Тривалі відключення світла діють на нерви, бо впливають як на особисте життя, так і на роботу. В таких умовах складно не лише вчасно виконувати свою роботу, а й бути стриманими з іншими людьми. Зі своїми колегами, клієнтами чи підлеглими. А неправильно вибудувана комунікація, між іншим, може коштувати компанії чимало грошей. Щоб краще зрозуміти наслідки неправильного спілкування між співробітниками компанії, звернемося до цифр. Так, експертка з комунікацій Дебра Гамільтон стверджує, що ціна нерозуміння та неефективної комунікації для малого бізнесу з умовною сотнею працівників буде коштувати на рік… 420 тис. доларів! Можливо, для українським компаній ця цифра буде значно меншою, але чи не краще мінімізувати фінансові втрати компанії, вибудовуючи більш ефективну комунікацію всередині неї? Портал з працевлаштування Jobs.ua приготував для вас декілька порад, як тактовно поцікавитися про дедлайн.
Так писала наша видатна Ліна Костенко, і її слова зараз актуальні як ніколи. Тож не забуваємо про ввічливі форми звертання, коли хочемо поцікавитися в колеги чи підлеглого про стан виконаної роботи. Щоб зробити своє звернення чи прохання більш емпатійним, пам’ятаємо про основні рекомендації:
Розглянемо декілька варіантів, як ефективно комунікувати з колегами чи підлеглими.
Як бачимо, це не так уже й складно – писати ввічливо і без агресії, навіть якщо в самого немає настрою від слова «зовсім». Адже хіба не таким повинне бути спілкування в робочому середовищі?
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?