Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Досягнення:
Зростання рентабельності компанії з 13% до 24% (2017-2019рр)
Збереження рівня рентабельності на рівні 14% під час падіння ринку 2020-2021
Розробка та успішна реалізація інвестиційного проекту (будівництво критого спортивного майданчику), зростання об’єму продажів на 10%
Розробка фірмових стандартів обслуговування. Рівень задоволеності клієнтів (nps) виріс з 57 до 89 %;
Мінімізація витрат на обслуговування (знижено на 20%) завдяки впровадженню системі організації та контролю закупівель
Впровадження суттєвих змін у системи мотивації, роботи з клієнтами, звітності, контролю. Збільшення кількості менеджерів, виконуючих особистий план продажу з 25% до 63%
Обов’язки:
Досягнення:
Регламентація основних процесів компанії, що полегшило інтегрування нових співробітників у роботу за меншу кількість часу
Покращення операційної ефективності керування за рахунок чіткого визначення цілей, задач, зон відповідальності, ключових показників
Обов’язки:
Подписаться на рассылку новых резюме: "Операционный директор в Киеве"