RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Резюме
  3. Резюме в Виннице
  4. Резюме Менеджер по персоналу в
  5. Менеджер по персоналу
Предложить вакансию
Резюме Менеджер по персоналу
Міхєєв Кирил

Менеджер по персоналу

Заблокировано
13 000 грн.
 25 мая 2021  Город: Винница
Возраст:50 лет
Режим работы:полный рабочий день
Рубрики: HR, управление персоналом; Офисный персонал
 Есть дети 
или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

Описание

коло моїх обов'язків:

• Організація роботи щодо забезпечення персоналом відповідно до загальних цілей розвитку підприємства і конкретними напрямками кадрової політики, з метою найефективнішого використання, оновлення та поповнення персоналу;

• Забезпечення укомплектування підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей згідно з кваліфікаційними рівнями і профілем отриманої ними підготовки та діловими якостями, з урахуванням можливостей максимальної реалізації трудового потенціалу кожного працівника;

• Вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення потрібними кадрами;

• Розробка та реалізація комплексу програм щодо роботи з персоналом з питань найму, звільнення, переведення співробітників;

• Інформування та консультація керівників різних рівнів з питань організації управління персоналом;

• Організація роботи з навчання персоналу, підготовки та підвищення кваліфікації, а також мотивації ділової кар'єри працівників;

• Забезпечення створення нормативно-методичної бази управління персоналом та практичне впровадження методичних і нормативних розробок;

• Організація визначення та вжиття заходів щодо удосконалення системи управління персоналом, контроль виконання керівниками підрозділів постанов, наказів і розпоряджень з питань роботи з кадрами;

• Контроль за виконанням і дотриманням трудового законодавства;

• Створення та ведення банку даних персоналу;

• Контроль за станом трудової дисципліни і виконанням правил внутрішнього трудового розпорядку;

• Забезпечення складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з персоналом;

• Представництво компанії в інших організаціях і установах з питань, які входять в його компетенцію за дорученням Генерального директора компанії;

• Ведення табеля обліку робочого часу;

• Оформлення документів при прийомі на роботу, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства України;

• Оформлення та ведення особових справ (в т.ч. Ф П-2) на співробітників компанії;

• Оформлення документів на відрядження;

• Ведення військового обліку;

• Внесення даних в 1С, у напрямку службової діяльності (табель обліку робочого часу, особисті дані співробітників, прийом, звільнення, переведення співробітників і т.д.);

• Розрахунок трудового стажу і страхового стажу при розрахунку «лікарняних листів», оформлення «лікарняних листів»;

• Виконання обов'язків голови комісії соціального страхування компанії;

• Ведення обліку відпусток співробітників і невикористаних відпусток (згідно МСБО);

• Оформлення трудових книжок працівників;

• Створення, оформлення, затвердження, облік і зберігання наказів по підприємству;

• Розробка та ведення організаційної структури та штатного розкладу компанії;

• Ведення кадрових документів та діловодства, згідно вимог законодавства та нормативних документів;

• Участь в розробці посадових інструкцій.


служба в ЗС України та МНС України

з 1991р. по 2011р.

Проходив службу на посадах:

• Начальник частини;

• Заступник начальника частини;

• Заступник начальника штабу частини;

• Помічник начальника штабу по стройовій частині;

• Командир роти;

• Заступник командира роти.

Закінчив службу в 2011 році на посаді начальника частини в званні підполковник.


4. Освіта:

ДВВУ ІВ і ВС

(Донецьке вище військове училище), вища.

Рік закінчення: 1995 р.

Соціальний педагог.

МАУП

(Міжрегіональна академія управління персоналом), вища.

Рік закінчення: 2008р.

Юрист.

Додаткова освіта:

- Вебінари у напрямку роботи з персоналом.


5. Професійні навики:

• Впевнений користувач ПК (пакет офісних програм Word, Excel, Powerpoint і ін.);

• 1С документообіг

• 1С підприємство 8.3.

• Поштові програми і додатки


Знання мов:

• Російська-вільно;

• Українська - вільно;

• Англійська - середній.


6. Додаткова інформація:

Вибудовую робочі відносини, засновані на взаємоповазі.

Регулярно відвідую курси підвищення кваліфікації, семінари або вебінари, відстежую зміни законодавства в сфері трудових відносин та охорони праці, готовий до навчання.

Відповідальний, уважний, стрессостійкий.

Вмію вести переговори і переконувати людей, виконавчий, цілеспрямований і наполегливий.

Досвід роботи у великій компанії входить до складу холдингу.

Організація роботи кадрового органу в умовах карантину, віддалено.

Причина жалобы *

Опишите коротко суть жалобы *


Часто ищут

↑ Наверх