Ваш надійний партнер в пошуку роботи та підборі персоналу
-Запуск ресторану зачиненого типу з 0
-Підбір та коригування програмного забезпечення згідно до вимог співвласників
-Підбір та адаптація персоналу, впровадження навчання для співробітників
-Прописання скриптів та посадових інструкцій для кожного з підрозділів
-Щоденний контроль якості роботи співробітників, реклами, якості продукції
-Регулярна робота з відгуками від клієнтів про роботу закладу для покращення якості
-Організація та проведення планових та не планових інвентаризацій
-Робота з програмою 1С
-Не складна бухгалтерія (табелювання персоналу, видача зп, передача необхідних данних бухгалтеру на аутсорсі)
-Контроль та своєчасна оплата рахунків за комунальні послуги, оренди, інтернет та телефонія (по двум закладам та кав’ярні)
-Запуск роботи фуд-траку (тости, хот доги та кава), пітримка та контроль його функціонування
-Введення, вигадування, калькуляція нових страв, оновлення меню
-Організація та проведення фотосесій
-Прописання ТТК відповідно до чинного законодавства
-Відкриття другого ресторану мережі, прийняття участі у всіх процесах окрім будівництва)
-Початок введення системи НАССР для закладів
-Виконання обов’язків закупівельника від продуктів до обладнання
-Постійна робота з постачальниками, регулярні зустрічі з менеджерами та пошук найкращих продуктів за найнижчими цінами
-Створення та коригування графіків роботи персоналу, згідно до фін плану на місяць
-Ведення, створення та контроль звітності
-Координація із власниками з питань стратегічного маркетингу та розвитку в цілому
-Забезпечення технічно-справного мото парку, замовлення запчастин (на балансі 6 мопедів різних моделей)
-Організація роботи по логістиці
-Проведення щотижневих планерок із різніми відділами та регулярна психологічна підтримка співробітників
-Аналітик (середній чек, товарообіг, таймінг, норма списань)
-Тактичне планування
-Керування штатом до 30-ти осіб
Підписатись на розсилку нових резюме: "Адміністратор, керівник в Києві"