Друзі, мабуть, всі ми після окупаційного вторгнення змінились: звички, пріоритети, потреби, умови. Все що нас турбувало раніше, стало неактуальним, навіть на роботі. А це значить, що і корпоративна культура протягом війни набула своїх змін. Jobs.ua досліджувало, які зміни відбулись в корпоративному просторі під час війни.
І в поведінці керівників по відношенню до ситуації, працівників можна спостерігати певні зміни, і з боку робітників.
Графік роботи
Дистанційна форма роботи дозволила адаптуватись бізнесам, а робітникам дала змогу самостійно коригувати режим свого дня. Більше половини бізнесів втілили можливість робітникам обирати самостійно зручні для них години роботи. Таким чином корпоративна свідомість змінила орієнтацію на результат, а не відпрацьовані години. І це цілком логічно в розрізі воєнного часу.
Етикет спілкування
Етикет спілкування в воєнний час став більш лояльним та толерантним. Високі очікування від команди залишаються, але відходять на другий план. Роботодавці і клієнти ставляться з більшим розумінням. Також цікаве спостереження, більшість співробітників вважають правильним турбувати колег лише в традиційно робочі години.
Власна ефективність
Більшість робочого персоналу українських компаній зазначають про зміну власної продуктивності на роботі. Воєнні події не могли пройти безслідно, тому цілком зрозуміло, що працездатність багатьох співробітників зменшилась. Проте основні задачі закриваються відповідно поставленим дедлайнам.
Корпоративна підтримка та благодійність
За останні місяці кількість волонтерських ініціатив, волонтерських пропозицій значно збільшилась. Вони направлені як на допомогу всередині колективу, так і зовні. Понад 70% співробітників приймають активну участь в волонтерських, благодійних підтримках, донатять на допомогу країні, армії та нужденним. І це ще одна можливість набути нові контакти, проявити себе, реалізувати власні прагнення.
Політика та відносини з роботодавцем
Українські роботодавці завдяки програмам Уряду протягом всього часу окупації намагались дотримуватись виплат робітникам, йшли на поступки тим, хто знаходився в місцях активних бойових дій. Більшість компаній відкрито заявили свої активні позиції щодо останніх подій в країні. Роботодавці створили всі можливі зручні умови для дистанційної роботи співробітників. А також створили потужну підтримку робітникам, створивши чати допомоги, а також бойовий настрій всередині кожної команди.
Неформальні об’єднання
Всі працівники в команді намагаються підтримати один одного та об’єднатись за спільними потребами та інтересами в цей час. Для колективу дуже важлива комунікація як під час роботи, так і під час мітингів. Навіть невеликий смолток розвантажує та знімає будь-які напруги. Колеги почали частіше цікавитись самопочуттям колег та їх справами. Спілкування як між робітниками, так і по відношенню до роботодавця стають більш відвертими та щирими.
Всі ці зміни вже зараз створюють нову корпоративну культуру України. Сподіваємось і роботодавці, і співробітники винесуть корисний досвід для себе.
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.