Тривалі відключення світла діють на нерви, бо впливають як на особисте життя, так і на роботу. В таких умовах складно не лише вчасно виконувати свою роботу, а й бути стриманими з іншими людьми. Зі своїми колегами, клієнтами чи підлеглими. А неправильно вибудувана комунікація, між іншим, може коштувати компанії чимало грошей. Щоб краще зрозуміти наслідки неправильного спілкування між співробітниками компанії, звернемося до цифр. Так, експертка з комунікацій Дебра Гамільтон стверджує, що ціна нерозуміння та неефективної комунікації для малого бізнесу з умовною сотнею працівників буде коштувати на рік… 420 тис. доларів! Можливо, для українським компаній ця цифра буде значно меншою, але чи не краще мінімізувати фінансові втрати компанії, вибудовуючи більш ефективну комунікацію всередині неї? Портал з працевлаштування Jobs.ua приготував для вас декілька порад, як тактовно поцікавитися про дедлайн.
Так писала наша видатна Ліна Костенко, і її слова зараз актуальні як ніколи. Тож не забуваємо про ввічливі форми звертання, коли хочемо поцікавитися в колеги чи підлеглого про стан виконаної роботи. Щоб зробити своє звернення чи прохання більш емпатійним, пам’ятаємо про основні рекомендації:
Розглянемо декілька варіантів, як ефективно комунікувати з колегами чи підлеглими.
Як бачимо, це не так уже й складно – писати ввічливо і без агресії, навіть якщо в самого немає настрою від слова «зовсім». Адже хіба не таким повинне бути спілкування в робочому середовищі?
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?