UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Звички, що допоможуть пережити робочий день легше

Звички, що допоможуть пережити робочий день легше

5.12.2021 341Автор: Лоліта Платошкіна
Звички, що допоможуть пережити робочий день легше

Звички, що допоможуть пережити робочий день легше

5.12.2021     341Автор: 

Поки нам здається, що один день на роботі схожий на інший, хтось формує свою реальність. І це правда, адже кожний з нас може творити свою реальність, формуючи корисні звички, що допомагають легше впоратися з труднощами. Звички закріплюються у мозку завдяки багаторазовому повторенню дій, що доводить їх до автоматизму в повсякденному житті. Вони здатні спрощувати наше життя, роботу, вони напівсвідомо працюють на наш успіх.

Формування та наявність наступних звичок в вашому житті допоможе простіше долати труднощі, полегшувати роботу та простіше переживати робочий день.

Звичка погоджуватись з керівником ніж робити собі нерви

Ваші погляди на певні робочі процеси можуть бути не такими, як у вашого керівника і це цілком нормально. При розв'язанні питань та проблем можна або відстоювати власні ідеї й сперечатися з поглядом оточуючих чи керівника, або довіритись досвіду керівника і зробити так, як він це бачить. Чинити опір та відстоювати своє бачення можна, але не завжди ефективно. По-перше, у керівника часто більше досвіду в таких питаннях. По-друге, так ви можете зберегти собі нерви. По-третє, ніколи не пізно потім зробити так, як ви це бачите.

Звичка перевіряти свою роботу перед здачею керівнику

Ви навіть і уявити не можете, скільки помилок можна було обійтись, якби спеціалісти перевіряли та вичитували свої презентації. Дуже часто співробітники поспішають їх закінчити і здають керівництву всі ці документи не перевіривши наостанок. Не погана звичка перевіряти свою роботу перш ніж показувати її будь-якому була б тут доречна. Це дає змогу подивитись на свою роботу під іншим кутом та перевірити її на наявність помилок.

Звичка відмовляти співробітникам, якщо не встигаєш зі своєю роботою

Чи часто ви не можете сказати ні вашим колегам, які постійно просить про допомогу. До речі, це дуже корисна звичка - навчитися за свою робочу практику відмовляти керівникам чи співробітникам, якщо розумієте, що самі не встигаєте зі своїми задачами. Відмовляти також потрібно вчитися. Якщо кажете ні, колезі, то обов’язково поясніть чому сьогодні допомогти не можете.

Звичка робити перерви в роботі та якісно відпочивати

Звичка, яка стовідсотково працює на вас - якісно відпочивати та робити перерви в роботі. Багато співробітників нехтують своїм вільним часом заради того, щоб встигнути зі своїми завданнями. Категорично Jobs.ua не радить цього робити, адже ви тільки збільшує рівень втоми та погіршуєте свій психічний стан. Ковток свіжого повітря піде вам на користь, після чого ви зможете бадьоро повернутися до свого робочого місця.

Звичка заохочувати себе

Заохочення позитивно впливає на нашу психіку. Навіть, якщо у вашого керівника не має такої звички, ви можете її розвинути у себе. Заохочуйте свої успіхи на роботі, купуйте собі навіть незначні маленькі презенти. Пригощайте кавою, смаколиками аби запам’ятати успіх в роботі. Прокинувся вранці – розумник. Встиг на роботу вчасно – взагалі красень. Зробив щось корисне – золото, а чи не людина! І так кожний день.

Звички бувають різні. Бувають шкідливі, а бувають корисні. Але кожною з них можна керувати. Тільки нам вирішувати які звички будуть супроводжувати наше життя. Тож нехай це будуть ті звички, які принесуть нам користь.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


Часто шукають

↑ Вгору