RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Все о работе
  4. Жизнь в коллективе
  5. Як успішно адаптуватися на новому робочому місці

Як успішно адаптуватися на новому робочому місці

7.05.2021 758Автор: Олександр Мавлідінов
Як успішно адаптуватися на новому робочому місці

Як успішно адаптуватися на новому робочому місці

7.05.2021     758Автор: 

Новачкам завжди складно. Зазвичай, можна завжди спростувати такий вислів, але, навіть, реальні круті професіонали, так чи інакше відчувають певний дискомфорт, опиняючись на новому місці роботи, зокрема, в оточені нового колективу. Це відбувається лише тому, що людина завжди залишається тільки людиною, й нам певним чином не просто знайти «спільну мову» з іншими людьми відразу та щиро.

Проте, життя не стоїть на місці й змін роботи, а значить, й колективу колег, стає для багатьох звичайною подією, до якої, все таки, треба пристосовуватися кожного разу, майже, як й в перший раз.

Навіть, якщо людина доволі компанійська та комунікабельна, їй буває непросто одразу узяти потрібний темп роботи, напрямок настрою у колективі та зробити інші необхідні «налаштування» себе самої для співпраці з новими для неї людьми з найближчого професійного оточення. Що вже й казати про тих особистостей, які відчувають певні проблеми із спілкуванням та спільної взаємодією із своїми колегами?

Гармонійне «влиття» до лав колективу на новому робочому місці, це не лише про комфортну атмосферу роботи, а й про продуктивність та ефективність всієї роботи умовного «новачка». Тож, вміння швидко та гармонійно адаптуватися на новому робочому місці – важливий «скіл» й до такої «властивості» треба підійти зі всією серйозністю та не зволікати від цієї проблеми.

Якщо подивитися навколо, можна сміливо говорити, що вряд чи ви знайдете такого робітника, хто не мав жодних «внутрішніх дискомфортів» та інших проблем під час переходу на нове робоче місце. Чим би ви не займалися професійно, ваші перші дні на новій роботі доволі складні завжди. поки ви намагаєтеся познайомитися із оточенням та новими правилами спілкування у колективі, водночас, намагаючись гідно та результативно виконувати свою роботу, ваші колеги та керівництво будуть уважно стежити за вами, оцінюючи вас не лише, як професіонала своєї справи, але й як гідну командну «одиницю» та особистість.

Зазвичай, ваші нові «судді», будуть оцінювати вас та вашу поведінку згідно певних ознак, таких, як:

  • ефективність та результативність вашої роботи на новому місці;
  • наявність розумної самостійності та проявів ініціативності, згідно з тими посадовими обов’язками, які вимагає ваша посада;
  • особисте ставлення до службових затребувань, повноважень та обов'язків;
  • відповідність корпоративному іміджу підприємства;
  • зручність в комунікації під час спільної паці, наявність певної «приємності» у спілкуванні з вами;
  • наявність власної особистої відповідальності в людини – новачка.

Як поводитися із новим колективом – обирати вам. Проте, не слід забувати, що правильна адаптація на новому робочому місці та серед нових обличь колективу, як правило, перебігає за двома напрямками.

новий колектив

Гарантовано належне виконання своїх службових обов’язків новою людиною

Треба розуміти, що період адаптації є неминучим та необхідним етапом пристосування до нового робочого місця в якості нового працівника. Кожна компанія індивідуальна та має безліч особистих «методів» виконання тих чи інших робочих процесів. Тож, у цей час, навіть професійний працівник, певним чином, все таки лише вчиться, як вірно виконувати свої посадові обов'язки саме на цьому місці та в цій компанії. При тому, виконувати їх гідно та на належному рівні.

Для найбільш швидкого та ефективного проходження цього етапу, намагайтеся спланувати свою роботу, щоб діяти наступним чином:

