Британские специалисты составили список из десяти слов, которые производят на потенциального работодателя максимально хорошее впечатление. Если ты используешь их, то твои шансы на успех заметно повысятся!
10 лучших слов:
1. Активность
2. Индивидуальность
3. Свидетельство
4. Достижение
5. Навыки
6. Опыт
7. Планирование
8. Развитие
9. Участие
10. Эффективность
Упоминай в своем резюме только уместную информацию, и тогда ты увеличишь свои шансы не попасть в архив. Не используй шаблонных резюме. Узнай как можно больше о компании, в которую ты направляешь резюме, и о должности, на которую ты претендуешь. К примеру, если компании, специализирующейся на продаже лекарственных средств, требуется менеджер по продажам, пусть первым, что увидит сотрудник по подбору кадров, будет «3 года опыта продаж лекарственных средств на должности менеджера по продажам».
И еще. Твое резюме, хранящееся в отделе по персоналу — это хорошо, но… Не обнадеживайся. Это вовсе не означает, что автоматически оно попадет к нужному человеку. Если ты действительно хочешь получить работу, постарайся напрямую обратится к человеку, который принимает решение. Как его найти? Позвони, и уточни у секретаря, кому непосредственно будет подчиняться искомая вакансия.
Так склалося, що в процесі найму більше прийнято звертати увагу на вміння і сильні сторони кандидата. Професійні досягнення і досвід — це чудово, але рекрутер не може знати апріорі, якою людиною є кандидат перед ним. Нижче спробуємо з’ясувати, які риси кандидата мають насторожити рекрутера.
Токсичні люди становлять більшу проблему, ніж здається на перший погляд. Вони можуть перетворити улюблену роботу на справжнісіньке пекло. Звичайно, якщо працюють поруч з нами. В цій статті пропонуємо поміркувати над життєвими уроками, які можна отримати від спілкування з токсичними колегами.
Окрім того, як і що ми говоримо, важливу роль у спілкуванні відіграють міміка, рухи руками, постановка тіла. Але, на жаль, ми часто забуваємо про це, та й особливого значення не надаємо. А даремно. Від того, як ми поводимося на співбесіді, переговорах, ділових зустрічах, може залежати наша кар'єра.
Від попередніх поколінь зумери відрізняються передусім посиленим прагненням до життєвого балансу, гнучкості й свободи у виборі роботи. Та чи варто сприймати на ринку праці їхню амбітність як недолік? Давайте поміркуємо над цим питанням, а ще спробуємо розвінчати міфи про їхній підхід до роботи і життя.
Часті блекаути й аварійні відключення електроенергії висувають нові стандарти до енергонезалежності. Причому як власного житла, так і бізнесу. Дізнайтеся, як компаніям і співробітникам потурбуватися про безперебійну роботу під час блекаутів.