Точкою кипіння стала дрібничка: керівник похвалив колегу за роботу, яку робила знайома. Тому дівчина вирішила: «Відмовити не можна, допомогти. Але з користю для себе», – і попросила підвищення. Їй не відмовили.
Подібні ситуації зустрічаються часто-густо, за маленьким виключенням – далеко не всі наважуються звернути увагу керівництва на свої заслуги або відмовити колегам в допомозі. У нас і перше, і друге чомусь вважається негожим, хоча на Заході це звичайна практика. У подібного стереотипу поведінки є ще один нюанс: постійно виконуючи роботу за інших, дуже важко встигати робити свою. Підсумком стають зірвані терміни і невдоволення керівництва.
Уміння говорити «ні» – дуже корисне. Інакше ви ризикуєте опинитися в ролі робочої конячки, яка тягне всіх і вся, будучи на останньому видиху. Якщо у вас є вільний час, то відмовляти в допомозі не варто. Якщо ж своєї роботи безліч, то слід максимально коректно, але твердо пояснити колезі, що вам, на жаль, не до нього. Ще одна корисна річ, про яку варто пригадати тим, хто постійно переробляє за інших, – посадова інструкція. У ній чітко прописані ваші обов'язки, а за виконання інших вам ніхто не платить.
Зрозуміло, що не всі «трудоголіки» – це м'якохарактерні люди, які соромляться сказати «ні». Існує ще і другий тип людей – їм все цікаво. Цікаво подивитися, чи справляться вони з новим завданням, придбати знання і досвід. Прагнення до досконалості – це добре, але в розумних межах.
Ну, а якщо ви звикли постійно переробляти, то є резон піднести себе з нового боку. Не як безвідмовної людини, а як цінного фахівця і співробітника, здатного справитися з будь-яким завданням. По суті – це одне і теж, але друга назва керівництву чомусь подобається більше. Загалом, де поставити кому – вирішувати вам. Але пам'ятаєте, що від неї залежить ваша кар'єра. Успіхів!
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.