Тривалі відключення світла діють на нерви, бо впливають як на особисте життя, так і на роботу. В таких умовах складно не лише вчасно виконувати свою роботу, а й бути стриманими з іншими людьми. Зі своїми колегами, клієнтами чи підлеглими. А неправильно вибудувана комунікація, між іншим, може коштувати компанії чимало грошей. Щоб краще зрозуміти наслідки неправильного спілкування між співробітниками компанії, звернемося до цифр. Так, експертка з комунікацій Дебра Гамільтон стверджує, що ціна нерозуміння та неефективної комунікації для малого бізнесу з умовною сотнею працівників буде коштувати на рік… 420 тис. доларів! Можливо, для українським компаній ця цифра буде значно меншою, але чи не краще мінімізувати фінансові втрати компанії, вибудовуючи більш ефективну комунікацію всередині неї? Портал з працевлаштування Jobs.ua приготував для вас декілька порад, як тактовно поцікавитися про дедлайн.
Так писала наша видатна Ліна Костенко, і її слова зараз актуальні як ніколи. Тож не забуваємо про ввічливі форми звертання, коли хочемо поцікавитися в колеги чи підлеглого про стан виконаної роботи. Щоб зробити своє звернення чи прохання більш емпатійним, пам’ятаємо про основні рекомендації:
Розглянемо декілька варіантів, як ефективно комунікувати з колегами чи підлеглими.
Як бачимо, це не так уже й складно – писати ввічливо і без агресії, навіть якщо в самого немає настрою від слова «зовсім». Адже хіба не таким повинне бути спілкування в робочому середовищі?
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.