Тривалі відключення світла діють на нерви, бо впливають як на особисте життя, так і на роботу. В таких умовах складно не лише вчасно виконувати свою роботу, а й бути стриманими з іншими людьми. Зі своїми колегами, клієнтами чи підлеглими. А неправильно вибудувана комунікація, між іншим, може коштувати компанії чимало грошей. Щоб краще зрозуміти наслідки неправильного спілкування між співробітниками компанії, звернемося до цифр. Так, експертка з комунікацій Дебра Гамільтон стверджує, що ціна нерозуміння та неефективної комунікації для малого бізнесу з умовною сотнею працівників буде коштувати на рік… 420 тис. доларів! Можливо, для українським компаній ця цифра буде значно меншою, але чи не краще мінімізувати фінансові втрати компанії, вибудовуючи більш ефективну комунікацію всередині неї? Портал з працевлаштування Jobs.ua приготував для вас декілька порад, як тактовно поцікавитися про дедлайн.
Так писала наша видатна Ліна Костенко, і її слова зараз актуальні як ніколи. Тож не забуваємо про ввічливі форми звертання, коли хочемо поцікавитися в колеги чи підлеглого про стан виконаної роботи. Щоб зробити своє звернення чи прохання більш емпатійним, пам’ятаємо про основні рекомендації:
Розглянемо декілька варіантів, як ефективно комунікувати з колегами чи підлеглими.
Як бачимо, це не так уже й складно – писати ввічливо і без агресії, навіть якщо в самого немає настрою від слова «зовсім». Адже хіба не таким повинне бути спілкування в робочому середовищі?
Досліджуючи біографії заможних людей, мимоволі впадає в око важлива деталь. Такі люди ще змалку вчилися заробляти гроші. Пропонуємо разом з Jobs.ua поговорити про основи фінансової грамотності, які варто передати власним дітям як цінну й життєво необхідну навичку.
Сьогодні, 7 березня, стартувала національна кампанія Дай собі шанс. Це чудовий спосіб проявити себе в бізнесі, фрилансі чи кар’єрі. На вас, дорогі жінки, чекають різноманітні активності, серед яких виділимо безкоштовні освітні курси, подкаст і відеоманіфест для мотивації і підняття духу.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.