UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Хочете бачити свою команду згуртованою та ефективною? Не робіть так!

Хочете бачити свою команду згуртованою та ефективною? Не робіть так!

5.10.2022 367
Хочете бачити свою команду згуртованою та ефективною? Не робіть так!

Хочете бачити свою команду згуртованою та ефективною? Не робіть так!

5.10.2022     367

Уникайте порад, описаних нижче, якщо не хочете бачити свою команду малоефективною та розрізненою.

Не давайте своїй команді цілей, не надихайте і не мотивуйте їх

Навіщо? Вони й без вас все зрозуміють. Те саме стосується цінностей компанії та мотивуючої поведінки тімліда – нічого не розповідайте і не надихайте. Якось самі впораються, не маленькі.

Не діліться планами стосовно прогресу і т.д.

Тримайте свої плани при собі. Ділитися якимись важливими новинами з командою на кшталт найму нових працівників? Переб’ються. Нехай для вашої команди стане сюрпризом, що до них невдовзі приєднається новий працівник.

Жодних джунів та молодих спеціалістів – ще чого!

Навіщо наймати малодосвідчених, хоч і мотивованих, людей? Навпаки, висувайте якнайвищі вимоги до кожного пошукача та працівника, щоб у вашій команді працювали тільки найкваліфікованіші спеціалісти. Добре буде, якщо вони не пересваряться між собою через місяць-два.

Другий шанс тому, хто провинився? Та ніколи в житті!

Хтось із вашої команди припустився помилки? Сваріть і штрафуйте цих негідників! Ще чого, надумали собі – помилятися. А щоб ваші претензії та вимоги мали ще більше сили, обов’язково сваріть такого співробітника при всіх. Нехай думає наступного разу, перш ніж помилитися.

Навіть думки не допускайте, що хтось із вашої команди розумніший за вас

По-перше, щоб не засумніватися в своїх здібностях і можливостях. Бо якщо тімлід дурніший за когось, то чому той співробітників не тімлід, чи не так? І байдуже, що багато відомих мільярдерів радять наймати розумніших за себе. Це варіант точно не для вас. Ви – найрозумніший, а решта – ну так, на бек-вокалі у вас. Ні більше, ні менше.

Проблеми в команди? А мені що до того?

Якщо ви дізналися, що у вашої команди проблеми – не цікавтеся та ігноруйте їх. Їхні проблеми – це їхні проблеми, і байдуже, професійні це чи особисті проблеми. Дозвольте їм самим розібратися, а хто голосніше кричить та доводить свою правоту – за тим і правда.

Хвалькам і нахабам – все найкраще

Не забувайте наділяти бонусами та преміями себе, а всю славу та успіхи команди приписувати, ясна річ, теж собі. Промахи чіпляйте на них, відповідальність за невдачі – теж. Нехай звикають до жорстоких корпоративних правил у вашій команді, нема чого розслаблятися. А от вам порозслаблятися можна і треба, ви ж керівник (тімлід, роботодавець тощо).

Не практикуйте зворотній зв’язок

Не підтримуйте з членами команди зворотній зв’язок, нічого не пояснюйте і не слухайте критику в свій бік. Навіщо? Фідбеки придумали люди, яким немає чим зайнятися, а ви людина зайнята і ділова, комунікувати з нижчими по рангу не потрібно, бо це зайве.

Звичайно, ви й без нагадування Jobs.ua зрозуміли, що потрібно робити все навпаки. Звісно, якщо хочете, щоб ваша команда почувалася єдиним організмом. І якщо вам сподобався подібний формат статті, в одній із наступних публікацій можна продовжити перелік того, що не потрібно робити тімліду чи керівнику, якщо він хоче бачити свою команду згуртованою та ефективною.

Читайте також

  • Осінній сезон без стресу: поради для гармонії та спокою21 листопад, 2024

    Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 листопад, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 жовтень, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 вересень, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 вересень, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».


↑ Вгору