UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Особисті якості на роботі
  5. Як тактовно поцікавитися про дедлайн? Поради для ефективної комунікації

Як тактовно поцікавитися про дедлайн? Поради для ефективної комунікації

19.12.2022 527
Як тактовно поцікавитися про дедлайн? Поради для ефективної комунікації

Як тактовно поцікавитися про дедлайн? Поради для ефективної комунікації

19.12.2022     527

Тривалі відключення світла діють на нерви, бо впливають як на особисте життя, так і на роботу. В таких умовах складно не лише вчасно виконувати свою роботу, а й бути стриманими з іншими людьми. Зі своїми колегами, клієнтами чи підлеглими. А неправильно вибудувана комунікація, між іншим, може коштувати компанії чимало грошей. Щоб краще зрозуміти наслідки неправильного спілкування між співробітниками компанії, звернемося до цифр. Так, експертка з комунікацій Дебра Гамільтон стверджує, що ціна нерозуміння та неефективної комунікації для малого бізнесу з умовною сотнею працівників буде коштувати на рік… 420 тис. доларів! Можливо, для українським компаній ця цифра буде значно меншою, але чи не краще мінімізувати фінансові втрати компанії, вибудовуючи більш ефективну комунікацію всередині неї? Портал з працевлаштування Jobs.ua приготував для вас декілька порад, як тактовно поцікавитися про дедлайн.

«Люди, будьте взаємно красивими!»

Так писала наша видатна Ліна Костенко, і її слова зараз актуальні як ніколи. Тож не забуваємо про ввічливі форми звертання, коли хочемо поцікавитися в колеги чи підлеглого про стан виконаної роботи. Щоб зробити своє звернення чи прохання більш емпатійним, пам’ятаємо про основні рекомендації:

  • Поцікавтеся передусім, як справи, чи все гаразд;
  • Уникайте наказових форм, спілкуйтесь ввічливо (прошу, будь ласка);
  • Питайте, а не стверджуйте (чи можеш доробити на завтра до обіду, чи матимеш час внести правки сьогодні?);
  • Пояснюйте, чому запитуєте про те чи інше;
  • Замість критики чи пасивної агресії – пропонуйте свої варіанти (пропоную зробити так, а давай зробимо ось що…);
  • Використовуйте смайлики, щоб трохи «оживити» ваше повідомлення. Зрештою, вони для цього й призначені.

Приклади комунікації, як тактовно цікавитися про робочі завдання

Розглянемо декілька варіантів, як ефективно комунікувати з колегами чи підлеглими.

  1. «Привіт, як у тебе справи, все гаразд? А як ситуація зі світлом? Питаюся, бо цікавить, чи зможеш сьогодні доопрацювати наші останні правки. Трохи хвилююся через дедлайн, який через два/три/чотири дні, і хочеться все встигнути. Можливо, тобі потрібна допомога?»
  2. «Доброго ранку, як справи, як настрій? Пишу щодо нашого останнього проєкту, який запускається вже незабаром. Просто хочу нагадати, що до п’ятниці потрібні всі матеріали по ньому. Давай я зателефоную тобі пізніше, щоб узгодити всі деталі, гаразд?»
  3. «Привіт! Хочу запитати в тебе, чи ти встиг уже ознайомитися із технічним завданням? Якщо маєш якісь зауваження, надай їх, будь ласка, до 16 год. Перед розмовою з клієнтом мені важливо вислухати твої міркування».
  4. «Мої вітання, Сергію. Розумію, що інтернет у тебе може працювати нестабільно, тому пишу, щоб уточнити – чи встигаєш ти зробити все до п’ятниці, про що ми домовлялися раніше? Якщо ні, чим тобі можна допомогти?»

Як бачимо, це не так уже й складно – писати ввічливо і без агресії, навіть якщо в самого немає настрою від слова «зовсім». Адже хіба не таким повинне бути спілкування в робочому середовищі?

Читайте також

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 грудень, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 грудень, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 листопад, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


Часто шукають

↑ Вгору