Якщо ви хочете, щоб ваша команда працювала злагоджено, а ризик появи конфліктних ситуацій був зведений до мінімуму, прислухайтеся до порад, викладених в цій статті. Розглянемо разом із Jobs.ua принципи створення сильної команди.
Світ ринкових відносин – жорсткий та безкомпромісний, як виживання в дикій природі. Поява некомпетентного співробітника знижуватиме ефективність роботи всієї команди. Не може група людей демонструвати високі показники в продажах, якщо людина, яка відповідає за виробництво продукції, постійно підводить. І навпаки – навіть за умови якісно налагодженого виробництва та поставок слабкий маркетинг все зіпсує. Така ціна присутності слабкого гравця в команді.
Без знання цілі ваші підлеглі не зможуть продемонструвати справжню командну роботу. Заради чого усе затівається? Команда повинна це знати. І якщо наводити аналогії зі спортом, у спортивних змаганнях все простіше – є ворота суперника (якщо говоримо про футбол), в які потрібно забити побільше голів. В бізнесі цілі не завжди настільки прямолінійні, але кінцевий результат команда повинна чітко уявляти.
Хто ставить цілі? Ви! Тобто керівник проекту. Власник бізнесу. Пам’ятайте, що важливо не лише грамотно сформулювати ціль команді, а й постійно нагадувати про неї. Це особливо потрібно тоді, коли виникають непередбачувані ситуації, коли стаються невдачі, які можуть сильно демотивувати. Наприклад, після невдалих запусків «Фалконів» підлеглі Ілона Маска були деморалізовані. Ілон щоразу знаходив потрібні слова, щоб надихнути їх працювати далі. Йому щоразу вдавалося це зробити, коли нова ракета невдало приземлялася, але кожного разу його слова сягали мети: команда продовжувала працювати. Просто поміркуйте над цими його словами: «Якщо ви не зазнавали поразку – значить, ви недостатньо інноваційні».
Всі члени команди повинні бути добре ознайомлені зі своєю сферою відповідальності. Тільки так можна ефективно взаємодіяти зі своїми колегами, а злагоджена робота означає, що в команді є розуміння, хто й за що відповідає. Тоді кожен співробітник знає, до кого в разі потреби звертатися за питаннями чи порадою. Уникайте також «помилки керівника». Це означає, що начальники надто багато функцій беруть на себе, забуваючи про делегування обов’язків своїм підлеглим.
Це писані та неписані правила, які регламентують стосунки в команді, що допускається робити, а що ні. Не перекладайте це завдання на свою команду. Правила створює керівник, лідер, і ці правила потрібно зафіксувати на папері. І нехай не всі співробітники люблять слідувати інструкціям та ідеально дотримуватися регламенту, але з головними принципами компанії повинні бути ознайомлені всі.
Отже, злагоджена та ефективна робота команди підпорядковується певним принципам, і важливу роль відіграє особистість керівника. Як він «налаштує» роботу усієї команди, так вона і працюватиме. Поставити ціль і грамотно піднести її підлеглим – це завдання теж лягає на плечі керівника.
Портал Jobs.ua розповідає, що потрібно знати про рукостискання в контексті ділового етикету.
В цій статті пропонуємо познайомитися з деякими цікавими способами заробітку, коли людина фактично заробляє гроші, не роблячи при цьому абсолютно нічого.
Розглянемо разом з Jobs.ua ще кілька цікавих професій гіпотетичного майбутнього, які зустрічаються на сторінках блискучого sci-fi роману «Сліпобачення» від визнаного майстра жанру канадського письменника Пітера Воттса.
В цій статті пропонуємо разом з Jobs.ua зануритися в міні дослідження футуристичних професій майбутнього, ще не створених, але в перспективі — цілком осяжних.
Поговоримо разом з Jobs.ua на таку делікатну тему, чи варто соромитися «простих» професій, як-от професія касира.