Ваш надежный партнер в поиске работы и подборе персонала
Досвід роботи:
03/21-11/21
ТОВ «Фарби колорит», Трейд-маркетинг менеджер
Обов’язки:
Стратегія; розвиток; категоризація; продукт; сервіс;
навчання; дистрибуція; збільшення цінності;
креатив/дизайн; партнерство; оптимізація;
автоматизація.
Досягнення:
5 маркетинг програм; запуск 3х продуктів та 3
підпродуктів; категоризація ринку; старт 50
партнерських програм; перехід на нові системи
управління та обліку
09/15 – 05/20
ТОВ «POS Media Ukraine», начальник BTL/New business відділу
Київ
Обов’язки:
Стратегії розвитку; Координація роботи; Ведення переговорів та контрактування; Систематизація процесів; Продажі; Розвиток нових каналів та інструментів, New business.
Досягнення:
Понад 250 річних проектів; Щорічних приріст; Реалізовані проекти направлені на партнерів / клієнтів / кінцевих споживачів; Інтегровані проекти з залученням 5 каналів комунікації; Інноваційні та нетипові рішення.
03/14 – 06/15
ТОВ «Чейл Юкрейн», Менеджер з обслуговування клієнтів
Київ
Обов’язки:
Створення, супровід та підтримка активностей Samsung в Україні: Презентації/Пропозиції; Бюджетування та таймінг; Робота з підрядниками; Звітність; Аудит; Оптимізація робочих процесів; Навчання персоналу; Документообіг; Забезпечення процедури роботи.
Досягнення:
Робота з усіма відділами SEUC на українському ринку; Виведення на ринок понад 35 продуктів. Проактивні проекти, понад 30. Ведення бренду в кризовий період. Річні та разові проекти, понад 60
02/12 – 02/14
“Парадігм”, Менеджер з обслуговування клієнтів
Київ
Обов’язки:
Супровід та підтримка активностей Samsung, Shell; Презентації/Пропозиції; Бюджетування та таймінг; Організація та контроль проведення активностей; Робота з підрядниками; Звітність; Аудит; Автоматизація системи контролю роботи; Оптимізація робочих процесів; Навчання персоналу.
Досягнення:
Збільшення продаж; Впровадження нестандартних видів комунікації зі споживачем; Залучення інноваційних інструментів комунікацій; Створення стратегії позиціонування та діалогу зі споживачем; Збільшення покриття; Річні та разові проекти, понад 150.
11/10 – 02/12
“All Motion”, Менеджер з обслуговування клієнтів
Київ
Обов’язки:
Робота з існуючими та залучення нових клієнтів рекламного агентства; Презентації/Пропозиції; Бюджетування та таймінг; Організація та контроль проведення активностей; Робота з підрядниками; Звітність; Навчання персоналу.
Досягнення:
Проведено проекти:
I am techno, Kyiv, Kharkiv, Global Gathering – JTI;
Маркетингові дослідження – Intellecom;
Конференція, Тренінги – НР;
Trophy tour UEFA, Ребрендінг, Кетеринг – UniCredit.
01/08 – 11/09
«Еліт», Директор з обслуговування клієнтів
Київ
Обов’язки:
Пошук та обслуговування клієнтів; Аналіз ринку; Розробка та реалізація проектів; Організація та контроль BTL, ATL активностей; Робота з підрядниками; Звітність; Навчання персоналу.
Досягнення:
Підписані контракти: Coca-cola, IDS group, Alliance, Swedbank, Euroleasing, UIA.
Проектні роботи: Приват Банк, Erste Bank, Банк Форум та ін.
02/06 – 11/07
«Grey Worldwide», менеджер по обслуговуванні клієнтів
Київ
Обов’язки:
Створення, супровід та підтримка активностей ВАТ в Україні: Розробка річного плану просування брендів; Бюджетування.
Досягнення:
Запуск нових продуктів, іміджеві та трейд проекти ВАТ.
Перезапуск KENT. 37 регіонів, роздріб та HoReCa канал, 10 тижнів (Тізер, Ревілер, Фоллоу-ап), 120К контактів.
Навчання:
2005 – 2010
Львівський Національний Університет, “Психологія”, заочно
2000 – 2006
Львівський Національний Медичний Університет “Лікувальна справа”
1998 – 2000
Медичний ліцей
Навики комп’ютера
Досвідчений споживач. Microsoft office, I-net, Outlook, 1C
Мови
Англійська – вільно (1,5 роки навчання в Лондоні); Польська – вільно; Російська – вільно.
Рекомендації
Сергій Бедричук, «Аспірин», власник, (067) 461 73 73
Ольга Шилан, «Парадігм», директор, (067) 245 64 46
Іван Кузан, « POS Media », директор департаменту, (067) 340 07 34
Подписаться на рассылку новых резюме: "Trade / Brand marketing manager в Киеве"