Будь-яка стрімко зростаюча компанія бажає отримати й утримати співробітника-мілленіала якомога довше. І це цілком зрозуміло, адже вікова категорія мілленіалів на сьогодні займає основну частину працюючого персоналу. Але проблема заключається в тому, що система керівництва багатьох компаній не готова до змін, які йдуть разом з соціумом. А утримати мілленіала на робочому місці, значить зрозуміти його та його модель поведінки.
Існує теорія, що покоління мілленіалів важко утримати на одному робочому місці довгий час. І це справді так, але не тому що їм не вистачає посидючості, а зовсім з інших причин, які криються в їх підході до життя та роботи.
1. Мілленіали орієнтовані на результат в своїй роботі. Вони чіткой й точно оцінюють свої можливості, вони прагнуть бути кращими та отримати найкращий результат від своєї роботи. І в цьому їм допомагає працьовитість, наполегливість та цілеспрямованість.
2. Це люди, які володіють комунікативними якостями й це перша їх ознака ефективної роботи, адже саме в комунікації народжуються нові ідеї, вирішуються проблеми.
3. Якщо виникають проблеми з людьми чи завданнями, вони готові взятися до їх вирішення одразу, а якщо не знаходять іншого виходу, то шукають краще місце.
4. Вони дуже цінують свободу й незалежність. Авторитарний спосіб керівництва вони явно не оцінять. Проте повністю будуть за демократію. Оцінять свободу власної думки й вільний графік роботи.
5. В центрі уваги мілленіала власний проект, а не суспільне діло. Навіть якщо компанія буде успішною, безрезультатність власного діла не задовольнить його. За даними соціологів міленіали не затримуються на одній роботі більше трьох років. Тож залишається питанням, як організувати їм комфортні умови для роботи? Jobs.ua відповідає на це питання.
Ідеальне робоче місце мілленіала включає в себе таке середовище, де він буде відчувати себе в центрі подій. Це вільна невід’ємна частина колективу, яка здатна працювати на результат, тому шукає різні способи і можливості вирішення поставлених завдань. Комунікації – одна з найважливіших частин роботи міленіалу. Формуйте відкритий простір для соціальної інтеграції: заохочуйте командні дискусії та «мозкові штурми», будьте відкриті для обговорення проектів, давайте чіткий і зважений фідбек, вказуйте вектор розвитку. Але не перестарайтеся з критикою: часом мільйонери здаються раніше. Стати для них тьютором, помічником та натхненником. Якщо хочете організувати правильний простір для мілленіалів, то:
налагодіть систему зворотнього зв’язку з такими спеціалістами. Цікавтесь ними, їхніми справами та проблемами, а якщо потрібно станьте для них ментором.
знайдіть для них тьютора чи ментора, хто зможе ними керувати та направляти, якщо тим це потрібно.
надайте їм свободу в вирішення власних проблем та шляхів вирішення завдань,
не забудьте відзначати та хвалити співробітників за результативність, вони це потребують.
Віра співробітників в те, що саме робочий простір формує кожного співробітника формує успіх компанії, і відрізняє покоління міленіалів від інших. Сформуйте його для себе правильно і пам’ятайте, що робоче місце це не лише місце, це ще люди й відносини між ними.
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.