RUUA
Ваш аккаунт не активирован. Проверьте почту. 
  1. Работа в Украине
  2. Публикации о работе
  3. Соискателю
  4. Собеседование без проблем
  5. Що потрібно знати та як справити враження при першій телефонній розмові з HR-ом

Що потрібно знати та як справити враження при першій телефонній розмові з HR-ом

25.03.2023 861Автор: Лоліта Платошкіна
Що потрібно знати та як справити враження при першій телефонній розмові з HR-ом

Що потрібно знати та як справити враження при першій телефонній розмові з HR-ом

25.03.2023     861Автор: 

Процес найму в кожній компанії проходить по-різному, проте жодне не відбувається без першої телефонної розмови. Це перший крок етапу працевлаштування спеціаліста в компанію. Саме перший дзвінок потенційному робітнику в компанію дозволяє значно скоротити час роботодавця, а також кількість можливих кандидатів, вибрати попередню кандидатуру для можливої майбутньої співбесіди. В свою чергу, для кандидата це можливість дізнатися більше про компанію та задати рекрутеру першочергові питання, щоб вирішити, чи продовжувати комунікацію далі.

Цілком зрозуміло, що телефонна розмова обмежує спілкування і не дає багато можливостей обом сторонам, як от: немає емоційного контакту, складніше порозумітися, обмеженість часом і ще багато чого. Саме тому до телефонної розмови з рекрутером слід готуватися серйозніше та формувати список питань, які слід задати перед походом на співбесіду. До того ж, перша розмова з рекрутерам по телефону іноді вважається невеликою співбесідою. Отже якщо ви вже домовились та зарезервували час для співбесіди по телефону, то наступні поради стануть в нагоді здобувачам.

Нюанси першої телефонної розмови з рекрутером

Рекрутер телефонує здобувачу звісно ж з певною метою:

дізнатися чи актуальна для вас пропозиція (Цілком можливо те, що для вас пропозиція роботодавців більше не цікавить, адже ви закрили питання пошуку роботи на даному етапі),

чи фактично ви відповідаєте вимогам роботодавця (Найважливіше завдання, що доводиться вирішувати рекрутеру під час телефонного дзвінка: чи відповідає кандидат вимогам та запитам компанії. Іноді для цього він задає додаткові питання, щоб вияснити це),

зробити уточнення деталей резюме (Іноді резюме мають певні неясності та деталі для уточнень, тому цілком потребує вияснення. І телефонна розмова прекрасна можливість уточнити: останнє місце роботи, великі паузи в стажі роботи чи зміну сфери діяльності).

пропозиція виконати тестове завдання (Якщо вакансія має під собою перевірку якихось практичних навичок, то цілком можливо, що роботодавець запропонує тестове завдання. Погоджуйтесь на нього, якщо перевірили компанію, і уточнили в чому воно буде полягати, щоб захистити себе від нечесних роботодавців).

Під час телефонної співбесіди роботодавець може задавати незручні для вас питання, до яких також потрібно бути готовими. Питання можуть стосуватися як вашого останнього місця роботи, так і майбутнього. Ось деякі можливі.

  • Чому звільняєтесь/звільнились з останнього місця роботи?
  • На який розмір заробітної плати розраховуєте?
  • Чи готові ви працювати дистанційно?
  • Які ваші очікування від роботи?
  • Які ваші переваги серед кандидатів?

Тож є над чим поміркувати і підготуватися трішки серйозніше, розглянувши різні варіанти відповіді.

Як пройти успішно співбесіду по телефону

Не відволікайтесь, слухайте уважно

Як часто ви помічали за собою, що після розмови не пам’ятаєте деталей розмови. Ще гірше, якщо ця розмова - співбесіда. Слухайте уважно, якщо потрібно візьміть блокнот - записуйте.

телефонна розмова з рекрутером

Оберіть зручну мить для розмови

Серйозно віднесіться до питання рекрутера, чи зручно вам розмовляти. Якщо час не слушний, то чесно дайте відповідь та попросіть про більш зручний час телефонної розмови, коли і вам буде зручно розмовляти.

Не відмовляйте рекрутеру на першій хвилині розмови

Якщо ви від самого початку отримали пропозицію, що не зовсім стосується вашої сфери діяльності, але відповідає спеціальності, не поспішайте відмовляти. Дослухайте пропозицію до кінця. Проте, якщо перше враження роботодавець залишив неприємне, краще відмовитись від пропозиції відвідати співбесіду.

Обговоріть заробітну плату в цілому

З рекрутером ви можете обговорити тільки відповідність заробітної плати вашим очікуванням, а всі деталі тільки з роботодавцем. Адже з ним вам доведеться вирішувати питання випробувального терміну тощо.

Пам’ятайте про свої переваги

Ви можете цілком оперувати в розмові своїми перевагами, і саме телефонна розмова слушна мить, адже саме рекрутер передасть цю інформацію роботодавцю. Перевагами можуть бути: досвід роботи, стаж роботи, знання англійської мови, додаткові вміння чи пройдені курси.

Поради для успішної співбесіди по телефону:

  1. Підготуйте перелік питань для роботодавця, щоб зробити слушні висновки чим компанія займається та чи підходить вона вам.
  2. Вчіться лаконічно але змістовно описувати свій професійний шлях та досвід роботи за сферою діяльності чи вакансією.
  3. Проведіть інформаційно розвідку, чим компанія займається. Та й взагалі придивляйтесь опис компанії та відвідайте сайт компаній, куди відправляєте власне резюме.
  4. Обов’язково обговоріть рівень заробітної плати та уточніть фінансові деталі.
  5. Уточніть інформацію щодо наступних етапів співбесіди чи тестового завдання, якщо роботодавець пропонує його виконати.
  6. Не забувайте про фідбек та подяки. Ніхто не відміняв мережевий етикет. Тож обов’язково після розмови, ввечері подякуйте рекрутеру за приділений час. Для вас це ще одна можливість уточнити останні питання, якщо вони залишились чи перепитати щодо вашої кандидатури, а також ще раз нагадати, як би вам хотілось працювати в компанії.

Отже телефонна розмова з рекрутером - перший крок до вашого працевлаштування. Обов’язково підготуйтесь до зідзвону та підготуйте перелік загальних питань, відповіді на які зможуть надати вам розуміння, чи підійде для подальшої комунікації цей рекрутер та компанія. Бажаємо удачі на телефонних співбесідах!

Читайте также

  • Вчитися у всіх, не наслідувати нікого12 Ноябрь, 2024

    Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.

  • Як все пам’ятати, а не забувати?22 Октябрь, 2024

    В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.

  • Читання в юному віці – кар'єра у майбутньому 28 Сентябрь, 2024

    Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.

  • Як полегшити вихід на роботу після відпустки? 8 Сентябрь, 2024

    Декілька порад від наших експертів про те, як, повернувшись до роботи, правильно застосувати «відновлений багаж сил».

  • Піднімайся і йди30 Август, 2024

    Впавши, піднімаємося, обтрушуємо одяг, хочемо зробити крок, але біль у забитих колінах не дає ступити. Адже йти треба, хоча б до медпункту. Одні встають і, перемагаючи біль, йдуть далі, а в інших сил вистачає лише до кабінету лікаря або самому перев'язати собі рани, а деякі не можуть навіть піднятися від сильних забитих місць, розчарування та зневіри. Що робити і як допомогти собі?

↑ Наверх