Всесвітня організація охорони здоров’я визначає емоційне вигорання як «синдром, який виникає в результаті хронічного стресу на робочому місці, з яким не вдалося успішно впоратися». І дійсно, з цим негативним синдромом стикається все більше людей. А ще пандемія коронавірусу посприяла тому, що ризик емоційного вигорання працівників зріс у рази.
Виникає питання – як роботодавцю чинити в такій ситуації? Чи може він ефективно протидіяти емоційному вигоранню своїх підлеглих? Jobs.ua вирішили це з’ясувати.
В наш час на людину припадає значно більше навантаження, ніж іще 10-20 років тому. Це стосується як професійної сфери життя, так і соціальної. Додамо сюди потужну лавину інформації, яка атакує нас зі всіх сторін, доплюсуємо особисті проблеми та пандемію COVID-19, і отримаємо невтішну картину: всі ці зовнішні подразники провокують постійний стрес і, як наслідок, емоційне вигорання.
Якщо говорити за професійну сферу, негативних подразників теж знайдеться чимало: хронічна перевтома через дедлайни, високе навантаження і тривожність за успішне виконання робочих завдань. А у випадку дистанційної роботи порушується баланс між особистим життям та роботою, та й з колегами спілкуватися значно складніше, бо немає безпосереднього контакту. Всі ці негативні моменти наближають працівника до емоційного вигорання, з яким складно боротися, якщо пустити цей процес на самоплив.
Говорячи про добробут людини, які його основні складові можемо виділити? Це:
Ситуація з пандемією коронавірусу змусила компанії у всьому світі переглянути свої позиції стосовно підтримки власних співробітників. Програми підтримки працівників дозволяють підтримувати на високому рівні ментальне і фізичне здоров’я персоналу. А перераховані вище складові лягають в основу стратегічної політики компаній, щоб запобігати емоційному вигоранню людей.
То як роботодавцю боротися з цим негативним явищем? Виділимо чотири важливі моменти, які в сукупності складуть ефективну стратегію по запобіганню емоційного вигорання працівників:
Весь цей інструментарій в сукупності принесе бажаний результат – ефективне запобігання емоційному вигоранню працівників на робочому місці.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?