UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. На роботі
  5. Гібридний формат роботи під час воєнних подій

Гібридний формат роботи під час воєнних подій

4.08.2022 719Автор: Лоліта Платошкіна
Гібридний формат роботи під час воєнних подій

Гібридний формат роботи під час воєнних подій

4.08.2022     719Автор: 

Формат роботи, якій практикується в багатьох компаніях вже давно, а сьогодні, під час воєнних дій, набуває нового змісту та актуальності - гібридний. Такий формат не вимагає від робітників постійно знаходитись в офісі, виконуючи повсякденні обов’язки. Іншими словами, це такий собі гібридний формат між офісом та дистанційкою.

Гібридний формат роботи став популярним ще під час пандемії: спеціалісти то виходили в офіс, то, під час загострення захворювань, повертались на домашній карантин. І багатьом спеціалістам сподобався саме такий формат співпраці, де можно було поєднувати комфортну безпечну роботу вдома і офіс, де можна було зустрічатися на ділові зустрічі та наради.

Гібридний формат роботи має велику кількість переваг, які під час війни грають важливе значення для безпеки та зручності громадян.

Переваги гібридного формату роботи

  • Гібридний формат роброти значно економить час на дорогу додому, що дозволяє витрачати його з більшою користю.
  • Гроші також витрачають менше, адже є дні, коли спеціалісти залишаються вдома на дистанції.
  • Робота вдома дозволяє більше проводити часу з сім’єю.
  • Зв’язок з колегами є безперервним, адже перебуваючи вдома, можна зручно проводити мітинги, вирішувати робочі питання.
  • Робота з дому завжди більш продуктивна та спокійніша, тому ви бережете нерви та енергію.
  • Гібридний формат роботи дозволяє працювати будь-де, коли ви працюєте дистанційно. Наприклад, можна при цьому взяти ноутбук та відправитись в улюблене кафе.
  • Така форма роботи колективу дозволяє будувати зручні графіки виходу і економити на техніці та місці в офісі.
  • З гібридним графіком роботи у спеціалістів менше спостерігається перевтом.

Модель роботи гібридного формату співпраці

При гібридному форматі найголовніше організувати грамотно работу співробітників.

З розумом розподіляйте навантаження на співробітників. Найкращим способом зрозуміти, як правильно розподілити навантаження - запитати самих співробітників. Поцікавтесь кожного або проведіть опитування, кому яку роботу ефективніше виконувати, працюючи вдома і на роботі.

Чітко визначіть графік виходу співробітників. Графік виходів дозволить вам розподілити і закріпити робочі місця таким чином, щоб для кожного співробітника це було зручно.

Створіть комфортну робочу онлайн зону. Підготуйте технічно спеціалістів та надайте всі зручні інструменти для роботи як з офісу, так і з дому.

Забезпечте робітників всім необхідним. Якщо спеціалістам це необхідно, видайте ноутбуки тим, хто не має домашнього комп'ютера, закупіть копії програмного забезпечення та сплатіть витрати на мобільний зв'язок чи інтернет. Так співробітники не тільки працюватимуть ефективніше, а й відчують увагу з боку керівництва.

Дізнайтесь ще, як створити комфортну атмосферу гібридного формату співпраці і підтримати корпоративний дух під час війни.

Гібридний формат роботи настільки увійшов в наше життя, що навряд чи вдасться його викоренити навіть після війна. До того ж, він зручний та приємний як для робочого колективу, так і для роботодавця.

Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору