Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
    1. Работа в Украине
    2. Резюме
    3. Резюме в Виннице
    4. Резюме Менеджер по персоналу в
    5. Менеджер по персоналу
    Предложить вакансию
    Резюме Менеджер по персоналу
    Міхєєв Кирил

    Менеджер по персоналу

    Заблокировано
    13 000 грн.
     25 мая   Город: Винница
    Возраст: 47 лет
    Режим работы: полный рабочий день
    Рубрики: HR, управление персоналом; Офисный персонал
     Есть дети 
    или зарегистрируйтесь на сайте как работодатель, чтобы видеть контактную информацию.

    Описание

    коло моїх обов'язків:

    • Організація роботи щодо забезпечення персоналом відповідно до загальних цілей розвитку підприємства і конкретними напрямками кадрової політики, з метою найефективнішого використання, оновлення та поповнення персоналу;

    • Забезпечення укомплектування підприємства працівниками потрібних професій, спеціальностей згідно з кваліфікаційними рівнями і профілем отриманої ними підготовки та діловими якостями, з урахуванням можливостей максимальної реалізації трудового потенціалу кожного працівника;

    • Вивчення ринку праці з метою визначення можливих джерел забезпечення потрібними кадрами;

    • Розробка та реалізація комплексу програм щодо роботи з персоналом з питань найму, звільнення, переведення співробітників;

    • Інформування та консультація керівників різних рівнів з питань організації управління персоналом;

    • Організація роботи з навчання персоналу, підготовки та підвищення кваліфікації, а також мотивації ділової кар'єри працівників;

    • Забезпечення створення нормативно-методичної бази управління персоналом та практичне впровадження методичних і нормативних розробок;

    • Організація визначення та вжиття заходів щодо удосконалення системи управління персоналом, контроль виконання керівниками підрозділів постанов, наказів і розпоряджень з питань роботи з кадрами;

    • Контроль за виконанням і дотриманням трудового законодавства;

    • Створення та ведення банку даних персоналу;

    • Контроль за станом трудової дисципліни і виконанням правил внутрішнього трудового розпорядку;

    • Забезпечення складання встановленої звітності з обліку особового складу та роботи з персоналом;

    • Представництво компанії в інших організаціях і установах з питань, які входять в його компетенцію за дорученням Генерального директора компанії;

    • Ведення табеля обліку робочого часу;

    • Оформлення документів при прийомі на роботу, переведення і звільнення працівників відповідно до законодавства України;

    • Оформлення та ведення особових справ (в т.ч. Ф П-2) на співробітників компанії;

    • Оформлення документів на відрядження;

    • Ведення військового обліку;

    • Внесення даних в 1С, у напрямку службової діяльності (табель обліку робочого часу, особисті дані співробітників, прийом, звільнення, переведення співробітників і т.д.);

    • Розрахунок трудового стажу і страхового стажу при розрахунку «лікарняних листів», оформлення «лікарняних листів»;

    • Виконання обов'язків голови комісії соціального страхування компанії;

    • Ведення обліку відпусток співробітників і невикористаних відпусток (згідно МСБО);

    • Оформлення трудових книжок працівників;

    • Створення, оформлення, затвердження, облік і зберігання наказів по підприємству;

    • Розробка та ведення організаційної структури та штатного розкладу компанії;

    • Ведення кадрових документів та діловодства, згідно вимог законодавства та нормативних документів;

    • Участь в розробці посадових інструкцій.


    служба в ЗС України та МНС України

    з 1991р. по 2011р.

    Проходив службу на посадах:

    • Начальник частини;

    • Заступник начальника частини;

    • Заступник начальника штабу частини;

    • Помічник начальника штабу по стройовій частині;

    • Командир роти;

    • Заступник командира роти.

    Закінчив службу в 2011 році на посаді начальника частини в званні підполковник.


    4. Освіта:

    ДВВУ ІВ і ВС

    (Донецьке вище військове училище), вища.

    Рік закінчення: 1995 р.

    Соціальний педагог.

    МАУП

    (Міжрегіональна академія управління персоналом), вища.

    Рік закінчення: 2008р.

    Юрист.

    Додаткова освіта:

    - Вебінари у напрямку роботи з персоналом.


    5. Професійні навики:

    • Впевнений користувач ПК (пакет офісних програм Word, Excel, Powerpoint і ін.);

    • 1С документообіг

    • 1С підприємство 8.3.

    • Поштові програми і додатки


    Знання мов:

    • Російська-вільно;

    • Українська - вільно;

    • Англійська - середній.


    6. Додаткова інформація:

    Вибудовую робочі відносини, засновані на взаємоповазі.

    Регулярно відвідую курси підвищення кваліфікації, семінари або вебінари, відстежую зміни законодавства в сфері трудових відносин та охорони праці, готовий до навчання.

    Відповідальний, уважний, стрессостійкий.

    Вмію вести переговори і переконувати людей, виконавчий, цілеспрямований і наполегливий.

    Досвід роботи у великій компанії входить до складу холдингу.

    Організація роботи кадрового органу в умовах карантину, віддалено.

    Причина жалобы *

    Опишите коротко суть жалобы *


    Часто ищут

    ↑ Наверх