UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Особисті якості на роботі
  5. Як тактовно поцікавитися про дедлайн? Поради для ефективної комунікації

Як тактовно поцікавитися про дедлайн? Поради для ефективної комунікації

19.12.2022 450
Як тактовно поцікавитися про дедлайн? Поради для ефективної комунікації

Як тактовно поцікавитися про дедлайн? Поради для ефективної комунікації

19.12.2022     450

Тривалі відключення світла діють на нерви, бо впливають як на особисте життя, так і на роботу. В таких умовах складно не лише вчасно виконувати свою роботу, а й бути стриманими з іншими людьми. Зі своїми колегами, клієнтами чи підлеглими. А неправильно вибудувана комунікація, між іншим, може коштувати компанії чимало грошей. Щоб краще зрозуміти наслідки неправильного спілкування між співробітниками компанії, звернемося до цифр. Так, експертка з комунікацій Дебра Гамільтон стверджує, що ціна нерозуміння та неефективної комунікації для малого бізнесу з умовною сотнею працівників буде коштувати на рік… 420 тис. доларів! Можливо, для українським компаній ця цифра буде значно меншою, але чи не краще мінімізувати фінансові втрати компанії, вибудовуючи більш ефективну комунікацію всередині неї? Портал з працевлаштування Jobs.ua приготував для вас декілька порад, як тактовно поцікавитися про дедлайн.

«Люди, будьте взаємно красивими!»

Так писала наша видатна Ліна Костенко, і її слова зараз актуальні як ніколи. Тож не забуваємо про ввічливі форми звертання, коли хочемо поцікавитися в колеги чи підлеглого про стан виконаної роботи. Щоб зробити своє звернення чи прохання більш емпатійним, пам’ятаємо про основні рекомендації:

  • Поцікавтеся передусім, як справи, чи все гаразд;
  • Уникайте наказових форм, спілкуйтесь ввічливо (прошу, будь ласка);
  • Питайте, а не стверджуйте (чи можеш доробити на завтра до обіду, чи матимеш час внести правки сьогодні?);
  • Пояснюйте, чому запитуєте про те чи інше;
  • Замість критики чи пасивної агресії – пропонуйте свої варіанти (пропоную зробити так, а давай зробимо ось що…);
  • Використовуйте смайлики, щоб трохи «оживити» ваше повідомлення. Зрештою, вони для цього й призначені.

Приклади комунікації, як тактовно цікавитися про робочі завдання

Розглянемо декілька варіантів, як ефективно комунікувати з колегами чи підлеглими.

  1. «Привіт, як у тебе справи, все гаразд? А як ситуація зі світлом? Питаюся, бо цікавить, чи зможеш сьогодні доопрацювати наші останні правки. Трохи хвилююся через дедлайн, який через два/три/чотири дні, і хочеться все встигнути. Можливо, тобі потрібна допомога?»
  2. «Доброго ранку, як справи, як настрій? Пишу щодо нашого останнього проєкту, який запускається вже незабаром. Просто хочу нагадати, що до п’ятниці потрібні всі матеріали по ньому. Давай я зателефоную тобі пізніше, щоб узгодити всі деталі, гаразд?»
  3. «Привіт! Хочу запитати в тебе, чи ти встиг уже ознайомитися із технічним завданням? Якщо маєш якісь зауваження, надай їх, будь ласка, до 16 год. Перед розмовою з клієнтом мені важливо вислухати твої міркування».
  4. «Мої вітання, Сергію. Розумію, що інтернет у тебе може працювати нестабільно, тому пишу, щоб уточнити – чи встигаєш ти зробити все до п’ятниці, про що ми домовлялися раніше? Якщо ні, чим тобі можна допомогти?»

Як бачимо, це не так уже й складно – писати ввічливо і без агресії, навіть якщо в самого немає настрою від слова «зовсім». Адже хіба не таким повинне бути спілкування в робочому середовищі?

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


Часто шукають

↑ Вгору