UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Звички, що допоможуть пережити робочий день легше

Звички, що допоможуть пережити робочий день легше

5.12.2021 307Автор: Лоліта Платошкіна
Звички, що допоможуть пережити робочий день легше

Звички, що допоможуть пережити робочий день легше

5.12.2021     307Автор: 

Поки нам здається, що один день на роботі схожий на інший, хтось формує свою реальність. І це правда, адже кожний з нас може творити свою реальність, формуючи корисні звички, що допомагають легше впоратися з труднощами. Звички закріплюються у мозку завдяки багаторазовому повторенню дій, що доводить їх до автоматизму в повсякденному житті. Вони здатні спрощувати наше життя, роботу, вони напівсвідомо працюють на наш успіх.

Формування та наявність наступних звичок в вашому житті допоможе простіше долати труднощі, полегшувати роботу та простіше переживати робочий день.

Звичка погоджуватись з керівником ніж робити собі нерви

Ваші погляди на певні робочі процеси можуть бути не такими, як у вашого керівника і це цілком нормально. При розв'язанні питань та проблем можна або відстоювати власні ідеї й сперечатися з поглядом оточуючих чи керівника, або довіритись досвіду керівника і зробити так, як він це бачить. Чинити опір та відстоювати своє бачення можна, але не завжди ефективно. По-перше, у керівника часто більше досвіду в таких питаннях. По-друге, так ви можете зберегти собі нерви. По-третє, ніколи не пізно потім зробити так, як ви це бачите.

Звичка перевіряти свою роботу перед здачею керівнику

Ви навіть і уявити не можете, скільки помилок можна було обійтись, якби спеціалісти перевіряли та вичитували свої презентації. Дуже часто співробітники поспішають їх закінчити і здають керівництву всі ці документи не перевіривши наостанок. Не погана звичка перевіряти свою роботу перш ніж показувати її будь-якому була б тут доречна. Це дає змогу подивитись на свою роботу під іншим кутом та перевірити її на наявність помилок.

Звичка відмовляти співробітникам, якщо не встигаєш зі своєю роботою

Чи часто ви не можете сказати ні вашим колегам, які постійно просить про допомогу. До речі, це дуже корисна звичка - навчитися за свою робочу практику відмовляти керівникам чи співробітникам, якщо розумієте, що самі не встигаєте зі своїми задачами. Відмовляти також потрібно вчитися. Якщо кажете ні, колезі, то обов’язково поясніть чому сьогодні допомогти не можете.

Звичка робити перерви в роботі та якісно відпочивати

Звичка, яка стовідсотково працює на вас - якісно відпочивати та робити перерви в роботі. Багато співробітників нехтують своїм вільним часом заради того, щоб встигнути зі своїми завданнями. Категорично Jobs.ua не радить цього робити, адже ви тільки збільшує рівень втоми та погіршуєте свій психічний стан. Ковток свіжого повітря піде вам на користь, після чого ви зможете бадьоро повернутися до свого робочого місця.

Звичка заохочувати себе

Заохочення позитивно впливає на нашу психіку. Навіть, якщо у вашого керівника не має такої звички, ви можете її розвинути у себе. Заохочуйте свої успіхи на роботі, купуйте собі навіть незначні маленькі презенти. Пригощайте кавою, смаколиками аби запам’ятати успіх в роботі. Прокинувся вранці – розумник. Встиг на роботу вчасно – взагалі красень. Зробив щось корисне – золото, а чи не людина! І так кожний день.

Звички бувають різні. Бувають шкідливі, а бувають корисні. Але кожною з них можна керувати. Тільки нам вирішувати які звички будуть супроводжувати наше життя. Тож нехай це будуть ті звички, які принесуть нам користь.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору