Поки нам здається, що один день на роботі схожий на інший, хтось формує свою реальність. І це правда, адже кожний з нас може творити свою реальність, формуючи корисні звички, що допомагають легше впоратися з труднощами. Звички закріплюються у мозку завдяки багаторазовому повторенню дій, що доводить їх до автоматизму в повсякденному житті. Вони здатні спрощувати наше життя, роботу, вони напівсвідомо працюють на наш успіх.
Формування та наявність наступних звичок в вашому житті допоможе простіше долати труднощі, полегшувати роботу та простіше переживати робочий день.
Ваші погляди на певні робочі процеси можуть бути не такими, як у вашого керівника і це цілком нормально. При розв'язанні питань та проблем можна або відстоювати власні ідеї й сперечатися з поглядом оточуючих чи керівника, або довіритись досвіду керівника і зробити так, як він це бачить. Чинити опір та відстоювати своє бачення можна, але не завжди ефективно. По-перше, у керівника часто більше досвіду в таких питаннях. По-друге, так ви можете зберегти собі нерви. По-третє, ніколи не пізно потім зробити так, як ви це бачите.
Ви навіть і уявити не можете, скільки помилок можна було обійтись, якби спеціалісти перевіряли та вичитували свої презентації. Дуже часто співробітники поспішають їх закінчити і здають керівництву всі ці документи не перевіривши наостанок. Не погана звичка перевіряти свою роботу перш ніж показувати її будь-якому була б тут доречна. Це дає змогу подивитись на свою роботу під іншим кутом та перевірити її на наявність помилок.
Чи часто ви не можете сказати ні вашим колегам, які постійно просить про допомогу. До речі, це дуже корисна звичка - навчитися за свою робочу практику відмовляти керівникам чи співробітникам, якщо розумієте, що самі не встигаєте зі своїми задачами. Відмовляти також потрібно вчитися. Якщо кажете ні, колезі, то обов’язково поясніть чому сьогодні допомогти не можете.
Звичка, яка стовідсотково працює на вас - якісно відпочивати та робити перерви в роботі. Багато співробітників нехтують своїм вільним часом заради того, щоб встигнути зі своїми завданнями. Категорично Jobs.ua не радить цього робити, адже ви тільки збільшує рівень втоми та погіршуєте свій психічний стан. Ковток свіжого повітря піде вам на користь, після чого ви зможете бадьоро повернутися до свого робочого місця.
Заохочення позитивно впливає на нашу психіку. Навіть, якщо у вашого керівника не має такої звички, ви можете її розвинути у себе. Заохочуйте свої успіхи на роботі, купуйте собі навіть незначні маленькі презенти. Пригощайте кавою, смаколиками аби запам’ятати успіх в роботі. Прокинувся вранці – розумник. Встиг на роботу вчасно – взагалі красень. Зробив щось корисне – золото, а чи не людина! І так кожний день.
Звички бувають різні. Бувають шкідливі, а бувають корисні. Але кожною з них можна керувати. Тільки нам вирішувати які звички будуть супроводжувати наше життя. Тож нехай це будуть ті звички, які принесуть нам користь.
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.