Поки нам здається, що один день на роботі схожий на інший, хтось формує свою реальність. І це правда, адже кожний з нас може творити свою реальність, формуючи корисні звички, що допомагають легше впоратися з труднощами. Звички закріплюються у мозку завдяки багаторазовому повторенню дій, що доводить їх до автоматизму в повсякденному житті. Вони здатні спрощувати наше життя, роботу, вони напівсвідомо працюють на наш успіх.
Формування та наявність наступних звичок в вашому житті допоможе простіше долати труднощі, полегшувати роботу та простіше переживати робочий день.
Ваші погляди на певні робочі процеси можуть бути не такими, як у вашого керівника і це цілком нормально. При розв'язанні питань та проблем можна або відстоювати власні ідеї й сперечатися з поглядом оточуючих чи керівника, або довіритись досвіду керівника і зробити так, як він це бачить. Чинити опір та відстоювати своє бачення можна, але не завжди ефективно. По-перше, у керівника часто більше досвіду в таких питаннях. По-друге, так ви можете зберегти собі нерви. По-третє, ніколи не пізно потім зробити так, як ви це бачите.
Ви навіть і уявити не можете, скільки помилок можна було обійтись, якби спеціалісти перевіряли та вичитували свої презентації. Дуже часто співробітники поспішають їх закінчити і здають керівництву всі ці документи не перевіривши наостанок. Не погана звичка перевіряти свою роботу перш ніж показувати її будь-якому була б тут доречна. Це дає змогу подивитись на свою роботу під іншим кутом та перевірити її на наявність помилок.
Чи часто ви не можете сказати ні вашим колегам, які постійно просить про допомогу. До речі, це дуже корисна звичка - навчитися за свою робочу практику відмовляти керівникам чи співробітникам, якщо розумієте, що самі не встигаєте зі своїми задачами. Відмовляти також потрібно вчитися. Якщо кажете ні, колезі, то обов’язково поясніть чому сьогодні допомогти не можете.
Звичка, яка стовідсотково працює на вас - якісно відпочивати та робити перерви в роботі. Багато співробітників нехтують своїм вільним часом заради того, щоб встигнути зі своїми завданнями. Категорично Jobs.ua не радить цього робити, адже ви тільки збільшує рівень втоми та погіршуєте свій психічний стан. Ковток свіжого повітря піде вам на користь, після чого ви зможете бадьоро повернутися до свого робочого місця.
Заохочення позитивно впливає на нашу психіку. Навіть, якщо у вашого керівника не має такої звички, ви можете її розвинути у себе. Заохочуйте свої успіхи на роботі, купуйте собі навіть незначні маленькі презенти. Пригощайте кавою, смаколиками аби запам’ятати успіх в роботі. Прокинувся вранці – розумник. Встиг на роботу вчасно – взагалі красень. Зробив щось корисне – золото, а чи не людина! І так кожний день.
Звички бувають різні. Бувають шкідливі, а бувають корисні. Але кожною з них можна керувати. Тільки нам вирішувати які звички будуть супроводжувати наше життя. Тож нехай це будуть ті звички, які принесуть нам користь.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.