UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Резюме
  3. Резюме в Києві
  4. Резюме Адміністратор, керівник в Києві
  5. Адміністратор, керівник
Запропонувати вакансію
Резюме Адміністратор, керівник
Кощавець Ксенія

Professional resumeПрофесійне резюме, в якому вказані: ел.пошта, телефон, зарплатня, досвід роботи, освіта та інша важлива інформаціяАдміністратор, керівник

Заблоковано
30 000 грн.
 20 вересня 2023  Місто: Київ
Вік:30 років
Режим роботи:повний робочий день, вільний графік роботи, віддалена робота
Рубрики: Нерухомість та страхування; Офісний персонал; Керівництво
Готова до відряджень
або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

Досвід роботи

Операційний директор
Тайнабокс (Готельно-ресторанний бізнес), Київ
12.2019 − 05.2023 (3 роки 5 місяців)

-Запуск ресторану зачиненого типу з 0
-Підбір та коригування програмного забезпечення згідно до вимог співвласників
-Підбір та адаптація персоналу, впровадження навчання для співробітників
-Прописання скриптів та посадових інструкцій для кожного з підрозділів
-Щоденний контроль якості роботи співробітників, реклами, якості продукції
-Регулярна робота з відгуками від клієнтів про роботу закладу для покращення якості
-Організація та проведення планових та не планових інвентаризацій
-Робота з програмою 1С
-Не складна бухгалтерія (табелювання персоналу, видача зп, передача необхідних данних бухгалтеру на аутсорсі)
-Контроль та своєчасна оплата рахунків за комунальні послуги, оренди, інтернет та телефонія (по двум закладам та кав’ярні)
-Запуск роботи фуд-траку (тости, хот доги та кава), пітримка та контроль його функціонування
-Введення, вигадування, калькуляція нових страв, оновлення меню
-Організація та проведення фотосесій
-Прописання ТТК відповідно до чинного законодавства
-Відкриття другого ресторану мережі, прийняття участі у всіх процесах окрім будівництва)
-Початок введення системи НАССР для закладів
-Виконання обов’язків закупівельника від продуктів до обладнання
-Постійна робота з постачальниками, регулярні зустрічі з менеджерами та пошук найкращих продуктів за найнижчими цінами
-Створення та коригування графіків роботи персоналу, згідно до фін плану на місяць
-Ведення, створення та контроль звітності
-Координація із власниками з питань стратегічного маркетингу та розвитку в цілому
-Забезпечення технічно-справного мото парку, замовлення запчастин (на балансі 6 мопедів різних моделей)
-Організація роботи по логістиці
-Проведення щотижневих планерок із різніми відділами та регулярна психологічна підтримка співробітників
-Аналітик (середній чек, товарообіг, таймінг, норма списань)
-Тактичне планування
-Керування штатом до 30-ти осіб

 Є рекомендації з даного місця роботи

Освіта

школа з математичним нахилом (Київ)
середня, 09.2002 − 05.2012 (9 років 7 місяців)

Знання мов:

Англійська - Початковий, Українська - Високий рівень (вільно), Російська - Високий рівень (вільно)

Додаткова інформація

Знання комп'ютера, програм: D2, ACC, 1C
Особисті якості, хобі, захоплення, навички: Управлінські навички Уміння аналізувати Організаторські здібності Стратегічне планування Критичне мислення Стресостійкість Стриманість

Причина скарги *

Опишіть коротко суть скарги *


Часто шукають

↑ Вгору