Новий рік вже зовсім близько. Треба встигнути дуже багато справ та підвести підсумки робочого року. Саме час перевірити своє планування на поточний рік, чи всі задачі та завдання були виконані відповідно термінам, а що ще полишиться на виконання в новому році. Якщо ви помітили, що багато справ зі списку залишають невиконані, то саме час зібратися і направити свої зусилля на їх вирішення і доведення до кінця крок за кроком.
Отже, перше з чого потрібно розпочати – сформувати список тих справ, які потрібно закінчити виконувати ще до кінця поточного року. Цей список повинен постійно бути перед вашими очима, тому обов’язково розмістіть його на робочому столі. До того ж, звірте цей гарячий список зі списком вашого начальника, можливо, з’явиться дещо, що вам буде необхідно добавити до списку, чи навпаки видалити.
Іноді нам потрібно зовсім трохи часу, щоб зробити більшу частину всього списку. Тож залишиться лише сконцентруватися: відключити гаджети, заспокоїти розум, залишити для себе одну годину тиші і, нарешті, зробити це.
Окрім списку, що вам слід зробити у найближчий час, зробіть список у якому зазначите, що ви вимушені будете залишити виконувати на наступний рік. Так само, він повинен відповідати списку начальника і схвалений на виконання на наступний рік чи певний період часу.
Готуєтесь до закінчення року та закінчення робочих справ? Візьміть собі за пунктик – почистити свій простір і викинути всі непотрібні речі з шухляд а також списки непотрібних контактів чи записів на канцелярському листі паперу.
Не забутьте подякувати людям з роботи, які зробили ваш рік цікавіше, легше, допомагали в роботі, які йдуть рука об руку з вами. Знайдіть час сказати всім їм слова подяки чи, може, навіть, подарувати невеличкі подарунки.
Хай цей список допоможе вам краще зрозуміти, яким для вас був цей рік.
Досліджуючи біографії заможних людей, мимоволі впадає в око важлива деталь. Такі люди ще змалку вчилися заробляти гроші. Пропонуємо разом з Jobs.ua поговорити про основи фінансової грамотності, які варто передати власним дітям як цінну й життєво необхідну навичку.
Сьогодні, 7 березня, стартувала національна кампанія Дай собі шанс. Це чудовий спосіб проявити себе в бізнесі, фрилансі чи кар’єрі. На вас, дорогі жінки, чекають різноманітні активності, серед яких виділимо безкоштовні освітні курси, подкаст і відеоманіфест для мотивації і підняття духу.
Без дисципліни великих вершин не досягнути. Для сходження на багатотисячники, якщо висловлюватися альпіністськими метафорами, без належної підготовки не впоратися. То як її розвивати, ту дисципліну? З’ясовуємо разом із Jobs.ua, як розвинути в собі цю важливу навичку.
Вистачить однієї нещирої, фальшивої людини в діловому оточенні, щоб якоїсь миті все рухнуло, наче доміно. Як у відомій приказці, коли ложка дьогтю псує бочку меду. Пропонуємо з’ясувати, яких людей краще уникати, щоб максимально убезпечити бізнес від нещирих представників homo sapiens.
Як «приручати» мозок з користю для себе? В цій статті розповідаємо про ті способи розвитку креативності, про які мало хто говорить насправді, бо не надає цьому значення. А даремно.