«Не чіпай і ми чіпати не будемо» - цей принцип спілкування з колегами, згідно з якого дуже багато хто з нас будує свої спільні відносини у колективі, не завжди працює так, як ми того бажаємо.
У більшості випадків, відлучення вас від загальних справ команди або надання простих та не цікавих завдань, може свідчити про те, що до вас ставляться, як би то мовити, не зовсім доброзичливо. Звичайно, при такому відношенні до вас ваших колег та керівництва, ні про яке зростання у якості спеціаліста, не може й мови йтись.
Тому, спілкуючись зі своїми колегами чемно, не даючи ніяких причин ставитися до вас із негативом, зверніть увагу на те, чи не з’являються у мові ваших співрозмовників та опонентів деякі тривожні «дзвіночки».
Jobs.ua дізнався думку психологів, які вважають, що поява фраз та напрямку думок щодо вашої персони, які ми позначили нижче – пряме свідоцтво негативного ставлення до вас того, хто робить такі зауваження часто, навіть регулярно.
Наприклад, коли на виказ вами готовності до допомоги у роботі, вам відповідають, що «краще зроблять самі», звалюючи на вас всю «навколопроектну» нудну та «чорну» роботу, не кваптеся радіти тому, що зуміли «зіскочити» з завдання. Скоріше за все, вам не дуже довіряють, та не бачать в вашій особі справжнього професіонала своєї справи. Чи може, ви просто не сподобались як людина й тепер той, від кого це залежить, усілякими способами намагається висвітлити вас як нікчему.
У такому випадку слід розібратися та жодного разу не зволікати від «бою». Звичайно, «бою» коректного, коли ви зможете довести неправоту людини та чітко донести до опонента те, що вам слід й можна це довірити.
Таким же чином слід реагувати на «мудрі» зауваження колег на кшталт «я так і знав», коли мова йдеться про які-небудь негаразди чи провали у вашої праці. Як би там не було, але слід без зайвих нервів довести те, що право на помилку має кожна людина, а усі подібні «оракули» мали б довести свої думки про вашу роботу, ще до початку її виконання, звісно, якщо це не пустопорожній вислів негативу у вашу адресу.
Не слід мовчати на постійні запитання чи зможете ви виконати ту, чи іншу роботу. В той же час, не треба й надмірно емоційно сприймати таке ставлення до ваших навичок. Якщо ви впевнені у тому, що зможете – спокійно поясніть це тому, хто має сумніви. Непогано, якщо таке пояснення почують й інші члени команди. Коли вам є чим аргументувати у відповідь – наступні подібні питання відпадуть автоматично.
Спілкування у колективі – непроста задача. Виконуючи цей квест, треба розуміти й те, що вас оточують… люди. Люди, «фактор» яких завжди рахується, як «слабкий». Тому треба дещо пробачати таким персонам.
Але при цьому, не забувайте, що і ви – людина. А, це означає не тільки «вінець створіння», але й велику вірогідність здійснення помилок і вами, також.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.