Нові реалії сьогодення вимагають від бізнесу нових підходів до керівництва та врегулювання відносин між адміністрацією та працівниками. Ті інструменти, що працювали до війни, сьогодні або не працюють, або вимагають оптимізації чи модернізації. Воєнні дії останніх місяців стали маркером в особистісних відносинах та комунікації всередині кожного колективу. Великого значення для людей набула в ці місяці безпека, організація власної роботи, підтримка всередині колективу, швидка орієнтація та повернення в продуктивне русло. І за більшість цих задач відповідальність лежить саме на HR-менеджері. Jobs.ua підготували для вас перелік робочих інструментів для HR-ів, які були ефективні під час війни та стануть корисними під час кризової ситуації.
Керівники та менеджери персоналу добре розуміють, що будь-яка кризова ситуація всередині колективу має свій руйнівний вплив на конкретні робочі процеси. Будь-які накопичення та унеможливлення виходу емоцій згубно впливають на відношення, довіру, розуміння та спілкування в цілому. Тому саме психологічна підтримка, розмова тет-а-тет, турбота здатні створити ту необхідну для кожного атмосферу всередині колективу. Вчасне інформування колег корисною та актуальною інформацією допомагає всім відчувати себе захищеним, проінформованим, готовим до нових звершень. Сюди також можна віднести й вчасну відповідь на ті важливі питання робочого персоналу, що турбують їх прямо зараз. Якщо працівники, будуть отримувати ці відповіді вчасно, то й відчують особисту підтримку та зацікавленість роботодавця в допомозі та положенні справ кожного працівника.
Спеціальні чати під час війни направлені на допомогу та підтримку в першу чергу тих членів команди, хто потребує в матеріальній, інформаційній, психологічній допомозі. Як показала практика, понад 80% персоналу під час війни брали участь в волонтерстві або благодійності. Це створює додаткову допомогу менеджеру з персоналу. Якому буде достатньо лише допомагати та коригувати всіх учасників чату. Не забувайте й про створення всім потрібної підтримуючої бойової атмосфери в таких чатах.
Соціальний пакет для будь-якого спеціаліста в будь-який час - ті гарантії роботодавця, що він готовий виконати перед співробітниками. Під час війни роботодавці значно обмежили можливість надання повного соціального пакета, зосередивши увагу на основних та найважливіших, що закривають в першу чергу базові потреби співробітників.
За свій професійний досвід HR-менеджеру просто необхідно обзавестися спеціальними корисними базами: партнерів, з ким коли-небудь доводилось працювати; конкурентних здобувачів, в яких були зацікавлені керівники відділів на співбесіді; минулих співробітників компанії. Всі ці важливі бази здатні виручити вас не тільки в ситуаційних, але й в кризових періодах. Обов’язково займайтеся постійним накопиченням, веденням та використанням цих корисних баз.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.