RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Работодателю
  4. Мотивация сотрудников
  5. Емоційне вигорання працівників – як роботодавцям боротися з цим негативним явищем?

Емоційне вигорання працівників – як роботодавцям боротися з цим негативним явищем?

4.03.2021 1081
Емоційне вигорання працівників – як роботодавцям боротися з цим негативним явищем?

Емоційне вигорання працівників – як роботодавцям боротися з цим негативним явищем?

4.03.2021     1081

Всесвітня організація охорони здоров’я визначає емоційне вигорання як «синдром, який виникає в результаті хронічного стресу на робочому місці, з яким не вдалося успішно впоратися». І дійсно, з цим негативним синдромом стикається все більше людей. А ще пандемія коронавірусу посприяла тому, що ризик емоційного вигорання працівників зріс у рази.

Виникає питання – як роботодавцю чинити в такій ситуації? Чи може він ефективно протидіяти емоційному вигоранню своїх підлеглих? Jobs.ua вирішили це з’ясувати.

Причини емоційного вигорання працівників

В наш час на людину припадає значно більше навантаження, ніж іще 10-20 років тому. Це стосується як професійної сфери життя, так і соціальної. Додамо сюди потужну лавину інформації, яка атакує нас зі всіх сторін, доплюсуємо особисті проблеми та пандемію COVID-19, і отримаємо невтішну картину: всі ці зовнішні подразники провокують постійний стрес і, як наслідок, емоційне вигорання.

Якщо говорити за професійну сферу, негативних подразників теж знайдеться чимало: хронічна перевтома через дедлайни, високе навантаження і тривожність за успішне виконання робочих завдань. А у випадку дистанційної роботи порушується баланс між особистим життям та роботою, та й з колегами спілкуватися значно складніше, бо немає безпосереднього контакту. Всі ці негативні моменти наближають працівника до емоційного вигорання, з яким складно боротися, якщо пустити цей процес на самоплив.

Як роботодавцю протидіяти емоційному вигоранню працівників

Говорячи про добробут людини, які його основні складові можемо виділити? Це:

  • Фізичне здоров’я;
  • Матеріальне положення;
  • Професійне зростання;
  • Соціальні зв’язки та оточення.

Ситуація з пандемією коронавірусу змусила компанії у всьому світі переглянути свої позиції стосовно підтримки власних співробітників. Програми підтримки працівників дозволяють підтримувати на високому рівні ментальне і фізичне здоров’я персоналу. А перераховані вище складові лягають в основу стратегічної політики компаній, щоб запобігати емоційному вигоранню людей.

То як роботодавцю боротися з цим негативним явищем? Виділимо чотири важливі моменти, які в сукупності складуть ефективну стратегію по запобіганню емоційного вигорання працівників:

  1. Підтримка здорового способу життя: заохочуйте своїх підлеглих займатися спортом, організуйте для них систему бонусних балів для оплати занять або частково оплатіть тренування в тренажерному залі. Сюди можемо віднести також консультації від професійних тренерів по здоровому харчуванню та оздоровчих методиках, програми медичного страхування.
  2. Створіть комфортні умови праці, організуйте для офісних працівників безкоштовні обіди. Естетика робочого простору теж відіграє важливу роль, адже значно приємніше працювати в гарно оформленому приміщенні, а не в захаращеному всіляким непотребом.
  3. Приділяйте увагу особистісному розвитку працівників. Підлеглі відчуватимуть вдячність, якщо ви час від часу організовуватимете їм безкоштовні уроки з вивчення іноземних мов, мотивуючі тренінги і т.д.
  4. Не ігноруйте таке важливе питання, як надання психологічної допомоги своїм підлеглим. Організуйте серію консультацій з психологами для працівників та їхніх сімей.

Весь цей інструментарій в сукупності принесе бажаний результат – ефективне запобігання емоційному вигоранню працівників на робочому місці.

Читайте также

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 Ноябрь, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Наверх