Уникайте порад, описаних нижче, якщо не хочете бачити свою команду малоефективною та розрізненою.
Навіщо? Вони й без вас все зрозуміють. Те саме стосується цінностей компанії та мотивуючої поведінки тімліда – нічого не розповідайте і не надихайте. Якось самі впораються, не маленькі.
Тримайте свої плани при собі. Ділитися якимись важливими новинами з командою на кшталт найму нових працівників? Переб’ються. Нехай для вашої команди стане сюрпризом, що до них невдовзі приєднається новий працівник.
Навіщо наймати малодосвідчених, хоч і мотивованих, людей? Навпаки, висувайте якнайвищі вимоги до кожного пошукача та працівника, щоб у вашій команді працювали тільки найкваліфікованіші спеціалісти. Добре буде, якщо вони не пересваряться між собою через місяць-два.
Хтось із вашої команди припустився помилки? Сваріть і штрафуйте цих негідників! Ще чого, надумали собі – помилятися. А щоб ваші претензії та вимоги мали ще більше сили, обов’язково сваріть такого співробітника при всіх. Нехай думає наступного разу, перш ніж помилитися.
По-перше, щоб не засумніватися в своїх здібностях і можливостях. Бо якщо тімлід дурніший за когось, то чому той співробітників не тімлід, чи не так? І байдуже, що багато відомих мільярдерів радять наймати розумніших за себе. Це варіант точно не для вас. Ви – найрозумніший, а решта – ну так, на бек-вокалі у вас. Ні більше, ні менше.
Якщо ви дізналися, що у вашої команди проблеми – не цікавтеся та ігноруйте їх. Їхні проблеми – це їхні проблеми, і байдуже, професійні це чи особисті проблеми. Дозвольте їм самим розібратися, а хто голосніше кричить та доводить свою правоту – за тим і правда.
Не забувайте наділяти бонусами та преміями себе, а всю славу та успіхи команди приписувати, ясна річ, теж собі. Промахи чіпляйте на них, відповідальність за невдачі – теж. Нехай звикають до жорстоких корпоративних правил у вашій команді, нема чого розслаблятися. А от вам порозслаблятися можна і треба, ви ж керівник (тімлід, роботодавець тощо).
Не підтримуйте з членами команди зворотній зв’язок, нічого не пояснюйте і не слухайте критику в свій бік. Навіщо? Фідбеки придумали люди, яким немає чим зайнятися, а ви людина зайнята і ділова, комунікувати з нижчими по рангу не потрібно, бо це зайве.
Звичайно, ви й без нагадування Jobs.ua зрозуміли, що потрібно робити все навпаки. Звісно, якщо хочете, щоб ваша команда почувалася єдиним організмом. І якщо вам сподобався подібний формат статті, в одній із наступних публікацій можна продовжити перелік того, що не потрібно робити тімліду чи керівнику, якщо він хоче бачити свою команду згуртованою та ефективною.
Перед українцями, які планують навчатися в магістратурі за кордоном, постають цілком закономірні питання: в якій країні навчатися, який ВНЗ обрати? Університетів сотні, обрати доведеться один. В цій статті ми розкажемо, на які речі треба передусім звернути увагу українцям, які хочуть навчатися в магістратурі за кордоном.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.