Формат роботи, якій практикується в багатьох компаніях вже давно, а сьогодні, під час воєнних дій, набуває нового змісту та актуальності - гібридний. Такий формат не вимагає від робітників постійно знаходитись в офісі, виконуючи повсякденні обов’язки. Іншими словами, це такий собі гібридний формат між офісом та дистанційкою.
Гібридний формат роботи став популярним ще під час пандемії: спеціалісти то виходили в офіс, то, під час загострення захворювань, повертались на домашній карантин. І багатьом спеціалістам сподобався саме такий формат співпраці, де можно було поєднувати комфортну безпечну роботу вдома і офіс, де можна було зустрічатися на ділові зустрічі та наради.
Гібридний формат роботи має велику кількість переваг, які під час війни грають важливе значення для безпеки та зручності громадян.
При гібридному форматі найголовніше організувати грамотно работу співробітників.
З розумом розподіляйте навантаження на співробітників. Найкращим способом зрозуміти, як правильно розподілити навантаження - запитати самих співробітників. Поцікавтесь кожного або проведіть опитування, кому яку роботу ефективніше виконувати, працюючи вдома і на роботі.
Чітко визначіть графік виходу співробітників. Графік виходів дозволить вам розподілити і закріпити робочі місця таким чином, щоб для кожного співробітника це було зручно.
Створіть комфортну робочу онлайн зону. Підготуйте технічно спеціалістів та надайте всі зручні інструменти для роботи як з офісу, так і з дому.
Забезпечте робітників всім необхідним. Якщо спеціалістам це необхідно, видайте ноутбуки тим, хто не має домашнього комп'ютера, закупіть копії програмного забезпечення та сплатіть витрати на мобільний зв'язок чи інтернет. Так співробітники не тільки працюватимуть ефективніше, а й відчують увагу з боку керівництва.
Дізнайтесь ще, як створити комфортну атмосферу гібридного формату співпраці і підтримати корпоративний дух під час війни.
Гібридний формат роботи настільки увійшов в наше життя, що навряд чи вдасться його викоренити навіть після війна. До того ж, він зручний та приємний як для робочого колективу, так і для роботодавця.
Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.
Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.
Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.
Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.
Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.