Уникайте порад, описаних нижче, якщо не хочете бачити свою команду малоефективною та розрізненою.
Навіщо? Вони й без вас все зрозуміють. Те саме стосується цінностей компанії та мотивуючої поведінки тімліда – нічого не розповідайте і не надихайте. Якось самі впораються, не маленькі.
Тримайте свої плани при собі. Ділитися якимись важливими новинами з командою на кшталт найму нових працівників? Переб’ються. Нехай для вашої команди стане сюрпризом, що до них невдовзі приєднається новий працівник.
Навіщо наймати малодосвідчених, хоч і мотивованих, людей? Навпаки, висувайте якнайвищі вимоги до кожного пошукача та працівника, щоб у вашій команді працювали тільки найкваліфікованіші спеціалісти. Добре буде, якщо вони не пересваряться між собою через місяць-два.
Хтось із вашої команди припустився помилки? Сваріть і штрафуйте цих негідників! Ще чого, надумали собі – помилятися. А щоб ваші претензії та вимоги мали ще більше сили, обов’язково сваріть такого співробітника при всіх. Нехай думає наступного разу, перш ніж помилитися.
По-перше, щоб не засумніватися в своїх здібностях і можливостях. Бо якщо тімлід дурніший за когось, то чому той співробітників не тімлід, чи не так? І байдуже, що багато відомих мільярдерів радять наймати розумніших за себе. Це варіант точно не для вас. Ви – найрозумніший, а решта – ну так, на бек-вокалі у вас. Ні більше, ні менше.
Якщо ви дізналися, що у вашої команди проблеми – не цікавтеся та ігноруйте їх. Їхні проблеми – це їхні проблеми, і байдуже, професійні це чи особисті проблеми. Дозвольте їм самим розібратися, а хто голосніше кричить та доводить свою правоту – за тим і правда.
Не забувайте наділяти бонусами та преміями себе, а всю славу та успіхи команди приписувати, ясна річ, теж собі. Промахи чіпляйте на них, відповідальність за невдачі – теж. Нехай звикають до жорстоких корпоративних правил у вашій команді, нема чого розслаблятися. А от вам порозслаблятися можна і треба, ви ж керівник (тімлід, роботодавець тощо).
Не підтримуйте з членами команди зворотній зв’язок, нічого не пояснюйте і не слухайте критику в свій бік. Навіщо? Фідбеки придумали люди, яким немає чим зайнятися, а ви людина зайнята і ділова, комунікувати з нижчими по рангу не потрібно, бо це зайве.
Звичайно, ви й без нагадування Jobs.ua зрозуміли, що потрібно робити все навпаки. Звісно, якщо хочете, щоб ваша команда почувалася єдиним організмом. І якщо вам сподобався подібний формат статті, в одній із наступних публікацій можна продовжити перелік того, що не потрібно робити тімліду чи керівнику, якщо він хоче бачити свою команду згуртованою та ефективною.
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.
Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».
Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?