Всесвітня організація охорони здоров’я визначає емоційне вигорання як «синдром, який виникає в результаті хронічного стресу на робочому місці, з яким не вдалося успішно впоратися». І дійсно, з цим негативним синдромом стикається все більше людей. А ще пандемія коронавірусу посприяла тому, що ризик емоційного вигорання працівників зріс у рази.
Виникає питання – як роботодавцю чинити в такій ситуації? Чи може він ефективно протидіяти емоційному вигоранню своїх підлеглих? Jobs.ua вирішили це з’ясувати.
В наш час на людину припадає значно більше навантаження, ніж іще 10-20 років тому. Це стосується як професійної сфери життя, так і соціальної. Додамо сюди потужну лавину інформації, яка атакує нас зі всіх сторін, доплюсуємо особисті проблеми та пандемію COVID-19, і отримаємо невтішну картину: всі ці зовнішні подразники провокують постійний стрес і, як наслідок, емоційне вигорання.
Якщо говорити за професійну сферу, негативних подразників теж знайдеться чимало: хронічна перевтома через дедлайни, високе навантаження і тривожність за успішне виконання робочих завдань. А у випадку дистанційної роботи порушується баланс між особистим життям та роботою, та й з колегами спілкуватися значно складніше, бо немає безпосереднього контакту. Всі ці негативні моменти наближають працівника до емоційного вигорання, з яким складно боротися, якщо пустити цей процес на самоплив.
Говорячи про добробут людини, які його основні складові можемо виділити? Це:
Ситуація з пандемією коронавірусу змусила компанії у всьому світі переглянути свої позиції стосовно підтримки власних співробітників. Програми підтримки працівників дозволяють підтримувати на високому рівні ментальне і фізичне здоров’я персоналу. А перераховані вище складові лягають в основу стратегічної політики компаній, щоб запобігати емоційному вигоранню людей.
То як роботодавцю боротися з цим негативним явищем? Виділимо чотири важливі моменти, які в сукупності складуть ефективну стратегію по запобіганню емоційного вигорання працівників:
Весь цей інструментарій в сукупності принесе бажаний результат – ефективне запобігання емоційному вигоранню працівників на робочому місці.
Ідеальних кандидатів не буває. Але є ті, що запам’ятовуються рекрутерам і яких вони згадають через багато років. Як стати таким кандидатом, що сподобається роботодавцю, дізнавався Jobs.ua.
Як взаємодіяти з такими людьми, які вічно мають рацію, дізнавався Jobs.ua.
Чим такі ігри стануть у пригоді працівникам вашої компанії? Щоб пройти подібну гру, доведеться співпрацювати. Всі свої дії ви змушені координувати з іншим гравцем чи навіть з кількома.
До відмов не звикати кожній людині, ми стикаємося з ними щодня. Але чи варто реагувати на відмову як остаточний вердикт? Портал з пошуку роботи Jobs.ua пропонує з’ясувати, як реагувати на відмови так, щоб співрозмовники вас почули.
Портал з працевлаштування Jobs.ua дізнавався, які перспективи має legaltech, юриспруденція 21-століття на стику традиційних підходів і сучасних технологій.