Звонок по телефону должен также подчиняться требованиям краткости, как деловая переписка и отправка факса.
- Первым всегда представляется тот, кто звонит.
- Не нужно долго держать трубку, если на другом конце никто не отвечает.
- Поручать сотруднику или секретарю дозвониться до интересующего вас человека позволительно.
- Если к телефону просят вашего коллегу, то нельзя выяснять, кто его спрашивает.
- Если вы ошиблись номером, то при следующем его наборе сразу уточнить, тот ли это номер, что вам нужен.
- В том случае, если вы очень заняты, телефон лучше отключать или попросить секретаря отвечать на телефонные звонки.
- Заканчивает разговор тот, кто позвонил.
А ви знали, що адаптацію персоналу поділяють на первинну і вторинну? Якщо ні, в цій статті з’ясовуємо відмінності між ними. А також розказуємо найдієвіші поради, як швидко адаптуватися на новій роботі.
YouTube пропонує безліч можливостей для зростання і заробітку. Але тільки якщо знати, що робити. Нещодавно ми писали, як зацікавити дитину фрилансом, а сьогодні повідаємо корисні поради, як успішно запустити власний YouTube-канал в 2025 році.
Прояви дискримінації на співбесідах зазвичай не вибиваються зі стандартного кола питань. Хоча іноді HR-спеціалісти можуть і здивувати. Сьогодні з’ясовуємо, як відповідати кандидату в подібних ситуаціях.
Ще в часи пандемії фрилансерські заробітки для багатьох українців стали справжнім порятунком. Відтак чимало батьків усвідомили просту істину: потрібно не лише вчити дітей фінансовій грамотності, а й зацікавлювати дитину фрилансом. Як це робити? Детальніше читайте в статті.
Робочі зустрічі не завжди минають ефективно, бажані результати залежать від низки факторів. Чому так відбувається і як цьому запобігти, — читайте в статті.