UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Особисті якості на роботі
  5. Як все встигати, не втомлюватися й приймати правильні рішення

Як все встигати, не втомлюватися й приймати правильні рішення

30.09.2020 408
Як все встигати, не втомлюватися й приймати правильні рішення

Як все встигати, не втомлюватися й приймати правильні рішення

30.09.2020     408

Осінь – це той період, коли, перейшовши на новий режим, треба збільшити робочу продуктивність, а організм навпаки – протестує, сумучи за теплом і сонцем. Jobs.ua пропонує кілька підбадьорюючих варіантів для цієї пори року.

Приймати рішення, як самурай

За сім вдихів і видихів самурай повинен був прийняти рішення. Якщо йому це не вдавалося, він переключався й зосереджувався на чомусь іншому, адже це означало, що самурай для цього вирішення ще не готовий або немає відповідних обставин. Це просте правило допомагає концентруватися й в подальшому не відступати від запланованого. Це просто, лише «так» або «ні». Якщо так, то йди й не зупиняйся. А якщо ні, то вже не потрібно мучитися докорами сумління. Спробуйте і ви!

Сон для поповнення сил і розуму

Повноцінний сон сприяє успіху в професійному та особистому житті. Погодьтеся, навряд чи ви почуєте «так!», якщо під час співбесіди будете позіхати. Але головне, сон – це запорука здоров'я. Під час сну виробляється ряд важливих гормонів, йде регенерація тканин, поповнюються фізичні сили. Мозок теж не байдикує: деякі його області стають навіть активніші, ніж під час неспання. Сон в достатній кількості – це запорука хорошого самопочуття й здоров'я. Тому краще висипатися й бажано щодня.

Маленькі звички – це сила

Великі завдання лякають своєю силою й масштабом? Не вистачає сміливості розпочати грандіозну справу? Не панікуємо. В книгах по тайм-менеджменту радять в таких випадках «слона поділити на частини», тобто планувати на день лише одну невелику частину серйозної справи, щоб не лякати себе і не втрачати ентузіазм. Бо як не крути, у нашого мозку короткострокова система мотивації. Йому не хочеться довго протягом кількох місяців чекати винагороду (гормональну радість) після досягнення мети. Простіше відмовитися від складної справи і з'їсти смачне печиво або випити горнятко кави. Тому великі справи, корисні звички та винагороду для мозку потрібно дрібнити.

Менше солодкого

Не одноразово фахівці нагадують, протягом робочого дня бажано не вживати багато солодощів. Адже велика кількість цукру призводить до різких стрибків енергії, й лише тимчасових, бо за цим може слідувати млявість та апатія. Для перекусів між основними прийомами їжі краще віддавайте перевагу фруктам, горіхам, мюслям, пити чисту воду й ні в якому разі не солодку газовану. Тоді енергії вистачатиме на цілий робочий день.

Запасні години в розпорядку дня

Не плануйте зустрічі впритул одна за одної, обов’язково залишайте певний запас часу між ними, навіть якщо вони проходять в одному приміщенні чи поблизу. Будь що може статися, адже це життя, до того ж час іде дуже швидко особливо при вирішенні різних побутових дрібниць.

Ми завжди занадто оптимістичні й, на жаль, забуваємо про ці нюанси, коли розраховуємо час і робимо планування. При неправильному підході будь-яка затримка – це зміщення всього розкладу. А якщо після кожної зустрічі є запас часу, з'являється гнучкість. Пройшло все вчасно, за розкладом – спокійно готуйтеся до наступної справи або виконуйте додаткові завдання. Якщо затримуєтеся – не доведеться турбуватися і спізнюватися на наступну зустріч, бо у вас є вже запас часу.

Спізненням категоричне – ні

Є один спосіб стати пунктуальним, не запізнюючись ні на які зустрічі, можна робити так: пообіцяти всім у разі, якщо ви не встигнете, то заплатите за їжу/напої (якщо зустріч за межами офісу, в кафе або ресторані) або за той час, що вас чекали (наприклад, одна хвилина вашого запізнення робить кожного, хто вас чекав, багатшим на 50 грн). Такий підхід дуже стимулює приходити вчасно або навіть заздалегідь. Це може бути і жартом. Однак пунктуальність – одна з найкращих рис і її треба обов’язково мати, якщо ж, звичайно, ви плануєте досягати успіху в житті.

Читайте також

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 лютий, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 лютий, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.


Часто шукають

↑ Вгору