Осінь – це той період, коли, перейшовши на новий режим, треба збільшити робочу продуктивність, а організм навпаки – протестує, сумучи за теплом і сонцем. Jobs.ua пропонує кілька підбадьорюючих варіантів для цієї пори року.
За сім вдихів і видихів самурай повинен був прийняти рішення. Якщо йому це не вдавалося, він переключався й зосереджувався на чомусь іншому, адже це означало, що самурай для цього вирішення ще не готовий або немає відповідних обставин. Це просте правило допомагає концентруватися й в подальшому не відступати від запланованого. Це просто, лише «так» або «ні». Якщо так, то йди й не зупиняйся. А якщо ні, то вже не потрібно мучитися докорами сумління. Спробуйте і ви!
Повноцінний сон сприяє успіху в професійному та особистому житті. Погодьтеся, навряд чи ви почуєте «так!», якщо під час співбесіди будете позіхати. Але головне, сон – це запорука здоров'я. Під час сну виробляється ряд важливих гормонів, йде регенерація тканин, поповнюються фізичні сили. Мозок теж не байдикує: деякі його області стають навіть активніші, ніж під час неспання. Сон в достатній кількості – це запорука хорошого самопочуття й здоров'я. Тому краще висипатися й бажано щодня.
Великі завдання лякають своєю силою й масштабом? Не вистачає сміливості розпочати грандіозну справу? Не панікуємо. В книгах по тайм-менеджменту радять в таких випадках «слона поділити на частини», тобто планувати на день лише одну невелику частину серйозної справи, щоб не лякати себе і не втрачати ентузіазм. Бо як не крути, у нашого мозку короткострокова система мотивації. Йому не хочеться довго протягом кількох місяців чекати винагороду (гормональну радість) після досягнення мети. Простіше відмовитися від складної справи і з'їсти смачне печиво або випити горнятко кави. Тому великі справи, корисні звички та винагороду для мозку потрібно дрібнити.
Не одноразово фахівці нагадують, протягом робочого дня бажано не вживати багато солодощів. Адже велика кількість цукру призводить до різких стрибків енергії, й лише тимчасових, бо за цим може слідувати млявість та апатія. Для перекусів між основними прийомами їжі краще віддавайте перевагу фруктам, горіхам, мюслям, пити чисту воду й ні в якому разі не солодку газовану. Тоді енергії вистачатиме на цілий робочий день.
Не плануйте зустрічі впритул одна за одної, обов’язково залишайте певний запас часу між ними, навіть якщо вони проходять в одному приміщенні чи поблизу. Будь що може статися, адже це життя, до того ж час іде дуже швидко особливо при вирішенні різних побутових дрібниць.
Ми завжди занадто оптимістичні й, на жаль, забуваємо про ці нюанси, коли розраховуємо час і робимо планування. При неправильному підході будь-яка затримка – це зміщення всього розкладу. А якщо після кожної зустрічі є запас часу, з'являється гнучкість. Пройшло все вчасно, за розкладом – спокійно готуйтеся до наступної справи або виконуйте додаткові завдання. Якщо затримуєтеся – не доведеться турбуватися і спізнюватися на наступну зустріч, бо у вас є вже запас часу.
Є один спосіб стати пунктуальним, не запізнюючись ні на які зустрічі, можна робити так: пообіцяти всім у разі, якщо ви не встигнете, то заплатите за їжу/напої (якщо зустріч за межами офісу, в кафе або ресторані) або за той час, що вас чекали (наприклад, одна хвилина вашого запізнення робить кожного, хто вас чекав, багатшим на 50 грн). Такий підхід дуже стимулює приходити вчасно або навіть заздалегідь. Це може бути і жартом. Однак пунктуальність – одна з найкращих рис і її треба обов’язково мати, якщо ж, звичайно, ви плануєте досягати успіху в житті.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».