  • ретельно вивчить та зрозумійте свої обов’язки та все те, що від вас очікують на новому місці;
  • завжди проявляйте щиру зацікавленість до роботи, яку виконуєте;
  • демонструйте готовність до виконання завдань, як легких, так й доволі складних;
  • запитуйте колег, коли це потрібно: не зважаючи на те, наскільки багатий досвід роботи ви мате, вам все таки доведеться, певним чином, але заново «завойовувати» авторитет у новому колективу та по-новому навчатися різним унікальним для цього роботодавця де-яким робочим аспектам, й без допомоги колег, які розуміються на цьому, вам просто не обійтися;
  • будьте уважними та не запитуйте те саме двічі;
  • навчиться сприймати критику гідно та постійно «навчайтеся» на власних помилках – вони не минущі під час такого робочого періоду;
  • намагайтеся в перші часи уникати критики на адресу своїх колег;
  • плануйте ретельно власний день роботи, щоб постійно бути зайнятим чимось корисним протягом всього робочого дня;
  • постійно працюйте над створенням власного іміджу «сумлінного працівника», якому й відповідайте: ніколи не витрачайте робочий час на зайняття сторонніми справами, намагайтеся якомога рідше «відпочивати» та відходити «на перекури»;
  • не бійтеся проявляти ентузіазм;
  • намагайтеся досягти та дотримуватися високих стандартів у своїй роботі;
  • завжди залишайтеся чесними перед своїми колегами та керівництвом;
  • продемонструйте бережливість, дбайте про економію, як матеріалів та коштів компанії, так й часу своїх колег та керівників;
  • намагайтеся облаштувати своє робоче місце максимально зручним, щоб ви спокійно могли виконувати свою роботу там;
  • не нехтуйте виконанням основних безпеки, яких треба суворо дотримуватися;
  • уникайте прогулів, запізнень та частих передчасних уходів з роботи, навіть, з поважних причин.

«Єднання» з колегами, вашим колективом

Пам’ятайте, що ви прийшли до вже сформованого колективу. Як правило, нормальні колективи ставляться до новачків більш-менш доброзичливо й ваша ціль – не зламати таке ставлення до себе з боку оточуючих вас людей. Для цього зверніть увагу на такі нюанси комунікації, як:

  • намагайтеся більше «слухати аніж говорити»6 в ці перші дні ви лише певний спостерігач й така поведінка дозволить уникати незручних ситуацій, в які можна потрапити поквапившись із виказуванням власних думок;
  • по скоріше вивчите та запам’ятайте імена всіх тих співробітників, з якими вам доведеться спілкуватися та працювати;
  • посміхайтеся та залишайтеся привітливим та уважним до речей оточуючих;
  • дотримуйтеся дипломатичного ставлення та нейтралітету у відношеннях зі всіма вашими колегами-співробітниками, уникайте конфліктів;
  • не виділяйтеся занадто своїм зовнішнім виглядом та поведінкою;
  • не підкреслюйте те, що ви в чомусь розбираєтеся краще за інших, особливо перед вашим спільним керівництвом;
  • корегуйте власне відчуття гумору та намагайтеся не образити оточуючих власними жартами;
  • залишайтеся доброзичливим та коректним співрозмовником;
  • не проявляйте власні кар’єрні амбіції одразу з перших місяців праці на новому робочому місці.

Резюмуючи, можна сказати, що образ «ідеального колеги-працівника» виглядає наступним чином. Як правило, така особа завжди:

  • вміє працювати, як у складі команди, так й самостійно;
  • завжди вміє уважно слухати та розуміється на виконання роботи згідно посадових інструкцій;
  • вміє та не боїться запитувати замість мовчазного виконання самостійної роботи із численними помилками;
  • завжди своєчасно приходить на роботу та не має проблем із своєчасним виконанням доручених йому завдань та справ;
  • має відповідний зовнішній вигляд, піклується розумним чином0 про вигляд одягу та зачіски, тощо;
  • завжди уважний, дружелюбний, щирий та чесний;
  • вміє спокійно сприймати критику на свою адресу та швидко навчатися на власних помилках;
  • завжди ініціативний у своїй роботі;
  • завжди зайнятий ділом на своєму робочому місці;
  • завжди любить те, чим займається та намагається досягти результативних досягнень;
  • завжди щиро відданий компанії-роботодавцю;
  • адаптивний та гнучкий у спілкуванні із різними колегами та керівництвом;
  • завжди націлений на високі досягнення у тому, чим він займається.

Звичайно, як поводитися – вирішувати вам, проте, слідування таким рекомендаціям, може значно посприяти вашому гармонійному входженню до нового колективу на новому робочому місці.

Читайте также

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 Декабрь, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 Декабрь, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.

  • Робота над помилками (у спілкуванні) 8 Декабрь, 2024

    Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.

  • Покоління зумерів: розвінчуємо міфи про їхній підхід до роботи і життя 4 Декабрь, 2024

    Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.

  • Безперебійна робота під час блекаутів: як адаптуватися компаніям та працівникам28 Ноябрь, 2024

    Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.


↑ Наверх