Такой ответ дали 18% из тысячи опрошенных: тут и "когда говорят за глаза", и "болтливость, излишнее любопытство", и "когда лезут в твои дела и дают советы по обустройству личной жизни", и даже "базарный гогот".
На втором месте по числу негативных откликов оказалось курение. 16% опрошенных осудили эту вредную привычку своих коллег. Раздражает россиян не только курение на рабочем месте, но и курение вообще: "выходят курить, а когда возвращаются, в офисе долго плохо пахнет".
Далее в "рейтинге служебных раздражителей" следуют высокомерие и заносчивость (6%) - их не выносят 5% опрошенных. Ровно столько же терпеть не могут бестактности, бесцеремонности, навязчивости. Чуть меньше - около 4% - считают недопустимым прием пищи и распивание чая на рабочем месте.
Отдельным пунктом в списке значатся "телефонные раздражители". 3% россиян раздражают и слишком интимные телефонные разговоры своих коллег, и слишком долгие, и слишком частые. Кроме того, их приводят в ярость мелодии мобильных телефонов.
Любопытны и некоторые другие ответы. Среди раздражителей фигурируют, в частности, "слова-паразиты", "нечеткая речь", "молчаливость", "обильное использование парфюма", "плоский юмор", "стервозность", "упрямство" и даже такие качества, как "высокая самоотдача" и "переживание из-за сделанной работы.
И лишь 10% заявили, что их ничего не раздражает: "Мир надо принимать, какой он есть", - говорят эти оптимисты.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.