UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Все про роботу
  4. Життя в колективі
  5. Корпоративне спілкування чи на що треба звернути увагу

Корпоративне спілкування чи на що треба звернути увагу

22.01.2019 587Автор: Олександр Мавлідінов
Корпоративне спілкування чи на що треба звернути увагу

Корпоративне спілкування чи на що треба звернути увагу

22.01.2019     587Автор: 

«Не чіпай і ми чіпати не будемо» - цей принцип спілкування з колегами, згідно з якого дуже багато хто з нас будує свої спільні відносини у колективі, не завжди працює так, як ми того бажаємо.

У більшості випадків, відлучення вас від загальних справ команди або надання простих та не цікавих завдань, може свідчити про те, що до вас ставляться, як би то мовити, не зовсім доброзичливо. Звичайно, при такому відношенні до вас ваших колег та керівництва, ні про яке зростання у якості спеціаліста, не може й мови йтись.

Тому, спілкуючись зі своїми колегами чемно, не даючи ніяких причин ставитися до вас із негативом, зверніть увагу на те, чи не з’являються у мові ваших співрозмовників та опонентів деякі тривожні «дзвіночки».

Jobs.ua дізнався думку психологів, які вважають, що поява фраз та напрямку думок щодо вашої персони, які ми позначили нижче – пряме свідоцтво негативного ставлення до вас того, хто робить такі зауваження часто, навіть регулярно.

Наприклад, коли на виказ вами готовності до допомоги у роботі, вам відповідають, що «краще зроблять самі», звалюючи на вас всю «навколопроектну» нудну та «чорну» роботу, не кваптеся радіти тому, що зуміли «зіскочити» з завдання. Скоріше за все, вам не дуже довіряють, та не бачать в вашій особі справжнього професіонала своєї справи. Чи може, ви просто не сподобались як людина й тепер той, від кого це залежить, усілякими способами намагається висвітлити вас як нікчему.

У такому випадку слід розібратися та жодного разу не зволікати від «бою». Звичайно, «бою» коректного, коли ви зможете довести неправоту людини та чітко донести до опонента те, що вам слід й можна це довірити.

Таким же чином слід реагувати на «мудрі» зауваження колег на кшталт «я так і знав», коли мова йдеться про які-небудь негаразди чи провали у вашої праці. Як би там не було, але слід без зайвих нервів довести те, що право на помилку має кожна людина, а усі подібні «оракули» мали б довести свої думки про вашу роботу, ще до початку її виконання, звісно, якщо це не пустопорожній вислів негативу у вашу адресу.

Не слід мовчати на постійні запитання чи зможете ви виконати ту, чи іншу роботу. В той же час, не треба й надмірно емоційно сприймати таке ставлення до ваших навичок. Якщо ви впевнені у тому, що зможете – спокійно поясніть це тому, хто має сумніви. Непогано, якщо таке пояснення почують й інші члени команди. Коли вам є чим аргументувати у відповідь – наступні подібні питання відпадуть автоматично.

Спілкування у колективі – непроста задача. Виконуючи цей квест, треба розуміти й те, що вас оточують… люди. Люди, «фактор» яких завжди рахується, як «слабкий». Тому треба дещо пробачати таким персонам.

Але при цьому, не забувайте, що і ви – людина. А, це означає не тільки «вінець створіння», але й велику вірогідність здійснення помилок і вами, також.


Читайте також

  • Як стати дата-аналітиком і чим він займається22 грудень, 2023

    Пропонуємо вам познайомитися з перспективною сучасною професією, яка допомагає компаніям приймати рішення на основі даних, а не інтуїтивно.

  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua22 грудень, 2023

    Jobs.ua хоче привітати вас з наступаючим Новим 2024 роком і порадувати новорічними святковими знижками!

  • Як спорт сприяє кар'єрі21 грудень, 2023

    Спостереження доводять, що спортивні люди витривалі та цілеспрямовані, саме тому вони віддадуть перевагу при прийомі на роботу співробітникам, які мають в інтересах спорт. А психологи стверджують, що заняття спортом не лише сприяють фізичному здоров’ю, а й поліпшенню душевного та психологічного стану. Пропонуємо і вам ознайомитись із цими очевидними фактами в цій статті на Jobs.ua і віддати перевагу фізичним вправам.

  • Як правильно написати лист-пояснення19 грудень, 2023

    Скласти лист-пояснення про власну відсутність на робочому місці чи порушення певних робочих режимів не так уже і складно. Обов’язково скористайтесь зазначеними в цій статті порадами.


↑ Вгору