Уникайте порад, описаних нижче, якщо не хочете бачити свою команду малоефективною та розрізненою.
Навіщо? Вони й без вас все зрозуміють. Те саме стосується цінностей компанії та мотивуючої поведінки тімліда – нічого не розповідайте і не надихайте. Якось самі впораються, не маленькі.
Тримайте свої плани при собі. Ділитися якимись важливими новинами з командою на кшталт найму нових працівників? Переб’ються. Нехай для вашої команди стане сюрпризом, що до них невдовзі приєднається новий працівник.
Навіщо наймати малодосвідчених, хоч і мотивованих, людей? Навпаки, висувайте якнайвищі вимоги до кожного пошукача та працівника, щоб у вашій команді працювали тільки найкваліфікованіші спеціалісти. Добре буде, якщо вони не пересваряться між собою через місяць-два.
Хтось із вашої команди припустився помилки? Сваріть і штрафуйте цих негідників! Ще чого, надумали собі – помилятися. А щоб ваші претензії та вимоги мали ще більше сили, обов’язково сваріть такого співробітника при всіх. Нехай думає наступного разу, перш ніж помилитися.
По-перше, щоб не засумніватися в своїх здібностях і можливостях. Бо якщо тімлід дурніший за когось, то чому той співробітників не тімлід, чи не так? І байдуже, що багато відомих мільярдерів радять наймати розумніших за себе. Це варіант точно не для вас. Ви – найрозумніший, а решта – ну так, на бек-вокалі у вас. Ні більше, ні менше.
Якщо ви дізналися, що у вашої команди проблеми – не цікавтеся та ігноруйте їх. Їхні проблеми – це їхні проблеми, і байдуже, професійні це чи особисті проблеми. Дозвольте їм самим розібратися, а хто голосніше кричить та доводить свою правоту – за тим і правда.
Не забувайте наділяти бонусами та преміями себе, а всю славу та успіхи команди приписувати, ясна річ, теж собі. Промахи чіпляйте на них, відповідальність за невдачі – теж. Нехай звикають до жорстоких корпоративних правил у вашій команді, нема чого розслаблятися. А от вам порозслаблятися можна і треба, ви ж керівник (тімлід, роботодавець тощо).
Не підтримуйте з членами команди зворотній зв’язок, нічого не пояснюйте і не слухайте критику в свій бік. Навіщо? Фідбеки придумали люди, яким немає чим зайнятися, а ви людина зайнята і ділова, комунікувати з нижчими по рангу не потрібно, бо це зайве.
Звичайно, ви й без нагадування Jobs.ua зрозуміли, що потрібно робити все навпаки. Звісно, якщо хочете, щоб ваша команда почувалася єдиним організмом. І якщо вам сподобався подібний формат статті, в одній із наступних публікацій можна продовжити перелік того, що не потрібно робити тімліду чи керівнику, якщо він хоче бачити свою команду згуртованою та ефективною.
Поговоримо про ставлення до самого себе і як позбуватися найпоширеніших звичок, що заважають розвиватися.
Стаття присвячена кар’єрним перспективам у ще одній актуальній в наш час галузі — біотехнологіях.
Портал з працевлаштування Jobs.ua цікавився, чому саме зараз актуально вивчати технології, пов’язані зі штучним інтелектом.
Ми неодноразово зазначали про важливість розвитку м’яких навичок, а в цьому матеріалі пропонуємо вам розглянути шляхи розвитку комунікації. Шановні вчителі, ловіть домашнє завдання на літо під назвою "Як навчитися взаємодіяти з іншими так, щоб вас почули".
Портал з працевлаштування Jobs.ua пропонує дізнатися, що думає про ШІ і майбутнє людських професій Сем Альтман, «батько» всім відомого ChatGPT.