RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Киеве
  4. Резюме Адміністратор, керівник в Киеве
  5. Адміністратор, керівник
Предложить вакансию
Резюме Адміністратор, керівник
Кощавець Ксенія

Professional resumeПрофессиональное резюме, в котором указаны: эл.почта, телефон, зарплата, опыт работы, образование и другая важная информация.Адміністратор, керівник

Заблокировано
30 000 грн.
 20 сентября 2023  Город: Киев
Возраст:29 лет
Режим работы:полный рабочий день, свободный график работы, удаленная работа
Рубрики: Недвижимость и страхование; Офисный персонал; Руководство
Готова к командировкам
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Опыт работы

Операційний директор
Тайнабокс (Готельно-ресторанний бізнес), Киев
12.2019 − 05.2023 (3 года 5 месяцев)

-Запуск ресторану зачиненого типу з 0
-Підбір та коригування програмного забезпечення згідно до вимог співвласників
-Підбір та адаптація персоналу, впровадження навчання для співробітників
-Прописання скриптів та посадових інструкцій для кожного з підрозділів
-Щоденний контроль якості роботи співробітників, реклами, якості продукції
-Регулярна робота з відгуками від клієнтів про роботу закладу для покращення якості
-Організація та проведення планових та не планових інвентаризацій
-Робота з програмою 1С
-Не складна бухгалтерія (табелювання персоналу, видача зп, передача необхідних данних бухгалтеру на аутсорсі)
-Контроль та своєчасна оплата рахунків за комунальні послуги, оренди, інтернет та телефонія (по двум закладам та кав’ярні)
-Запуск роботи фуд-траку (тости, хот доги та кава), пітримка та контроль його функціонування
-Введення, вигадування, калькуляція нових страв, оновлення меню
-Організація та проведення фотосесій
-Прописання ТТК відповідно до чинного законодавства
-Відкриття другого ресторану мережі, прийняття участі у всіх процесах окрім будівництва)
-Початок введення системи НАССР для закладів
-Виконання обов’язків закупівельника від продуктів до обладнання
-Постійна робота з постачальниками, регулярні зустрічі з менеджерами та пошук найкращих продуктів за найнижчими цінами
-Створення та коригування графіків роботи персоналу, згідно до фін плану на місяць
-Ведення, створення та контроль звітності
-Координація із власниками з питань стратегічного маркетингу та розвитку в цілому
-Забезпечення технічно-справного мото парку, замовлення запчастин (на балансі 6 мопедів різних моделей)
-Організація роботи по логістиці
-Проведення щотижневих планерок із різніми відділами та регулярна психологічна підтримка співробітників
-Аналітик (середній чек, товарообіг, таймінг, норма списань)
-Тактичне планування
-Керування штатом до 30-ти осіб

 Есть рекомендации с данного места работы

Образование

школа з математичним нахилом (Киев)
среднее, 09.2002 − 05.2012 (9 лет 7 месяцев)

Знание языков:

Английский - Начальный, Украинский - Продвинутый (свободно), Русский - Продвинутый (свободно)

Дополнительная информация

Знание компьютера, программ: D2, ACC, 1C
Личные качества, хобби, увлечения, навыки: Управлінські навички Уміння аналізувати Організаторські здібності Стратегічне планування Критичне мислення Стресостійкість Стриманість

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх