проведення та визначте, скільки часу знадобиться, щоб туди дістатися.

Чому важливо виглядати охайно

Зовнішній вигляд людини розповість багато про що. Якщо він охайний, то кандидат стежить за собою і, швидше за все, буде з високою часткою відповідальності виконувати важливі доручення. Роботодавці, насамперед, звертають увагу на вашу зачіску, одяг, руки, манікюр тому, що хочуть дізнатися, наскільки ви педантичні. Ця риса важлива для спеціалістів, які працюють над вирішенням складних питань на підприємстві. Саме вони сприяють розвитку і отриманню високих прибутків.

Люди, які скрупульозно стежать за своєю зовнішністю, аналогічним чином ставляться до всіх завдань. Ще одна причина, по якій охайність виступає на перше місце, - особливість роботи. Якщо співробітники фірми контактують з клієнтами, вони повинні виглядати охайно і доглянуто, щоб підтверджувати авторитет компанії.

Контроль над жестами

Мова тіла багато розповість про претендента. Солідний чоловік або жінка знає правила етикету і буде поводитися відповідним чином. Крім того, жести, які ви використовуєте, можуть свідчити про психологічні проблеми. Співробітник, що страждає розладами, нікому не потрібен. На співбесіді треба відчувати себе вільно і впевнено.

Секрети успішної співбесіди

Звичайно, підвищена нервозність може позначитися на вашому стані. Тому постарайтеся не закушувати губу і підтримувати зоровий контакт. Сидіть прямо, не схрещуйте руки і ноги, голову тримайте вертикально. Пам'ятайте, справжня усмішка створює позитивний настрій і сприяє комунікації.

Привітання та прощання

Поза сумнівами, рекрутер зверне увагу на те, як ви потискаєте руку. Цей жест повинен бути впевненим і щирим. Не бійтеся проявити довіру до співрозмовника, адже це сприяє відкритості діалогу. Після привітання сідати у крісло потрібно акуратно і приймати таку позу, яка характерна для ділової зустрічі. Вміння показати себе з кращого боку зіграє вам на руку.

По закінченню співбесіди потрібно попрощатися відповідно до етикету ввічливості, навіть, якщо вам відмовили у роботі. Рекрутер може з часом змінити свою думку, а гарне враження про претендента буде сприяти ухваленню рішення на вашу користь. Деякі фірми проводять кілька співбесід, а тільки потім приймають на роботу тих, хто їм дійсно сподобався. Ви можете через час знову звернутися з питанням пошуку вакансії, і можливо вас візьмуть у штат.

Поради експертів

Головне питання, яке вирішує роботодавець на співбесіді, — наскільки претендент готовий вирішувати поставлені завдання. Співробітник, якого приймають на роботу, повинен приносити користь компанії, тому створене ним враження грає велику роль. Питання працевлаштування буде вирішено позитивно, якщо шукач повністю відповідає вимогам фірми. Йому найчастіше відводиться роль командного гравця, тому важливо, щоб претендент зміг влитися у колектив.

Щоб відчувати себе на співбесіді впевнено, потрібно виспатися з метою відмінно виглядати.Втомлений стан — не найкращий варіант для ділової зустрічі. Приведіть себе у порядок, відвідайте перукаря і підберіть одяг у діловому стилі. Подумайте, як себе вести, уникайте зайвих жестів. Тільки гарні манери можуть створити позитивне враження і підвищити шанс знайти високооплачувану роботу.

Читайте также


↑ Наверх