RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Собеседование без проблем
  5. Якщо хочеш досягти успіху в роботі, ніколи не говори...

Якщо хочеш досягти успіху в роботі, ніколи не говори...

7.11.2008 553

Точкою кипіння стала дрібничка: керівник похвалив колегу за роботу, яку робила знайома. Тому дівчина вирішила: «Відмовити не можна, допомогти. Але з користю для себе», – і попросила підвищення. Їй не відмовили.

Подібні ситуації зустрічаються часто-густо, за маленьким виключенням – далеко не всі наважуються звернути увагу керівництва на свої заслуги або відмовити колегам в допомозі. У нас і перше, і друге чомусь вважається негожим, хоча на Заході це звичайна практика. У подібного стереотипу поведінки є ще один нюанс: постійно виконуючи роботу за інших, дуже важко встигати робити свою. Підсумком стають зірвані терміни і невдоволення керівництва.

Уміння говорити «ні» – дуже корисне. Інакше ви ризикуєте опинитися в ролі робочої конячки, яка тягне всіх і вся, будучи на останньому видиху. Якщо у вас є вільний час, то відмовляти в допомозі не варто. Якщо ж своєї роботи безліч, то слід максимально коректно, але твердо пояснити колезі, що вам, на жаль, не до нього. Ще одна корисна річ, про яку варто пригадати тим, хто постійно переробляє за інших, – посадова інструкція. У ній чітко прописані ваші обов'язки, а за виконання інших вам ніхто не платить.

Зрозуміло, що не всі «трудоголіки» – це м'якохарактерні люди, які соромляться сказати «ні». Існує ще і другий тип людей – їм все цікаво. Цікаво подивитися, чи справляться вони з новим завданням, придбати знання і досвід. Прагнення до досконалості – це добре, але в розумних межах.

Ну, а якщо ви звикли постійно переробляти, то є резон піднести себе з нового боку. Не як безвідмовної людини, а як цінного фахівця і співробітника, здатного справитися з будь-яким завданням. По суті – це одне і теж, але друга назва керівництву чомусь подобається більше. Загалом, де поставити кому – вирішувати вам. Але пам'ятаєте, що від неї залежить ваша кар'єра. Успіхів!

Читайте также

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 Февраль, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 Февраль, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 Февраль, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 Февраль, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 Февраль, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.


↑ Наверх