Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
    1. Робота в Україні
    2. Резюме
    3. Резюме в Києві
    4. Резюме Trade / Brand marketing manager в Києві
    5. Trade / Brand marketing manager
    Запропонувати вакансію
    Резюме Trade / Brand marketing manager
    Сварник Іван

    Trade / Brand marketing manager

    Заблоковано
    35 000 грн.
     22 вересня   Місто: Київ
    Вік: 37 років
    Режим роботи: повний робочий день
    Рубрики: Реклама, маркетинг, PR
     Перебуваю в шлюбі 
    або зареєструйтеся на сайті як роботодавець, щоб бачити контактну інформацію.

    Опис

    Досвід роботи:

    09/15 – 05/20

    ТОВ «POS Media Ukraine», начальник BTL/New business відділу

    Київ

    Обов’язки:

    Стратегії розвитку; Координація роботи; Ведення переговорів та контрактування; Систематизація процесів; Продажі; Розвиток нових каналів та інструментів, New business.

    Досягнення:

    Понад 250 річних проектів; Щорічних приріст; Реалізовані проекти направлені на партнерів / клієнтів / кінцевих споживачів; Інтегровані проекти з залученням 5 каналів комунікації; Інноваційні та нетипові рішення.

    03/1406/15

    ТОВ «Чейл Юкрейн», Менеджер з обслуговування клієнтів

    Київ

    Обов’язки:

    Створення, супровід та підтримка активностей Samsung в Україні: Презентації/Пропозиції; Бюджетування та таймінг; Робота з підрядниками; Звітність; Аудит; Оптимізація робочих процесів; Навчання персоналу; Документообіг; Забезпечення процедури роботи.

    Досягнення:

    Робота з усіма відділами SEUC на українському ринку; Виведення на ринок понад 35 продуктів. Проактивні проекти, понад 30. Ведення бренду в кризовий період. Річні та разові проекти, понад 60

    02/12 – 02/14

    Парадігм”, Менеджер з обслуговування клієнтів

    Київ

    Обов’язки:

    Супровід та підтримка активностей Samsung, Shell; Презентації/Пропозиції; Бюджетування та таймінг; Організація та контроль проведення активностей; Робота з підрядниками; Звітність; Аудит; Автоматизація системи контролю роботи; Оптимізація робочих процесів; Навчання персоналу.

    Досягнення:

    Збільшення продаж; Впровадження нестандартних видів комунікації зі споживачем; Залучення інноваційних інструментів комунікацій; Створення стратегії позиціонування та діалогу зі споживачем; Збільшення покриття; Річні та разові проекти, понад 150.

    11/1002/12

    “All Motion”, Менеджер з обслуговування клієнтів

    Київ

    Обов’язки:

    Робота з існуючими та залучення нових клієнтів рекламного агентства; Презентації/Пропозиції; Бюджетування та таймінг; Організація та контроль проведення активностей; Робота з підрядниками; Звітність; Навчання персоналу.

    Досягнення:

    Проведено проекти:

    I am techno, Kyiv, Kharkiv, Global Gathering – JTI;

    Маркетингові дослідження – Intellecom;

    Конференція, Тренінги – НР;

    Trophy tour UEFA, Ребрендінг, Кетеринг – UniCredit.

    01/08 – 11/09

    «Еліт», Директор з обслуговування клієнтів

    Київ

    Обов’язки:

    Пошук та обслуговування клієнтів; Аналіз ринку; Розробка та реалізація проектів; Організація та контроль BTL, ATL активностей; Робота з підрядниками; Звітність; Навчання персоналу.

    Досягнення:

    Підписані контракти: Coca-cola, IDS group, Alliance, Swedbank, Euroleasing, UIA.

    Проектні роботи: Приват Банк, Erste Bank, Банк Форум та ін.

    02/06 – 11/07

    «Grey Worldwide», менеджер по обслуговуванні клієнтів

    Київ

    Обов’язки:

    Створення, супровід та підтримка активностей ВАТ в Україні: Розробка річного плану просування брендів; Бюджетування.

    Досягнення:

    Запуск нових продуктів, іміджеві та трейд проекти ВАТ.

    Перезапуск KENT. 37 регіонів, роздріб та HoReCa канал, 10 тижнів (Тізер, Ревілер, Фоллоу-ап), 120К контактів.

    Навчання:

    2005 – 2010

    Львівський Національний Університет, “Психологія”, заочно

    2000 – 2006

    Львівський Національний Медичний Університет “Лікувальна справа”

    1998 – 2000

    Медичний ліцей

    Навики комп’ютера

    Досвідчений споживач. Microsoft office, I-net, Outlook, 1C

    Мови

    Англійська – вільно (1,5 роки навчання в Лондоні); Польська – вільно; Російська – вільно.

    Рекомендації

    Сергій Бедричук, «Аспірин», власник, (067) 461 73 73

    Ольга Шилан, «Парадігм», директор, (067) 245 64 46

    Іван Кузан, « POS Media », директор департаменту, (067) 340 07 34

    Причина скарги *

    Опишіть коротко суть скарги *

    Часто шукають

    ↑ Вгору