Робочі зустрічі можуть подобатись чи не подобатись команді, та вони становлять важливу частину щоденної рутини. Як інакше узгодити дії працівників чи донести їм важливу інформацію, щоб не проговорювати кожному особисто? Але робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як тімлідам цьому запобігти, — читайте в статті.
Якщо тімлід не знає основної мети зустрічі, таку зустріч можна вважати непродуктивною. Це наче вирушити в дорогу без жодного розуміння, куди треба потрапити насамкінець. Команда на таких зустрічах, як правило, обговорює усе підряд та без жодної конкретики. Як тімліду навчитися діяти в такій ситуації правильно?
Можливо, згодом ви зможете тримати ці речі в голові, але спершу попрактикуйтеся з ручкою і папером. Випишіть собі, щоб була під рукою:
Якщо ви були присутні бодай на одному робочому засіданні, то чудово знаєте, що кількість учасників відіграє роль. Чим більше людей, тим важче керувати руслом бесіди і тримати фокус на конкретній цілі. Як уникнути хаотичного плину зустрічі?
Хаос можна приборкати, якщо:
Без людини, яка керує руслом розмови — тобто без модератора, — зустріч ризикує стати розмовою про все водночас і ні про що конкретно. Тімлід, можна сказати, на зустрічі відсутній, якщо учасники постійно відхиляються від теми, не слухають одне одного і гають час на незначущі дрібниці.
Попрацюємо над тим, щоб цього уникнути:
Коли нехтуєш підготовкою до робочих зустрічей, це наче футбольний матч без розминки. Ви коли-небудь бачили, щоб футболісти виходили на поле, не розім’явшись перед цим добряче? В контексті нашої статті це означає:
Зізнайтеся, ви прораховували ці моменти зарання?
Хороший тімлід знає, як розпочати зустріч і як її завершити. Нечіткі підсумки і розмиті обов’язки призведуть лише до плутанини. Ви тімлід, тож не перекладайте це завдання на плечі інших. Щоб гарно завершити зустріч, дотримуйтесь цих пунктів:
Звичайно ж, куди без зворотного зв’язку? Як ще оцінити поточну ефективність зустрічі та виявити, що можна поліпшити вже зараз? Зважайте на фідбек, щоб зменшити ризик повторення тих самих помилок у майбутньому. Притримуйтесь приблизного алгоритму зворотного зв’язку:
Застосовуйте ці поради комплексно, щоб підвищити якість робочих зустрічей і уникнути основних причин, що роблять їх непродуктивними.
Насправді це серйозна проблема багатьох людей, тобто вміння працювати з власною агресією. З’ясуємо разом з Jobs.ua, як правильно працювати з агресією і знайти їй краще застосування, аніж ображати одне одного в соцмережах.
Змінюватися в кращий бік, безперечно, варто. Та чи треба прив’язуватися до конкретної дати — Нового року, понеділка, першого числа? Спробуємо розібратися в цій статті.
В наш час недостатньо просто йти в ногу з часом. Потрібні інновації, щоб досягати успіху в бізнесі чи кар’єрі. А щоб створювати інновації, потрібні люди з інноваційним мисленням. Простіше кажучи, лідери. Розбираємося, як «прокачати» силу людських зв’язків у 2025 році, бо це справжній каталізатор майбутніх здобутків.
Опанування технік саморегуляції, пошук власних ресурсів для відновлення енергії стають справжнім викликом сьогодення. Розвиток таких навичок є критично важливим скілом для підтримки ментального здоров’я. Ми підібрали для вас дієві поради, як підтримати працівників під час кризи.
Робота HR-спеціаліста містить чимало викликів. Трапляється так, що кандидат технічно підкований на всі сто, але із soft skills спостерігаються проблеми. Що треба знати досвідченому HR-фахівцю, щоб коректно відмовити кандидату?