HR-спеціаліст, навіть після окупаційного вторгнення, залишається безцінним співробітником в будь-якій компанії. Здається з цього часу на них лягло ще більше відповідальності та завдань, які вимагають від них більшого залучення, використання нових інструментів, що відповідають сьогоденню. І якщо функції HR спеціалістів до війни зосереджувались на ключових професійних процесах, то наразі функція менеджерів з персоналу змінилась на координаторські процеси та налагодження алгоритму дій в різних кризових ситуаціях.Тому більше половини менеджерів з персоналу в компаніях України займаються незвичними новими для них процесами.
Ознайомтесь також із статтею “Робочі інструменти для HR-ів під час війни”, що допоможе врегульовувати особистісні відносини та комунікації всередині колективу під час кризової ситуації.
Функції HR під час війни змінили свою направленість, розширили відповідальність.
Закриття базових потреб
Базові потреби грають наразі більше значення ніж робота на результат. Необхідно перевірити, що всі основні базові засади працюють, як слід, злагоджено та прозоро: компанія повернулась до повноцінної роботи, керівники на зв’язку, працівники на робочих місцях і у них є завдання, фінансові виплати внутрішні й зовнішні відбуваються відповідно домовленостям, а ті проблеми та труднощі, що виникають у робітників вирішуються миттєво. Це дає змогу продовжувати роботу компанії, відчути впевненість співробітникам у завтрашньому дні, допомагати країні на економічному фронті.
Побудова короткострокових та довгострокових перспектив
Компанії необхідно розуміти, яким чином визначити свої пріоритети, перепрофілювати, або змінити підходи щодо управління бізнесом, і яку стратегію обрати щодо співпраці командою на найближчий час, пів року, рік.
Внутрішні та зовнішні комунікації
Комунікації грають важливу роль в корпоративному житті. Функція HR-ів не тільки налагоджувати їх, підтримувати та направляти всередині робочого колективу, а й зовні: партнери, клієнти тощо. Під час війни ця потреба стоїть ще гостріше, а головною вимогою до комунікацій стає актуальність й якість, трастовість.
Створення та підтримка корпоративних цінностей
Корпоративні цінності - та рушійна сила, що створює ту особливу індивідуальну атмосферу всередині колективу. Яка вона повинна бути під час війни? Атмосфера підтримки, допомоги, розуміння, поступок, емпатії. Саме така атмосфера утворює доброзичливі дружні стосунки між співробітниками.
Пошук нових кадрів
Функція, що завжди буде актуальною й необхідною - пошук кадрів. В наш час всі способи та канали пошуку повинні бути залучені: від соцмереж до конкурентного хедхантінга. Наразі всі вони мають місце бути, щоб на ринку праці створювати конкуренцію та обирати найкращих для роботи в компанії.
Працевлаштування та додаткова документація
Ведення документацій повинно залишатися на найвищому рівні. Починаючи від перегляду резюме та створення баз здобувачів до корпоративної внутрішньої документації. Особливо під час війни перевірте та закрийте старі потреби в документації, перегляньте внутрішні постанови, додайте важливі доповненнями в документацію.
Ігри цікаво не лише грати, а й розробляти. Вас приваблює сфера геймдеву, хочете спробувати себе в розробці комп’ютерних чи мобільних ігор? Давайте поговоримо на цікаву тему, а саме з чого розпочати в геймдеві новачку.
Кризові ситуації через біль і його долання дають потенціал для росту. Розглянемо разом з Jobs.ua, як за допомогою хобі та нових ідей адаптуватися до викликів сьогодення.
Бути захопленим своєю роботою — безумовно, це добре. Прагнути успіху і повсякчас зростати в своїх досягненнях — теж добре. Але чи існує та грань, за якою трудоголізм починає приносити більше шкоди, аніж користі?
Вивчити англійську за допомогою штучного інтелекту за 90 днів — вигадка чи реальність? Відповімо на це питання на порталі працевлаштування Jobs.ua, а заодно розглянемо набір корисних підказок, щоб вивчати іноземну мову швидше, ніж у додатках.
В статті ділимося порадами, в яких сферах діяльності розвивати справу, щоб зацікавити своїм продуктом чи послугами людей, чиї статки вимірюються мільйонами доларів. Мільйонами як мінімум.