Социологи рассмотрели воздействие рабочей самостоятельности на личную жизнь среди 2600 сотрудников. Было замечено, что чем свободнее человек распоряжался своим рабочим графиком, тем сильнее становилась тенденция продолжать или заканчивать свою работу дома и также по этой причине ухудшались семейные отношения.
Те люди, которые имеют много возможностей контролировать начало и окончание своего рабочего дня, зачастую уносили свою работу домой, из-за чего страдали их взаимоотношения с членами семьи и чаще возникали семейные конфликты. Такая ассоциация чаще встречалась у мужчин. Канадские психологи полагают, что автономия на работе приводит к неправильному планированию времени и обязанностей, в результате людям приходится завершать дела дома. В свою очередь стирание границ между работой и семейной жизнью вредит отношениям - люди уже не могут ответить на вопрос, где заканчивается работа и начинается отдых. Эксперты подчеркивают, что семейные конфликты из-за работы выступают в качестве одного из главных стрессов в современном обществе и неблагоприятно сказываются на медицинских и социальных условиях жизни, а также на организационных решениях.
Источник: www.rokfeller.ru
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.
Короткий світловий день, холод і осіння мряка впливають на настрій, а втома, апатія і навіть легка депресія — компаньйони гнітючих осінніх днів. Втім, скористайтеся нашими порадами, щоб мінімізувати стрес від перебування в такій непривітній «компанії».
Новачок на роботі. До нього завжди придивляються. Від того наскільки новий співробітник уважний, тактовний та обачний залежить, як його прийме колектив, як складатимуться взаємини з керівництвом. Треба докласти чимало зусиль, щоб перше враження було гідним, адже другого шансу може й не бути.
В сучасному ритмі життя, коли треба скрізь встигнути і багато чого зробити, наша пам'ять час від часу дає збій. Не завжди пам'ятаємо, де лежать документи, забуваємо про заплановану зустріч, вийшовши з дому, важко згадуємо, чи вимкнули з розетки праску тощо. А причина такого збою – перевтома, часті хвилювання, і, як не дивно, одноманітність.
Підвищення по службі чи в іншій діяльності, досягнення популярності, слави тощо – це все кар'єра. А з чого починається це сходження і коли? На це запитання дає відповідь соціолог із Оксфорда Марк Тейлор.