И сколькими из них обладает твой босс?
1. Заботливый руководитель всегда внимательно слушает, что вы говорите, а не притворяется, что делает это.
2. Он доверяет вам даже больше, чем вы того на самом деле заслуживаете.
3. Заступается за вас даже у вас за спиной.
4. Не беспокоит и не смущает вас.
5. Заботливый начальник всегда извинится, если огорчил или обидел вас.
6. Прилагает все усилия, чтобы вам было проще решить проблему совмещения работы и личной жизни.
7. Он уважает ваше время.
8. Знает ваши особенности и причуды и учитывает их в разумных пределах.
9. Не жалеет своего времени и усилий, чтобы убедиться, что вы преуспеваете в работе и развиваете свои профессиональные навыки.
10. Не вешает вам лапшу на уши про ваши промахи и ошибки, а говорит все так, как есть на самом деле.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.