UARU
Ваш акаунт не активовано. Перевірте пошту. 
  1. Робота в Україні
  2. Публікації про роботу
  3. Роботодавцю
  4. Методи управління персоналом
  5. Принципи створення сильної команди

Принципи створення сильної команди

8.11.2021 448
Принципи створення сильної команди

Принципи створення сильної команди

8.11.2021     448

Якщо ви хочете, щоб ваша команда працювала злагоджено, а ризик появи конфліктних ситуацій був зведений до мінімуму, прислухайтеся до порад, викладених в цій статті. Розглянемо разом із Jobs.ua принципи створення сильної команди.

Сильна команда = сильні гравці

Світ ринкових відносин – жорсткий та безкомпромісний, як виживання в дикій природі. Поява некомпетентного співробітника знижуватиме ефективність роботи всієї команди. Не може група людей демонструвати високі показники в продажах, якщо людина, яка відповідає за виробництво продукції, постійно підводить. І навпаки – навіть за умови якісно налагодженого виробництва та поставок слабкий маркетинг все зіпсує. Така ціна присутності слабкого гравця в команді.

Поставте ціль перед командою

Без знання цілі ваші підлеглі не зможуть продемонструвати справжню командну роботу. Заради чого усе затівається? Команда повинна це знати. І якщо наводити аналогії зі спортом, у спортивних змаганнях все простіше – є ворота суперника (якщо говоримо про футбол), в які потрібно забити побільше голів. В бізнесі цілі не завжди настільки прямолінійні, але кінцевий результат команда повинна чітко уявляти.

Хто ставить цілі? Ви! Тобто керівник проекту. Власник бізнесу. Пам’ятайте, що важливо не лише грамотно сформулювати ціль команді, а й постійно нагадувати про неї. Це особливо потрібно тоді, коли виникають непередбачувані ситуації, коли стаються невдачі, які можуть сильно демотивувати. Наприклад, після невдалих запусків «Фалконів» підлеглі Ілона Маска були деморалізовані. Ілон щоразу знаходив потрібні слова, щоб надихнути їх працювати далі. Йому щоразу вдавалося це зробити, коли нова ракета невдало приземлялася, але кожного разу його слова сягали мети: команда продовжувала працювати. Просто поміркуйте над цими його словами: «Якщо ви не зазнавали поразку – значить, ви недостатньо інноваційні».

Кожен відповідає за своє

Всі члени команди повинні бути добре ознайомлені зі своєю сферою відповідальності. Тільки так можна ефективно взаємодіяти зі своїми колегами, а злагоджена робота означає, що в команді є розуміння, хто й за що відповідає. Тоді кожен співробітник знає, до кого в разі потреби звертатися за питаннями чи порадою. Уникайте також «помилки керівника». Це означає, що начальники надто багато функцій беруть на себе, забуваючи про делегування обов’язків своїм підлеглим.

Кодекс правил

Це писані та неписані правила, які регламентують стосунки в команді, що допускається робити, а що ні. Не перекладайте це завдання на свою команду. Правила створює керівник, лідер, і ці правила потрібно зафіксувати на папері. І нехай не всі співробітники люблять слідувати інструкціям та ідеально дотримуватися регламенту, але з головними принципами компанії повинні бути ознайомлені всі.

Отже, злагоджена та ефективна робота команди підпорядковується певним принципам, і важливу роль відіграє особистість керівника. Як він «налаштує» роботу усієї команди, так вона і працюватиме. Поставити ціль і грамотно піднести її підлеглим – це завдання теж лягає на плечі керівника.

Читайте також

  • Тестові завдання: перевірка здібностей чи час, який витрачено марно?25 грудень, 2024

    Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?

  • Вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!23 грудень, 2024

    Дорогі партнери, колеги, друзі!

    Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!


  • Новорічні знижки на сайт Jobs.ua23 грудень, 2024

    Шановні клієнти!
    Напередодні нового року пропонуємо знижки на період з 23 грудня по 31 січня.

  • Тривожні сигнали: 5 рис, які мають насторожити рекрутера17 грудень, 2024

    Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.

  • Токсичні колеги: 7 життєвих уроків, які працюють на вас11 грудень, 2024

    Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.


Часто шукають

↑ Вгору