UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Принципи створення сильної команди

Принципи створення сильної команди

8.11.2021 455
Принципи створення сильної команди

Принципи створення сильної команди

8.11.2021     455

Якщо ви хочете, щоб ваша команда працювала злагоджено, а ризик появи конфліктних ситуацій був зведений до мінімуму, прислухайтеся до порад, викладених в цій статті. Розглянемо разом із Jobs.ua принципи створення сильної команди.

Сильна команда = сильні гравці

Світ ринкових відносин – жорсткий та безкомпромісний, як виживання в дикій природі. Поява некомпетентного співробітника знижуватиме ефективність роботи всієї команди. Не може група людей демонструвати високі показники в продажах, якщо людина, яка відповідає за виробництво продукції, постійно підводить. І навпаки – навіть за умови якісно налагодженого виробництва та поставок слабкий маркетинг все зіпсує. Така ціна присутності слабкого гравця в команді.

Поставте ціль перед командою

Без знання цілі ваші підлеглі не зможуть продемонструвати справжню командну роботу. Заради чого усе затівається? Команда повинна це знати. І якщо наводити аналогії зі спортом, у спортивних змаганнях все простіше – є ворота суперника (якщо говоримо про футбол), в які потрібно забити побільше голів. В бізнесі цілі не завжди настільки прямолінійні, але кінцевий результат команда повинна чітко уявляти.

Хто ставить цілі? Ви! Тобто керівник проекту. Власник бізнесу. Пам’ятайте, що важливо не лише грамотно сформулювати ціль команді, а й постійно нагадувати про неї. Це особливо потрібно тоді, коли виникають непередбачувані ситуації, коли стаються невдачі, які можуть сильно демотивувати. Наприклад, після невдалих запусків «Фалконів» підлеглі Ілона Маска були деморалізовані. Ілон щоразу знаходив потрібні слова, щоб надихнути їх працювати далі. Йому щоразу вдавалося це зробити, коли нова ракета невдало приземлялася, але кожного разу його слова сягали мети: команда продовжувала працювати. Просто поміркуйте над цими його словами: «Якщо ви не зазнавали поразку – значить, ви недостатньо інноваційні».

Кожен відповідає за своє

Всі члени команди повинні бути добре ознайомлені зі своєю сферою відповідальності. Тільки так можна ефективно взаємодіяти зі своїми колегами, а злагоджена робота означає, що в команді є розуміння, хто й за що відповідає. Тоді кожен співробітник знає, до кого в разі потреби звертатися за питаннями чи порадою. Уникайте також «помилки керівника». Це означає, що начальники надто багато функцій беруть на себе, забуваючи про делегування обов’язків своїм підлеглим.

Кодекс правил

Це писані та неписані правила, які регламентують стосунки в команді, що допускається робити, а що ні. Не перекладайте це завдання на свою команду. Правила створює керівник, лідер, і ці правила потрібно зафіксувати на папері. І нехай не всі співробітники люблять слідувати інструкціям та ідеально дотримуватися регламенту, але з головними принципами компанії повинні бути ознайомлені всі.

Отже, злагоджена та ефективна робота команди підпорядковується певним принципам, і важливу роль відіграє особистість керівника. Як він «налаштує» роботу усієї команди, так вона і працюватиме. Поставити ціль і грамотно піднести її підлеглим – це завдання теж лягає на плечі керівника.

Читайте також

  • Що запитати в кандидата, щоб отримати його «так»?17 лютий, 2025

    Знайти ідеального працівника на важливу посаду не так уже й складно. А от переконати його пристати на вашу пропозицію — ще той квест. В цій статті вчимося ставити правильні, коректні питання кандидату, щоб він погодився на вашу пропозицію.

  • Чому ми полишаємо вивчення англійської на пів дорозі?14 лютий, 2025

    Ох уже ця англійська! Куди не глянь, в сучасному світі без неї не обійтися. І поки друзі та колеги вільно — чи майже вільно — знають цю прекрасну мову, ви ніяк не зберетеся її вивчити. Знайомо? Якщо так, Jobs.ua пропонує розглянути найпоширеніші проблеми, чому ми кидаємо вчити англійську на пів дорозі.

  • Ключові тренди на робочому місці, які формуватимуть 2025 рік12 лютий, 2025

    Світовий ринок праці намагається встигати за новітніми трендами, хоча в наш час все змінюється з блискавичною швидкістю. Та все ж спробуємо окреслити ключові тренди 2025-го року, які впливатимуть на робочі місця в усіх куточках світу.

  • Бізнес, творчість, штучний інтелект: вчимося зараз, щоб потім не відставати10 лютий, 2025

    Працюєте на творчій ниві і переживаєте за те, як ШІ змінить «баланс сил» у вашій професії? Продаєте товари чи послуги і хочете оптимізувати бізнес процеси з використанням штучного інтелекту? З’ясуємо, як «подружитися» з АІ, щоб не відстати в майбутньому від своїх конкурентів.

  • Що не забути взяти на навчання за кордоном? 9 лютий, 2025

    Нещодавно ми писали, як обрати навчання в магістратурі за кордоном. Сьогодні пропонуємо вашій увазі топову підбірку нагадувань, що взяти з собою, якщо плануєте навчатися в іншій країні.


Часто шукають

↑ Вгору