Уявити собі спокійну роботу без зауважень і критики з боку керівництва майже неможливо. Робота та швидкість її виконання залежить від співпрацевників та багатьох інших обставин, не завжди приємних. Якщо зжауваження суттєві і сказані в доброзичливій формі, то вони спримаються досить спокійно, а ось якщо форма трошки грубіша - сприйняття буде залежити лише від характеру людини. І все ж таки, будь-який спеціаліст повинен вміти правильно сприймати зауваження керівника, а керівник повинен вчитися коректно робити зауваження.
jobs.ua розкриває досить етикетне питання критики на роботі.
Якщо ви работодавець, то ви повинні добре знати свій колектив, а також тих, хто досить сприйнятливий до зауважень та критики, а також тих, хто ніяк на неї не реагує. Це дві крайнощі однієї проблеми. Навчіться коректно та результативно робити їм зауваження. Щодо сприятливої аудиторії, то навчіться звертатися до них у різрних доброзичливих формах: прохання, порада, навідні запитання. Майже завжди доброзичлива бесіда впливає на думку цієї аудиторії. З тими, хто пасивно реагує на зауваження, потрібен трошки інший підхід. Їх потрібно постійно контролювати у вчасному виконанні роботи та зауважень. Інколи потрібно нагадати декілька раз, щоб у них відпрацювало це на постійну основу. Успішними якраз стають ті, хто адекватно сприймає критику і одразу після неї редагує свою роботу і налаштовується на успіх.
Як відноситись до критики в вашу адресу
Якщо ви, спеціаліст, який інколи отримає зауваження від керівництва і відчуває, що зайві реакції не дають вам адекватно її сприймати, то радимо вам навчитися керувати собою, цими реакціями. Це допоможе вам досягти успіхів в роботі, навчитися стримувати себе та контрролювати зайві дії. Перше, що треба зробити, якщо ви зіткнулися з критикою, то це вислухати роботодавця та його зауваження, щодо вашої роботи. Друге, якщо зауваження вірне, щодо вашої роботи, то треба брати відповідальність за вчинки і виконану роботу. Прислухайтесь до зауваження, спробуйте зрозуміти, в чому виявились труднощі та проблеми, пробуйте їх виправити. Якщо зауваження спірні, пробуйте чесно і відкрито поговорити з роботодавцем і запропонувати свою точку зору.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?
Кандидати не люблять виконувати тестові завдання, факт. Цьому є цілком логічне пояснення: банально витрачений час. Якщо не візьмуть на роботу, цей час буде змарновано. Тож давайте розберемося, тестові завдання це все-таки перевірка здібностей чи безкоштовна праця на недобросовісного роботодавця?
Дорогі партнери, колеги, друзі!
Щиро вітаємо вас із Різдвом Христовим та Новим роком!