Авторитет, зокрема професійний, про який ми вже розповідали, безумовно здійснює суттєвий позитивний вплив на кар’єру свого власника, але що робити людині-новачку, яка просто ще не може мати ані досвіду, ані відзнак власних знань з боку колег?
Кожен з нас, потрапляючи на геть нову, чи, навіть, першу роботу у своєму житті, мав пройти певний та розумний за часом термін «освоєння» та «бойового хрещення», можливо, часто відчуваючи незручність за таку цілком нормальну професійну незрілість, перебуваючи серед більш досвідчених колег або часто відволікаючи їх стандартними для новачків запитаннями.
До того ж, залежно від характерів колег та керівництва, їх відношення до вас, як до новачка, може підсвідомо зберігатися протягом довгого часу, певним чином блокуючи можливість отримати серйозні завдання, відповідальні проекти чи інші шанси проявити себе, водночас, набираючись практичного досвіду.
Щоб не залежати від зовнішніх обставин занадто сильно, скористайтеся рекомендаціями, які зібрані нижче. Побудував з їх допомогою свої відносини з керівництвом та колективом, людина не лише швидко стане «своєю», частиною команди, но й отримає визнання та повагу від оточуючих, завдяки наявності принципів та звичок, які можна напрацювати в собі.
Дотримування таких неписаних правил у поведінці та спілкування на роботі, також, продемонструє інші риси вашого характеру, які викликають в людей повагу та, до речі, мають бути в кожного кандидата на місце лідеру.
Тож, як себе поводити та які «властивості» тренувати в своєму характері, щоб проявити себе на роботі, з «кращого боку», незважаючи на повну відсутність професійного досвіду та навичок
Підсвідомий страх багатьох людей вибачитися, навіть, у тих ситуаціях, коли вони відверто не праві або просто визнати власну помилку чи неправоту думок, стає суттєвою перешкодою в налагоджуванні щирих та дружніх відносин з усіма, хто їх оточує. Підсвідомо проводячи хибну аналогію з програшом, людина в такі моменти сприймає необхідність публічного визнання власних помилок чимось, а кшталт приниження гідності та особи, та під впливом таких емоцій продовжує стояти на своєму та, навіть, загострювати ситуації, обертаючи її не на свою користь.
На жаль, навіть й один такий випадок може стати роковим та «навісити» на вас певний ярлик, «чорну мітку», яка стане на заваді не лише кар’єрі, а навіть, нормальному спілкуванні в колективі.
Розуміння людиною власної неправоти та знаходження сил в собі одразу вголос визнати те, що вона помилилася чи вчинила погано, одразу показує таку людину в очах оточення, як сильну та мудру (можливо й не за роками) особистість, а те що вона не боїться змінювати власну думку, сприяє справжній довірі та поваги до неї.
Ще одна часта помилка, яку допускають новачки в усіх колективах – це намагання людини продемонструвати новим людям, які вперше її побачать, наявність таких рис характеру та принципів, які, насправді, людина не змогла реалізувати в собі.
В цьому випадку, вираз «Все таємне стає явним», гарантовано спрацьовує, іноді. Навіть, «без строку давнини», й колишнє «маленьке шахрайство» випливаючи назовні, руйнує авторитет та відносини з колегами.
Залишайтеся собою і, як людина, й не намагайтеся здаватися розумнішим на роботі. У випадках, коли насправді не знаєтесь на чомусь.
Перекладання провини на інших, можливо, навіть, в чомусь винних колег – хибний шлях, якщо за загальний результат роботи відповідаєте саме ви. Навпаки, погодження з тим, що допустилися помилки та демонструючи готовність одноосібно нести відповідальність за провал завдання, яке було доручене безпосередньо вам, додаватиме суттєвих «балів» до вашого рейтингу, як у колективі, так й в очах грамотного керівника.
Навіть не беручи до уваги дивне бажання де-яких людей, привертати до себе увагу за допомогою розповсюдження інформації, яка є неперевіреною, приватною, перекручена чи надана двозначно, лише пасивна підтримка таких розмов, іноді, може суттєво зіпсувати вашу репутацію.
Сама проблема, полягає, навіть, не в наданні інформації, яка не є правдивою чи, а таке зухвале втручання у приватне життя сторонніх людей, обговорення їх та їх дій з третіми особами, тощо.
Навіть, із донесенням чуток, що стосуються робочого процесу, до керівництва, треба бути обережним, чітко розуміючи, яка інформація насправді термінова та є ризиковою чи важливою настільки, що її просто потрібно докласти. В інших випадках, можна швидко заслужити «славу сексота», до речі, й в очах того самого керівництва.
Це не означає, що ви маєте виконувати прохання та забаганки колег, наражаючи власну гідність та власний об’єм робочих завдань, на небезпеку.
Але, намагання йти на зустріч, відгук на прохання про допомогу, щира увага до того, що каже співрозмовник – просто необхідні, якщо ви спілкуєтесь з людиною.
Байдужість, яку «погано сховали», може образити людину більше, аніж відверта відмова у проханні, завдяки наявності реальних важливих причин для неї.
Своєчасні приходи на роботу та здача роботи – нормальні та цілком обов’язкові робочі звички працівника. Проте, для новачків вони необхідні, як й елементарна порядність та чесність. Якщо, васзапідозрять у тому, що ви неналежним чином відноситеся до своєї роботи, висловлювань, до будь-чого, звернуть увагу на регулярні затримки та запізнення в усіх справах чи інших ситуаціях, довести те, що ви не така людина або вже виправились, вам буде доволі складно.
До речі, навіть, неохайність в одежі та гігієні, може суттєво стати на заваді успіху в вашому професійному житті. За таке відношення до себе, вас навряд чи звільнять, проте, точно назавжди викреслять зі списків тих, з ким ваші колеги та керівники бажатимуть спілкуватися та розвиватися.
Ну, а для того, щоб вищевказані рекомендації працювали максимально ефективно, завжди залишайтеся позитивно налаштованою людиною. Іноді, цього навіть вистачає для появи тієї самої поваги від оточення.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!
Шановні клієнти!
Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.