Будь-яка стрімко зростаюча компанія бажає отримати й утримати співробітника-мілленіала якомога довше. І це цілком зрозуміло, адже вікова категорія мілленіалів на сьогодні займає основну частину працюючого персоналу. Але проблема заключається в тому, що система керівництва багатьох компаній не готова до змін, які йдуть разом з соціумом. А утримати мілленіала на робочому місці, значить зрозуміти його та його модель поведінки.
Існує теорія, що покоління мілленіалів важко утримати на одному робочому місці довгий час. І це справді так, але не тому що їм не вистачає посидючості, а зовсім з інших причин, які криються в їх підході до життя та роботи.
1. Мілленіали орієнтовані на результат в своїй роботі. Вони чіткой й точно оцінюють свої можливості, вони прагнуть бути кращими та отримати найкращий результат від своєї роботи. І в цьому їм допомагає працьовитість, наполегливість та цілеспрямованість.
2. Це люди, які володіють комунікативними якостями й це перша їх ознака ефективної роботи, адже саме в комунікації народжуються нові ідеї, вирішуються проблеми.
3. Якщо виникають проблеми з людьми чи завданнями, вони готові взятися до їх вирішення одразу, а якщо не знаходять іншого виходу, то шукають краще місце.
4. Вони дуже цінують свободу й незалежність. Авторитарний спосіб керівництва вони явно не оцінять. Проте повністю будуть за демократію. Оцінять свободу власної думки й вільний графік роботи.
5. В центрі уваги мілленіала власний проект, а не суспільне діло. Навіть якщо компанія буде успішною, безрезультатність власного діла не задовольнить його. За даними соціологів міленіали не затримуються на одній роботі більше трьох років. Тож залишається питанням, як організувати їм комфортні умови для роботи? Jobs.ua відповідає на це питання.
Ідеальне робоче місце мілленіала включає в себе таке середовище, де він буде відчувати себе в центрі подій. Це вільна невід’ємна частина колективу, яка здатна працювати на результат, тому шукає різні способи і можливості вирішення поставлених завдань. Комунікації – одна з найважливіших частин роботи міленіалу. Формуйте відкритий простір для соціальної інтеграції: заохочуйте командні дискусії та «мозкові штурми», будьте відкриті для обговорення проектів, давайте чіткий і зважений фідбек, вказуйте вектор розвитку. Але не перестарайтеся з критикою: часом мільйонери здаються раніше. Стати для них тьютором, помічником та натхненником. Якщо хочете організувати правильний простір для мілленіалів, то:
налагодіть систему зворотнього зв’язку з такими спеціалістами. Цікавтесь ними, їхніми справами та проблемами, а якщо потрібно станьте для них ментором.
знайдіть для них тьютора чи ментора, хто зможе ними керувати та направляти, якщо тим це потрібно.
надайте їм свободу в вирішення власних проблем та шляхів вирішення завдань,
не забудьте відзначати та хвалити співробітників за результативність, вони це потребують.
Віра співробітників в те, що саме робочий простір формує кожного співробітника формує успіх компанії, і відрізняє покоління міленіалів від інших. Сформуйте його для себе правильно і пам’ятайте, що робоче місце це не лише місце, це ще люди й відносини між ними.
Не кожну роботу можна виконувати механічно й рутинно, не піклуючись про мотивацію, натхнення й інші високі матерії. Як діяти в ситуації, коли дійсно зник інтерес до роботи? З’ясовуємо, як підвищити мотивацію, щоб ваша професійна діяльність отримала «друге дихання».
Недавнє комплексне дослідження, яке здійснила низка університетів з усього світу, виявила цікаву річ: зв’язок між генами людини, її здоров’ям і вмінням заробляти гроші. Розбираємося разом із Jobs.ua, в чому полягає суть дослідження, і яке значення воно має для кожного з нас.
Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.