Аккаунт не активирован. Проверьте почту . 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Собеседование без проблем

Якщо хочеш досягти успіху в роботі, ніколи не говори...

7 ноября 2008 317

Точкою кипіння стала дрібничка: керівник похвалив колегу за роботу, яку робила знайома. Тому дівчина вирішила: «Відмовити не можна, допомогти. Але з користю для себе», – і попросила підвищення. Їй не відмовили.

 Подібні ситуації зустрічаються часто-густо, за маленьким виключенням – далеко не всі наважуються звернути увагу керівництва на свої заслуги або відмовити колегам в допомозі. У нас і перше, і друге чомусь вважається негожим, хоча на Заході це звичайна практика. У подібного стереотипу поведінки є ще один нюанс: постійно виконуючи роботу за інших, дуже важко встигати робити свою. Підсумком стають зірвані терміни і невдоволення керівництва.

 Уміння говорити «ні» – дуже корисне. Інакше ви ризикуєте опинитися в ролі робочої конячки, яка тягне всіх і вся, будучи на останньому видиху. Якщо у вас є вільний час, то відмовляти в допомозі не варто. Якщо ж своєї роботи безліч, то слід максимально коректно, але твердо пояснити колезі, що вам, на жаль, не до нього. Ще одна корисна річ, про яку варто пригадати тим, хто постійно переробляє за інших, – посадова інструкція. У ній чітко прописані ваші обов'язки, а за виконання інших вам ніхто не платить.

 Зрозуміло, що не всі «трудоголіки» – це м'якохарактерні люди, які соромляться сказати «ні». Існує ще і другий тип людей – їм все цікаво. Цікаво подивитися, чи справляться вони з новим завданням, придбати знання і досвід. Прагнення до досконалості – це добре, але в розумних межах.

 Ну, а якщо ви звикли постійно переробляти, то є резон піднести себе з нового боку. Не як безвідмовної людини, а як цінного фахівця і співробітника, здатного справитися з будь-яким завданням. По суті – це одне і теж, але друга назва керівництву чомусь подобається більше. Загалом, де поставити кому – вирішувати вам. Але пам'ятаєте, що від неї залежить ваша кар'єра. Успіхів!

Читайте также
  • Сделай себе приятно: еще раз о той самой "работе мечты"21 Февраль, 2017

    Все мы рождены исключительными личностями и, не стоит позволять проблемам этого мира делать из себя унылую посредственность!

  • Что может заменить высшее образование в резюме?20 Февраль, 2017

    Работодатели и соискатели понимают, что наличие корочки о законченном высшем образовании не подтверждает наличие знаний этого уровня обучения. Тем не менее, работодатели продолжают подбирать рабочий персонал, требуя от специалистов наличие высшего образования и хотят увидеть ее в резюме.

  • "Я себе крою..." или кое-что о востребованных профессиях в Украине.20 Февраль, 2017

    В век сумасшедшей гонки за деньгами, успехом и признанием, мы часто не замечаем возможностей, которые лежат, прямо у нас под ногами.

  • Как подбирать вопросы для собеседования?15 Февраль, 2017

    Беседа – основная форма ведения собеседования работодателя с соискателем. Очень сложно представить беседу без вопросов и обоюдного поддержания и развития беседы. Чтобы ход собеседования был последовательным и логичным, работодатель должен уметь вести его и заранее подготовить ряд вопросов. Составлением вопросов занимается, как правило, работодатель или HR-менеджер.

  • Вакансия SMM-менеджер для королевы Великобритании!14 Февраль, 2017

    Букингемский дворец ищет опытного SMM-менеджера

↑ Наверх