Формат роботи, якій практикується в багатьох компаніях вже давно, а сьогодні, під час воєнних дій, набуває нового змісту та актуальності - гібридний. Такий формат не вимагає від робітників постійно знаходитись в офісі, виконуючи повсякденні обов’язки. Іншими словами, це такий собі гібридний формат між офісом та дистанційкою.
Гібридний формат роботи став популярним ще під час пандемії: спеціалісти то виходили в офіс, то, під час загострення захворювань, повертались на домашній карантин. І багатьом спеціалістам сподобався саме такий формат співпраці, де можно було поєднувати комфортну безпечну роботу вдома і офіс, де можна було зустрічатися на ділові зустрічі та наради.
Гібридний формат роботи має велику кількість переваг, які під час війни грають важливе значення для безпеки та зручності громадян.
При гібридному форматі найголовніше організувати грамотно работу співробітників.
З розумом розподіляйте навантаження на співробітників. Найкращим способом зрозуміти, як правильно розподілити навантаження - запитати самих співробітників. Поцікавтесь кожного або проведіть опитування, кому яку роботу ефективніше виконувати, працюючи вдома і на роботі.
Чітко визначіть графік виходу співробітників. Графік виходів дозволить вам розподілити і закріпити робочі місця таким чином, щоб для кожного співробітника це було зручно.
Створіть комфортну робочу онлайн зону. Підготуйте технічно спеціалістів та надайте всі зручні інструменти для роботи як з офісу, так і з дому.
Забезпечте робітників всім необхідним. Якщо спеціалістам це необхідно, видайте ноутбуки тим, хто не має домашнього комп'ютера, закупіть копії програмного забезпечення та сплатіть витрати на мобільний зв'язок чи інтернет. Так співробітники не тільки працюватимуть ефективніше, а й відчують увагу з боку керівництва.
Дізнайтесь ще, як створити комфортну атмосферу гібридного формату співпраці і підтримати корпоративний дух під час війни.
Гібридний формат роботи настільки увійшов в наше життя, що навряд чи вдасться його викоренити навіть після війна. До того ж, він зручний та приємний як для робочого колективу, так і для роботодавця.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.