Нові реалії сьогодення вимагають від бізнесу нових підходів до керівництва та врегулювання відносин між адміністрацією та працівниками. Ті інструменти, що працювали до війни, сьогодні або не працюють, або вимагають оптимізації чи модернізації. Воєнні дії останніх місяців стали маркером в особистісних відносинах та комунікації всередині кожного колективу. Великого значення для людей набула в ці місяці безпека, організація власної роботи, підтримка всередині колективу, швидка орієнтація та повернення в продуктивне русло. І за більшість цих задач відповідальність лежить саме на HR-менеджері. Jobs.ua підготували для вас перелік робочих інструментів для HR-ів, які були ефективні під час війни та стануть корисними під час кризової ситуації.
Керівники та менеджери персоналу добре розуміють, що будь-яка кризова ситуація всередині колективу має свій руйнівний вплив на конкретні робочі процеси. Будь-які накопичення та унеможливлення виходу емоцій згубно впливають на відношення, довіру, розуміння та спілкування в цілому. Тому саме психологічна підтримка, розмова тет-а-тет, турбота здатні створити ту необхідну для кожного атмосферу всередині колективу. Вчасне інформування колег корисною та актуальною інформацією допомагає всім відчувати себе захищеним, проінформованим, готовим до нових звершень. Сюди також можна віднести й вчасну відповідь на ті важливі питання робочого персоналу, що турбують їх прямо зараз. Якщо працівники, будуть отримувати ці відповіді вчасно, то й відчують особисту підтримку та зацікавленість роботодавця в допомозі та положенні справ кожного працівника.
Спеціальні чати під час війни направлені на допомогу та підтримку в першу чергу тих членів команди, хто потребує в матеріальній, інформаційній, психологічній допомозі. Як показала практика, понад 80% персоналу під час війни брали участь в волонтерстві або благодійності. Це створює додаткову допомогу менеджеру з персоналу. Якому буде достатньо лише допомагати та коригувати всіх учасників чату. Не забувайте й про створення всім потрібної підтримуючої бойової атмосфери в таких чатах.
Соціальний пакет для будь-якого спеціаліста в будь-який час - ті гарантії роботодавця, що він готовий виконати перед співробітниками. Під час війни роботодавці значно обмежили можливість надання повного соціального пакета, зосередивши увагу на основних та найважливіших, що закривають в першу чергу базові потреби співробітників.
За свій професійний досвід HR-менеджеру просто необхідно обзавестися спеціальними корисними базами: партнерів, з ким коли-небудь доводилось працювати; конкурентних здобувачів, в яких були зацікавлені керівники відділів на співбесіді; минулих співробітників компанії. Всі ці важливі бази здатні виручити вас не тільки в ситуаційних, але й в кризових періодах. Обов’язково займайтеся постійним накопиченням, веденням та використанням цих корисних баз.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?